طراح خلاق و فریلنسر اینترفیس اندروید برای یک پروژهٔ حرفه‌ای (ترجیحاً خانوم و تهرانی)

aesshoferi

New Member
درود بر شما،

یک پلتفرم حرفه‌ای، پایدار و انعطاف‌پذیر اندروید همراه یک کنترل پنل با خصوصیات مشابه نوشته‌ام که توسط شرکت‌های نرم‌افزاری بزرگ تهران مورد تعریف و تمجید و همچنین استفاده قرار گرفته‌است. اکنون می‌خواهم از انعطاف‌پذیری این پلتفرم بهره برده و آن را به یک پلتفرم دیگر با کاربردی دیگر تبدیل کنم. یک نمونهٔ قدیمی خارجی با فروشی معادل ۳۲۸ نسخهٔ ۲۰ دلاری (تقریباً برابر با ۲۳ میلیون تومان، در مدت ۱۷ ماه) وجود دارد اما هیچگونه نمونهٔ ایرانی ساخته نشده‌است.

کار فریلنسینگ و داوطلبانه چیست؟
پروژه‌هایی با تعریف مشابه راهی برای درآمد بیشتر به‌صورت موقت (و گاهاً پردرآمد) هستند و بر اعتبار حرفه‌ای تیم توسعه می‌افزاید. اعضای تیم پیش از شروع کار باید به یکدیگر اعتماد داشته و احتمال بدون درآمدبودن پروژه را درنظر بگیرند.

هدف: فروش پلتفرم از طریق وب‌سایت codecanyon.net و بازاریابی در ایران
در مورد من: علیرضا، ۲۴ ساله، ساکن تهران، همیشه فریلنسر، برنامه‌نویس حرفه‌ای (۸ سال)، مسلط بر مباحث اندروید، سابقه و تجربه در برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف، مدیرفنی ویکی‌پدیای فارسی، انتشار مقاله‌های حرفه‌ای انگلیسی پیرامون اندروید - گیت‌هاب | توییتر | فیس‌بوک | ویکی‌پدیا
نیازمندی: یک خانوم مجرد، نهایتاً ۲۴ ساله، ساکن تهران، توانا و خلاق در طراحی اینترفیس اندروید و آشنا به مبحث UX (مهارت در نوشتن UI اندروید مزیت محسوب می‌شود)
مدت همکاری: ۲ ماه
شکل همکاری: کار به‌صورت فریلنسینگ و داوطلبانه و به‌شکل دورکاری همراه با ملاقات مداوم جهت بررسی روند کار انجام می‌شود.
درآمد: پیش‌بینی می‌شود پروژه از طریق وب‌سایت مذکور ۱۰ میلیون تومان و از طریق بازار ایران ۱۵ میلیون تومان (مجموعاً ۲۵ میلیون تومان) در مدت ۱۷ ماه بدست آورد.
راه تماس: با شمارهٔ 09373778686 تماس بگیرید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا