صفر تا صد دستگاه سنگ شکن هیدروکن

payamtahmaseb

New Member
برای تامین قطعات، استعلام قیمت و مشاوره رایگان در مورد صفر تا صد دستگاه سنگ شکن هیدروکن می توانید با ما تماس بگیرید.


همانطور که در مقاله خردکن و سنگ شکن اشاره کردیم ، دستگاه هیدروکن یکی از سنگ شکن های شفت عمودی (vsi) می باشد. این ماشین ها برای کاربردهای متنوعی از جمله تولید شن و ماسه با کیفیت بالا، سنگدانه های خوش فرم و مواد معدنی صنعتی مناسب هستند. آنها همچنین می توانند برای شکل دادن یا حذف سنگ نرم از سنگدانه ها استفاده شوند. این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه های سنگ شکن در مراحل ثانویه فرآیند خردایش می باشد.

قطعات سنگ شکن هیدروکن​


همانطور که گفتیم در لوازم سنگ شکن دو قسمت مهم دستگاه هیدروکن پوسته بالایی و پوسته پایینی هستند. پوسته بالایی از فولاد کربنی ساخته شده و در بالای دستگاه قرار می گیرد. این قسمت با 12 پیچ به ساقه وصل می شود. قسمت های Cankio و Mantel به این دو قسمت متصل می شوند. با کاهش فاصله بین این دو، بار ورودی سرکوب و خرد می شود. تمام این قسمت ها در مرکز سر شفت هیدروکن اصلی قرار دارند. حرکت شفت است که باعث باز و بسته شدن این حفره V شکل می شود. عامل اصلی در حرکت این محور، بوش خارج از مرکز قرار گرفته در پایین این شفت است. دینام 125 اسب بخار قدرت را برای مجموعه مرکزی اصلی، سپر و شفت اصلی تامین می کند.

1686903850397.png

لوازم سنگ شکن هیدروکن شامل چه مواردی است ؟​


قسمت بعدی جک بالابر است که وظیفه آن تغییر اندازه دهانه بین مخروطی و شومینه است. همچنین می توان با تغییر اندازه شفت میزان و سرعت بار خروجی را تغییر داد. با تعویض Mantel و Topshell کانکیو می توان انواع سنگ شکن ها (سنگ شکن اولیه، ماسه ساز، سنگ شکن قلوه سنگ، درشت سنگ شکن یا ریز سنگ شکن هیدروکن) را مشخص کرد.

منبع : سایت سنگ شکن سازه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا