صبانت ( ندا گستر صبا ) کلاه بردار است sabanet

وضعیت
موضوع بسته شده است.

morsoltany

Active Member
با سلام خدمت دوستان
ازتون می خواهم همتون این را بخوانید تا در مورد صبا بیشتر بدانید .
من حدودا 1 ماه پیش به خاطر قطعی های آسیاتک و ضعیف شدن سرویسشان مجبور شدم تغییر شرکت بدم به صبا
بعد از اینکه تمام صحبت ها را با این شرکت کردم و ok را ازشود گرفتم به شرکت آسیاتک رفتم و تسویه حساب کردم و برگه باز شدن پرت را گرفتم تا خودم به مخابرات ببرم .
بعد از این موضوع وقتی به شرکت صبانت رفتم گفتن که همین امروز قانون را عوض کردیم که باید مودم را از خود ما بخرید و چون من 2 تا مودم داشتم گفتم نیازی به مودم ندارم و اونا گفتن که ما باید مودم هامون را بفروشیم تا ضرر نکنیم و ...
گفتم خوب پس من از نمایندگی شما بگیرم مشکلی نداره و اونا تایید کردن و من رفتم از یکی از نمایندگی هاشون سرویس بگیرم .
بعد از اینکه پول را واریز کردم و صحبت ها را کردم نمایندگی این شرکت گفت که اگر خودت به دنبال کارت بری 2 روزه اینترنتت وصل می شه . منم قبول کردم ولی ...
ولی اینکه بعد از اینکه پول را گرفتن شروع کردن به اذیت کردن من ، تمامی مدارک من در صبانت بود ولی اون ها حاضر نمی شدن نامه پرت را آماده کنن . بعد از 3 هفته دوندگی و خواهش ، نامه پرت من را به مخابرات فرستادن ( وقتی ازشون می پرسیدم چرا نمی فرستید و اذیت می کنید می گفتن شما از نمایندگی ما گرفتید و به ما ربطی نداره هر چه قدر دوست داریم طول می دهیم )
بعد از اینکه نامه به مخابرات رفتم برای پیگیری خودم به مخابرات رفتم و دیدم این ها شماره بختی که برای من فرستادن ، فبلا برای یک خط دیگر هم همین بخت را فرستاده بودن و نامه من ابطال خورد .
خلاصه چون من در مخابرات آشنا داشتم و مخابرات به این شرکت فشار آورد که اینترنت را وصل کنه یک هفته بعد از ابطال نامه ، دوباره برام نامه فرستادن که با توجه به فشاری که مخابرات به کارکنان این شرکت آورد مجبور شدن اینترنت من را وصل کنن . ( البته این را هم بگم تمام کارکنان این شرکت از مدیر تا مسئول رانژه و ... همشون آدم های بی ادب و بی شعوری هستن که جز بی ادبی و فحش دادن به کاربر های ریسلر کار دیگری بلد نیستن )
روز دوشنبه این هفته ( 14 آبان ) اینترنت من وصل شد و با 1000 خواهش و التماس پسوردم را گرفتم و به اینترنت وصل شدم .
دیروز چهارشنبه 16 آبان وقتی خواستم به اینترنت وصل بشم دیدم چراغ لینک خاموش شده و وقتی به واحد پشتیبانی زنگ زدم بهم قول دادن تا فردا صبح ( 5 شنبه 17 آبان ) مشکل من را برطرف خواهند کرد .
امروز بعد از اینکه دیدم مشکلم برطرف نشده به شرکت تماس گرفتم و اون ها گفتن چون شما از نمایندگی ما گرفتید مشکلتون به ما مربوط نمی شه و براتون حل نمی کنیم . ازشون پرسیدم باید چی کار کنم گفتن که باید به نمایندگی ما تماس بگیرید و بگید براتون اعلام خرابی کنند . من به نمایندگی این شرکت تماس گرفتم و اون ها گفتن اسم شما را از لیست مشتری ها در آوردن ( که کار صبا نت بود ) و ما هر چی می زنیم اینجا اسم شما را پیدا نمی کنیم .
من هم که دیدم هیچ کدومشون بهم جواب درستی نمی دن بلند شدم و به مخابرت رفتم . آنها هم به شرکت تماس گرفتن و بهشون گفتن کار من را انجام بدن .
الان دوباره اینترنت من قطع شده و شرکت صبانت به من گفته 4 روز دیگر درست می کنم که این واقعا مسخره است .
این را هم بگم وقتی با مسئولین مخابرات صحبت می کردم همشون بد این شرکت را می گفتن و از این امر که کارشون ضعیفه و همه ما نیز از دستشون شاکی هستیم ( می گفتن از هر 10 نامه که می فرستن 9 تاش ابطال می خوره ) شاکی بودن .
این را هم بگم من حتی بهشون گفتم که اگر نمی توانید درست کنید ( 2 هفته پیش که هنوز کاری نکرده بودن ) پولم را پس بدید و اون ها گفتن ما پولت را پس نمی دیم .

