morsoltany
Active Member
با سلام خدمت دوستان
ازتون می خواهم همتون این را بخوانید تا در مورد صبا بیشتر بدانید .
من حدودا 1 ماه پیش به خاطر قطعی های آسیاتک و ضعیف شدن سرویسشان مجبور شدم تغییر شرکت بدم به صبا
بعد از اینکه تمام صحبت ها را با این شرکت کردم و ok را ازشود گرفتم به شرکت آسیاتک رفتم و تسویه حساب کردم و برگه باز شدن پرت را گرفتم تا خودم به مخابرات ببرم .
بعد از این موضوع وقتی به شرکت صبانت رفتم گفتن که همین امروز قانون را عوض کردیم که باید مودم را از خود ما بخرید و چون من 2 تا مودم داشتم گفتم نیازی به مودم ندارم و اونا گفتن که ما باید مودم هامون را بفروشیم تا ضرر نکنیم و ...
گفتم خوب پس من از نمایندگی شما بگیرم مشکلی نداره و اونا تایید کردن و من رفتم از یکی از نمایندگی هاشون سرویس بگیرم .
بعد از اینکه پول را واریز کردم و صحبت ها را کردم نمایندگی این شرکت گفت که اگر خودت به دنبال کارت بری 2 روزه اینترنتت وصل می شه . منم قبول کردم ولی ...
ولی اینکه بعد از اینکه پول را گرفتن شروع کردن به اذیت کردن من ، تمامی مدارک من در صبانت بود ولی اون ها حاضر نمی شدن نامه پرت را آماده کنن . بعد از 3 هفته دوندگی و خواهش ، نامه پرت من را به مخابرات فرستادن ( وقتی ازشون می پرسیدم چرا نمی فرستید و اذیت می کنید می گفتن شما از نمایندگی ما گرفتید و به ما ربطی نداره هر چه قدر دوست داریم طول می دهیم )
بعد از اینکه نامه به مخابرات رفتم برای پیگیری خودم به مخابرات رفتم و دیدم این ها شماره بختی که برای من فرستادن ، فبلا برای یک خط دیگر هم همین بخت را فرستاده بودن و نامه من ابطال خورد .
خلاصه چون من در مخابرات آشنا داشتم و مخابرات به این شرکت فشار آورد که اینترنت را وصل کنه یک هفته بعد از ابطال نامه ، دوباره برام نامه فرستادن که با توجه به فشاری که مخابرات به کارکنان این شرکت آورد مجبور شدن اینترنت من را وصل کنن . ( البته این را هم بگم تمام کارکنان این شرکت از مدیر تا مسئول رانژه و ... همشون آدم های بی ادب و بی شعوری هستن که جز بی ادبی و فحش دادن به کاربر های ریسلر کار دیگری بلد نیستن )
روز دوشنبه این هفته ( 14 آبان ) اینترنت من وصل شد و با 1000 خواهش و التماس پسوردم را گرفتم و به اینترنت وصل شدم .
دیروز چهارشنبه 16 آبان وقتی خواستم به اینترنت وصل بشم دیدم چراغ لینک خاموش شده و وقتی به واحد پشتیبانی زنگ زدم بهم قول دادن تا فردا صبح ( 5 شنبه 17 آبان ) مشکل من را برطرف خواهند کرد .
امروز بعد از اینکه دیدم مشکلم برطرف نشده به شرکت تماس گرفتم و اون ها گفتن چون شما از نمایندگی ما گرفتید مشکلتون به ما مربوط نمی شه و براتون حل نمی کنیم . ازشون پرسیدم باید چی کار کنم گفتن که باید به نمایندگی ما تماس بگیرید و بگید براتون اعلام خرابی کنند . من به نمایندگی این شرکت تماس گرفتم و اون ها گفتن اسم شما را از لیست مشتری ها در آوردن ( که کار صبا نت بود ) و ما هر چی می زنیم اینجا اسم شما را پیدا نمی کنیم .
من هم که دیدم هیچ کدومشون بهم جواب درستی نمی دن بلند شدم و به مخابرت رفتم . آنها هم به شرکت تماس گرفتن و بهشون گفتن کار من را انجام بدن .
الان دوباره اینترنت من قطع شده و شرکت صبانت به من گفته 4 روز دیگر درست می کنم که این واقعا مسخره است .
این را هم بگم وقتی با مسئولین مخابرات صحبت می کردم همشون بد این شرکت را می گفتن و از این امر که کارشون ضعیفه و همه ما نیز از دستشون شاکی هستیم ( می گفتن از هر 10 نامه که می فرستن 9 تاش ابطال می خوره ) شاکی بودن .
این را هم بگم من حتی بهشون گفتم که اگر نمی توانید درست کنید ( 2 هفته پیش که هنوز کاری نکرده بودن ) پولم را پس بدید و اون ها گفتن ما پولت را پس نمی دیم .
یک بار هم که به شرکتشون زنگ زدم مسئولشون بهم می گفت من دارم بهت لطف می کنم جوابت را می دهم وگرنه به من ربطی نداره کارت راه بیافته یا نه
از مدیران این شرکت و تمامی کارکنان این شرکت می خوام از خودشون دفاع کنن چون تمامشون با کلی ادب و ... از من استقبال می کردن .
ادرس سایت : sabanet.ir
راستی این مشکل را فقط من ندارم چند وقت پیش که به دبیرستان موعود رفته بودم برای یک کار کامپیوتری ، بهم گفتن که ما اول مهرماه درخواست اینترنت به این شرکت دادیم و هنوز وصل نکردن :blink:
از دوستان می خواهم موقع خرید عین من گول رتبه های الکی که این شرکت ها با دادن رشوه می گیرن را نخورند .