یک بار هم که به شرکتشون زنگ زدم مسئولشون بهم می گفت من دارم بهت لطف می کنم جوابت را می دهم وگرنه به من ربطی نداره کارت راه بیافته یا نه
از مدیران این شرکت و تمامی کارکنان این شرکت می خوام از خودشون دفاع کنن چون تمامشون با کلی ادب و ... از من استقبال می کردن .
ادرس سایت : sabanet.ir
راستی این مشکل را فقط من ندارم چند وقت پیش که به دبیرستان موعود رفته بودم برای یک کار کامپیوتری ، بهم گفتن که ما اول مهرماه درخواست اینترنت به این شرکت دادیم و هنوز وصل نکردن :blink:


از دوستان می خواهم موقع خرید عین من گول رتبه های الکی که این شرکت ها با دادن رشوه می گیرن را نخورند .

موفق باشید
سلطانی
 

Dr_King

Member
دوست عزیز من خودم مشترک آسیا تک هستم و هیچ مشکلی باهاش نداشتم نمی دونم شما چرا به مشکل برخوردید
 

morsoltany

Active Member
دوست عزیز من خودم مشترک آسیا تک هستم و هیچ مشکلی باهاش نداشتم نمی دونم شما چرا به مشکل برخوردید

منطقه ما یکی از شلوغ ترین مناطق adsl است .
من خودم 1 سال و نیم است که از آسیاتک دارم حتی موقع تسویه حساب می گفتن پرونده شما جز اولین مشتری های ما است و تا این تابستان از سرویسشان راضی بودم ( با اینکه خیلی بی نظم بودن و 2 بار برام فاکتور 50 هزار تومانی به جای 10 هزار تومان فرستادن )
این تابستان با توجه به زیاد شدن مشتری هاشون سرویسشان خیلی ایراد پیدا کرد روزی بود که من هر 10 دقیقه disconnect می شدم که واقعا قابل توجیه نبود ولی چون تابستان به علت های مختلف نتوانستم تعویض کنم و این کار را به اوایل مهر واگذار نمودم .
 
از اینکه این موضوع رو برای روشن شدن اذهن همه اعلام کردید ممنون :d
 

IranPardakht

Well-Known Member
من شنیدم مخابرات چون روی فیبر نوری رفته، صبا نت اصلا قادر به ارائه خدمات نیست کلا...!؟
 

Mandana

Active Member
لول
می هم با آسیاتک به مشکل برخورد کرده بودم، ینی مدتی برای من سرعتش پایین بودش.برای همین گفتم یکماه 512 از صبانت بگیرم.وقتی وصل شد، دیدم سرعت دانلو اش از 20 بالاتر نمی ره!!!! بهشون تماس گرفتیم و گفتن منطقه ی شما اجازه نمیده بالاتر از 256 داشته باشین.ینی ماکزیمم سرعتتون همین قدر هستش.گفتم آقا من ماه پیش از آسایتک گرفتم سرعت دانلودم هم مینیمم 40 بوده.چه اوامری است می فرمایید
خلاصه بعد از یک هفته دوندگی، در آخر قانع شدند که مشکل از سرویس افتضاح خودشون هستش
بعد گفتند شما نصف مقداری که می تونستید رو در این یک هفته دانلود کردید!!!! گفتم آقا خودتون بشینین با اون سوادتون حساب کنین، ظرف یک هفته، با این سرعت افتضاح چجوری می تونم نصف محدودیتم رو دانلود کرده باشم
برای من لیست آوردن که بله بفرمایید.اینهم لیست کارکرد شما
و فقط نصف مبلغ رو برگردوندند!!! در صورتی که از اول بهشون گفته بودم 512 میخوام و فکر کرده بودند که با آدم خنگ طرف هستند! گفته بودند با خودشون که 256 بهش میندازیم و نمی فهمه!
بهر حال خواستیم شکایت کنیم، اما برای کمتر از 100000 تومن نمی صرفه آدم بخواد از یک شرکت شکایت کنه.برای همین بی خیال شدیم
و من هنوز که هنوزه اندر کف این قضیه موندم که چجوری ظرف 7 روز، با ماکزیمم سرعت 20 ( که اکثر موارد کمتر هم بود) چطور تونستم اونهمه دانلود داشته باشم!!!!! :)

در کل درسته بعضی وقتها گلدنت کمی اذیت داره.ولی حداقل از این مطمئنم که پولی که میدم، به همون نسبت هم خدمات بهم داده میشه
موفق باشید
 

YTERROR

Active Member
اینا همه کنار من خودم 2 ساله نیمه با آسیاتک یا همون گلدنت کار می کنم

از کیفیت کاریشون در کل این 6 ماه اخیر اصلا راضی نبودم

ولی در مورد صبانت من با تحقیقی که کردم کاملا بر خلاف صحبتهای شما دوستان هستش

با سرعت 128 دانلودش 40 کیلوبایته و قیمتش از آسیاتک خیلی پایین تره + ساپرتشم تا حدی خوبه و هر روز داره بهتر میشه و افرادی مثل من هم داره به طرف خودش می کشه و فکر کنم تا یکسا آینده خیلی قوی تر از اینی که هست بشه

+ دوست عزیز از همون اول بعنوان یک آدم بی طرف می تونم بگم تقصیر خود شماست که از این ور به اون ور راهتون رو عوض کردید

یک ضرب المثل هست می گه آدم وقتی فکر می کنه داره زرنگی می کنه همون لحه اوج حماقت یا اشتباهشه

کارهای اداری همیشه باید از مبدا تا مقصد از یک راه شروع و تموم بشه

در هر صورت به نظر شخصی من بهتره برای مشکل تون بجایی باز کردن یک تایپک که اعتبار یک شرکت به این شکل رو برای هیجی زیر سوال بردن به دفتر مرکزی مراجعه بکید و با مدیر ارشد در میون بگذارید مطمن باشید اونا از شما عجله اشون برای راه اندازی اینترنت شما بیشتره چون شما استفاده کننده هستین و اونا فروشنده

موفق و پیروز باشید
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
من الان توي شركت از آسيا تك استفاده مي كنم و سرويسشون عالي كه نه اما خوبه... بزرگترين مزيتي كه داره اينه كه دقيقا سر ماه كه ميشه اكانت رو قطع نميكنن كه بيا پولت رو بده ... تا بحال شده كه 5 ماه هزينه اكانت رو پرداخت نكردم و بعدش يكجا پرداخت كردم و اونها هم دسترسي من رو قطع نكرده بودن ! نميدونم شايد شانس من اينطوري بوده كه قطع نكردن آخه ما هم يكي از اولين مشتريان اونها بوديم..
در مورد صبا نت هم برادرم براي خونشون گرفته و توي محل كارش هم داره و تعريف ميكنه و ميگه خوبه مخصوصا اكانت نامحدود شبانش كه ظاهرا سرعتش خيلي خوبه.. البته علي الظاهر بستگي خيلي زياد به منطقه مخابراتي هم داره.. من فعلا براي خونه صبا سفارش دادم اما حدود 3 هفته گذشته هنوز يك سري مشكلات بوده كه وصل نشده