موفق باشید
سلطانی
ازتون می خواهم همتون این را بخوانید تا در مورد صبا بیشتر بدانید .
من حدودا 1 ماه پیش به خاطر قطعی های آسیاتک و ضعیف شدن سرویسشان مجبور شدم تغییر شرکت بدم به صبا
بعد از اینکه تمام صحبت ها را با این شرکت کردم و ok را ازشود گرفتم به شرکت آسیاتک رفتم و تسویه حساب کردم و برگه باز شدن پرت را گرفتم تا خودم به مخابرات ببرم .
بعد از این موضوع وقتی به شرکت صبانت رفتم گفتن که همین امروز قانون را عوض کردیم که باید مودم را از خود ما بخرید و چون من 2 تا مودم داشتم گفتم نیازی به مودم ندارم و اونا گفتن که ما باید مودم هامون را بفروشیم تا ضرر نکنیم و ...
گفتم خوب پس من از نمایندگی شما بگیرم مشکلی نداره و اونا تایید کردن و من رفتم از یکی از نمایندگی هاشون سرویس بگیرم .
بعد از اینکه پول را واریز کردم و صحبت ها را کردم نمایندگی این شرکت گفت که اگر خودت به دنبال کارت بری 2 روزه اینترنتت وصل می شه . منم قبول کردم ولی ...
ولی اینکه بعد از اینکه پول را گرفتن شروع کردن به اذیت کردن من ، تمامی مدارک من در صبانت بود ولی اون ها حاضر نمی شدن نامه پرت را آماده کنن . بعد از 3 هفته دوندگی و خواهش ، نامه پرت من را به مخابرات فرستادن ( وقتی ازشون می پرسیدم چرا نمی فرستید و اذیت می کنید می گفتن شما از نمایندگی ما گرفتید و به ما ربطی نداره هر چه قدر دوست داریم طول می دهیم )
بعد از اینکه نامه به مخابرات رفتم برای پیگیری خودم به مخابرات رفتم و دیدم این ها شماره بختی که برای من فرستادن ، فبلا برای یک خط دیگر هم همین بخت را فرستاده بودن و نامه من ابطال خورد .
خلاصه چون من در مخابرات آشنا داشتم و مخابرات به این شرکت فشار آورد که اینترنت را وصل کنه یک هفته بعد از ابطال نامه ، دوباره برام نامه فرستادن که با توجه به فشاری که مخابرات به کارکنان این شرکت آورد مجبور شدن اینترنت من را وصل کنن . ( البته این را هم بگم تمام کارکنان این شرکت از مدیر تا مسئول رانژه و ... همشون آدم های بی ادب و بی شعوری هستن که جز بی ادبی و فحش دادن به کاربر های ریسلر کار دیگری بلد نیستن )
روز دوشنبه این هفته ( 14 آبان ) اینترنت من وصل شد و با 1000 خواهش و التماس پسوردم را گرفتم و به اینترنت وصل شدم .
دیروز چهارشنبه 16 آبان وقتی خواستم به اینترنت وصل بشم دیدم چراغ لینک خاموش شده و وقتی به واحد پشتیبانی زنگ زدم بهم قول دادن تا فردا صبح ( 5 شنبه 17 آبان ) مشکل من را برطرف خواهند کرد .
امروز بعد از اینکه دیدم مشکلم برطرف نشده به شرکت تماس گرفتم و اون ها گفتن چون شما از نمایندگی ما گرفتید مشکلتون به ما مربوط نمی شه و براتون حل نمی کنیم . ازشون پرسیدم باید چی کار کنم گفتن که باید به نمایندگی ما تماس بگیرید و بگید براتون اعلام خرابی کنند . من به نمایندگی این شرکت تماس گرفتم و اون ها گفتن اسم شما را از لیست مشتری ها در آوردن ( که کار صبا نت بود ) و ما هر چی می زنیم اینجا اسم شما را پیدا نمی کنیم .
من هم که دیدم هیچ کدومشون بهم جواب درستی نمی دن بلند شدم و به مخابرت رفتم . آنها هم به شرکت تماس گرفتن و بهشون گفتن کار من را انجام بدن .
الان دوباره اینترنت من قطع شده و شرکت صبانت به من گفته 4 روز دیگر درست می کنم که این واقعا مسخره است .
این را هم بگم وقتی با مسئولین مخابرات صحبت می کردم همشون بد این شرکت را می گفتن و از این امر که کارشون ضعیفه و همه ما نیز از دستشون شاکی هستیم ( می گفتن از هر 10 نامه که می فرستن 9 تاش ابطال می خوره ) شاکی بودن .
این را هم بگم من حتی بهشون گفتم که اگر نمی توانید درست کنید ( 2 هفته پیش که هنوز کاری نکرده بودن ) پولم را پس بدید و اون ها گفتن ما پولت را پس نمی دیم .
یک بار هم که به شرکتشون زنگ زدم مسئولشون بهم می گفت من دارم بهت لطف می کنم جوابت را می دهم وگرنه به من ربطی نداره کارت راه بیافته یا نه
از مدیران این شرکت و تمامی کارکنان این شرکت می خوام از خودشون دفاع کنن چون تمامشون با کلی ادب و ... از من استقبال می کردن .
ادرس سایت : sabanet.ir
راستی این مشکل را فقط من ندارم چند وقت پیش که به دبیرستان موعود رفته بودم برای یک کار کامپیوتری ، بهم گفتن که ما اول مهرماه درخواست اینترنت به این شرکت دادیم و هنوز وصل نکردن :blink:
از دوستان می خواهم موقع خرید عین من گول رتبه های الکی که این شرکت ها با دادن رشوه می گیرن را نخورند .
موفق باشید
سلطانی