مخلصيم

مجيد
 

IranPardakht

Well-Known Member
سرویس های 384 و 512 شرکتها ها کلاً خیلی کم پیدا بشه که واقعا خوب باشن... قیمت زیاد مهم نیست. هیچ کدوم ما حاضر نیستیم بهای کمی پرداخت کنیم اما کیفیت بد هم تحویل بگیریم چون به اعصاب خوردیش نمی ارزه.
 

nevisande

Active Member
خوشا به سعادتتون.
اينجايي كه ما هستيم (شهرستان) از اين چيزا خبري نيست.
به شركت‌هاي مربوطه سر ميزنيم و ازشون ميخوايم، جواب نميدن.
خوش به حالتون.
 

morsoltany

Active Member
من حتی با مدیریت صحبت کردم و این را بگم که تقریبا مدیریت کار را انجام داد ولی حتی حاضر نشد حرفم را کامل بزنم و بهم گفت به من مربوط نمی شه این شماره نامه برو مخابرات پیگیری کن .
این را بگم 2 روز پیش اینترنتم قطع شد بدون هیچ دلیلی که در متن بالا هم گفتم . بعد به پشتیبانی زنگ زدم و گفتن که برات اعلام خرابی می زنیم و فردا صبح مشکلتون حل می شه . دیروز وقتی دیدم مشکل حل نشده زنگ زدم و گفتن چون شما از ریسلر ما گرفتید مشکلتون به ما مربوط نمی شه و خودتون حل کنید . به نظرتون این جواب قانع کننده است ؟
من که به مخابرات رفتم و از طرف مخابرات به شرکت تماس گرفتند 2 ساعت بعد اینترنت من وصل شد و هرچی دلیلش را پرسیدم که ایراد چی بود نگفتند .
راستی یک چیز دیگر برای شما که ازشون دفاع می کنید ، من 18 تومان واریز کردم ولی 2 گیگ پهنای باند دادن که این برای سرویس 13 تومانی می باشد . اگر همه مسایل هم تقصیر من است این موضوع را چی می گید ؟
الان هم از دبیرستان موعود می آیم برای کار سایت رفته بودم اونجا ، تقریبا 2 ماه شده که هنوز وصل نکردن برای این چی می گید ؟
 

YTERROR

Active Member
گفتن چون شما از ریسلر ما گرفتید مشکلتون به ما مربوط نمی شه و خودتون حل کنید . به نظرتون این جواب قانع کننده است ؟

دوست عزیز تنها مشتری اونا شما نیستید و تا حدی که در توان هر شرکتی باشه سعی می کنه سرویس مشتریش فعال بشه تا بتونه مشتری استفاده کنه و برای شارژ مجدد اقدام کنه پس در هر صورت هر ه سریعتر و بیشتر شما مصرف کنید باری اونا بهتره چون بیشتر پول در میارن

و اگر این حرف رو به شما زدن برای خودشون دلیل دارن شاید اون نمایندگی حق کارمزد رو پرداخت نمی کرده یا بصورت غیر مجاز بوده یا هزار دلیل دیگه

راستی یک چیز دیگر برای شما که ازشون دفاع می کنید ، من 18 تومان واریز کردم ولی 2 گیگ پهنای باند دادن که این برای سرویس 13 تومانی می باشد . اگر همه مسایل هم تقصیر من است این موضوع را چی می گید ؟

من از کسی دفاع نمی کنم فقط مثل شما که یک استفاده کننده هستید دارم نظرم و می گم و این مشکلی که شما می گید

می تونید به شرکت مراجعه کنید و ریپرت استفاده خود رو پرینت بگیرین و با قرار داد بصورت کامل بهشون اطلاع بدید

در ادامه حرفهای مجید که در مورد قطع نکردن بود من هم تایید می کنم که از اون نظر خیلی خیلی خوب هستن فقط این هم گفتینه سرویسهای آسیاتک نسبت به صبا گرون تره

در هر صورت من دارم از صبا مشهد می گم و سرویسهاشون و پرسنلش شما از تهران یا سایر شهرها می گید و نمیشه گفت 100 درصد همه پرسنل و سرویسهاشون یکی باشه

موفق و پیروز باشید
 

Mandana

Active Member
در هر صورت من دارم از صبا مشهد می گم و سرویسهاشون و پرسنلش شما از تهران یا سایر شهرها می گید و نمیشه گفت 100 درصد همه پرسنل و سرویسهاشون یکی باشه

البته می هم از صبانت مشهد گفتم.به نظرم به شانس هم بستگی داره که می کلن همیشه هر چی بدشانسی ئه سرم در میاد
29.gif
 

morsoltany

Active Member
البته می هم از صبانت مشهد گفتم.به نظرم به شانس هم بستگی داره که می کلن همیشه هر چی بدشانسی ئه سرم در میاد
29.gif

اره به شانس خیلی بستگی داره ، البته از نظر سرعت خیلی راضی هستم ولی خیلی با مردم بد حرف می زنن . مخابرات هم از دستشون شاکی بود . ولی بهر حال کار من راه افتاد ولی فکر نکنم ماه دیگر اینجا باشم چون واقعا خستم کردن
موفق و پیروز باشید
 
اینا همه کنار من خودم 2 ساله نیمه با آسیاتک یا همون گلدنت کار می کنم

از کیفیت کاریشون در کل این 6 ماه اخیر اصلا راضی نبودم

ولی در مورد صبانت من با تحقیقی که کردم کاملا بر خلاف صحبتهای شما دوستان هستش

با سرعت 128 دانلودش 40 کیلوبایته و قیمتش از آسیاتک خیلی پایین تره + ساپرتشم تا حدی خوبه و هر روز داره بهتر میشه و افرادی مثل من هم داره به طرف خودش می کشه و فکر کنم تا یکسا آینده خیلی قوی تر از اینی که هست بشه

+ دوست عزیز از همون اول بعنوان یک آدم بی طرف می تونم بگم تقصیر خود شماست که از این ور به اون ور راهتون رو عوض کردید

یک ضرب المثل هست می گه آدم وقتی فکر می کنه داره زرنگی می کنه همون لحه اوج حماقت یا اشتباهشه

کارهای اداری همیشه باید از مبدا تا مقصد از یک راه شروع و تموم بشه

در هر صورت به نظر شخصی من بهتره برای مشکل تون بجایی باز کردن یک تایپک که اعتبار یک شرکت به این شکل رو برای هیجی زیر سوال بردن به دفتر مرکزی مراجعه بکید و با مدیر ارشد در میون بگذارید مطمن باشید اونا از شما عجله اشون برای راه اندازی اینترنت شما بیشتره چون شما استفاده کننده هستین و اونا فروشنده

موفق و پیروز باشید

شما که از صبا نت استفاده نکردی فقط تحقیق کردی!
دوستان از سرویس های این شرکت استفاده کردند که الان نظرشون رو بیان می مکنن.
مسئولين اون شرکت هم اگر آبرو داشته باشن و براشون مهمه میان دفاع می کنن.
 

parsgibit

Member
...

آسيا تك والا افتضاحه ! خدا پدر صبانت رو بيامرزه !

آسيا تك كاملا خر تو خره ! حداقل تو مشهد! مجيد جان هم اشاره كردند :D !!!
منم 1 ماه از تاريخم گذشته بود و بعد از 1 ماه زنگ زدند گفتند كه امروز اشتراكتون تموم ميشه :D
بعد 1 هفته بعدش قطع كردند :D !!
آسيا تك اين جوريه كه ميگن ماكسيموم دانلود 128 مثلا 14 كيلوبايت در ثانيه .
اما صبانت اين طور نيست !
مثلا شما اين لينك رو با آسيا تك ، يك سرويس ديال آپ و صبانت تست كنيد !
با آسيا تك همون سرعت معموليه هميشكليه ! تو صبانت زمان من وحشتناك بود ! يعني بالاي 200 كيلوبايت با 128 - و ديال آپ هم 100 كيلوبايتي تو آفتاب مشهد بود :D !!
صبانت اما از حداكثر پهناي باند مي توني استفاده كني (فكر كنم !!)

اينم لينك :
از unmeterd iweb :
http://test-unmetered.iweb.ca/100mbtest.bin
از high quality :
http://test-bgp.iweb.ca/100mbtest.bin

تست كنيد و بگيد نتيجه رو :D سرعت ها رو مقايسه كنيد !
 

parsgibit

Member
Dear parsgibit,

morsoltany has just replied to a thread you have subscribed to entitled - صبانت ( ندا گستر صبا ) کلاه بردار است sabanet - in the مسايل عمومي وب و اينترنت forum of Majidonline Forums.

This thread is located at:
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=83023&goto=newpost

Here is the message that has just been posted:
***************
قبول دارم اسیاتک خیلی اشغاله و اصلا نظم نداره .
موقعی که به من مودم را امانی دادند پول مودم را نگرفتند و هنگامی که تسویه حساب کردند به زور داشتند پول می دادند بهم می گفتند شما 50 تومان به ما دادید اخر 2 ساعت بهشون توضیح دادم تا قانع شدند .
:دی
***************

ايول دارن :D
 

Dr_King

Member
اما آسیا تک برای من خیلی خوب بود هر دوماه می یاند با پیک و من هم پول می دم و تازه 300 تومنش هم نمی دم و میره و تازه تو قرعه کشی اونها برنده شدم یه ساعت مچی و 50 ساعت اینترنت رایگان که گفتند باید 5000 تومن بدید تا ما به شما بدیم که من نخواستم
 

XM01

New Member
من تا دو ماه پیش که خارج از کشور بودم از سرویس 32 مگابیت با قیمت بسیار پائین (59 دلار) استفاده می کردم که در 99 درصد مواقع سرعت خط همونی بود که بابتش ازم پول گرفته بودن. در طول یک سالی که ازشون سرویس می گرفتم حتی کوچکترین موردی تو خدمات دهیشون ندیدم.
 

YTERROR

Active Member
دوستان از سرویس های این شرکت استفاده کردند که الان نظرشون رو بیان می مکنن.
مسئولين اون شرکت هم اگر آبرو داشته باشن و براشون مهمه میان دفاع می کنن.

دوست عزیز من خودم 2 سال و نیم آسیاتک دارم و بدلیل زمینه کاریم خیلی از افراد رو می شناسم

+ صبانت هم تحقیقی که من می گم = با استافده حداقل 2 ماه از سرویسهاشون و فقط بنا به نظرات دیگران نبوده و 2 ماه یا 3 ماه در مقابل 30 ماه به نظرم فقط تحقیق نه مشتری


+ در کل شانس هیچ اهمیتی نداره به نظر من آسیاتک مشهد هم تا جایی که من رفت آمد داشتم این 2 ساله خیلی پرنسل و ساپرت خوبی دارند و تا به حال هی دفعه من به مشکل نخوردم ( مشکلات قعطی و .... یک چیز نرماله )

+ در مورد لحن صحبت هم تا وقتی آدم با افراد درست صحبت نکنه نمیشه توقع زیادی داشت

در هر صورت بعنوان یک استفاده کننده به نظر من باید حساسیت رو آورد پایین و صبر و تحمل داشت 100 درصد هیچ شرکتی شما رو اجبار به استفاده نمی کنه بلکه شما انتخاب کننده هستید و 100 درصد تنها مشتری اونا شما نیستید

موفق و پیروز باشید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا