شروع به فعالیت نخستین هاست رایگان ایرانی (1 گیگابایت)

Pooria_it

New Member
سایت اینترنتی PersianGig با ارائه 100 مگابایت هاست رایگان که قابل ارتقاء تا یک گیگابایت می باشد ، امکان آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های ویدویی ، تصاویر و کارتهای تبریک را برای مشترکان خود فراهم می آورد . تنها کافیست به عضویت در این سایت در آمده و مانند دیگر اعضا فایل های خود را به آسانی آپلود نمایید .
سایت PersianGig که در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را طی می کند و عضویت در آن مستلزم دریافت یک دعوتنامه خاص می باشد یک ساب دومین رایگان بصورت
http://your-name.persiangig.com را نیز برای مشترکان محیا می سازد .
همچنین کلیه مراحل مربوط به آپلود نمودن ، مدیریت ، ساخت و حذف فایلها توسط یک نرم افزار که درون سیستم سایت موجود است صورت می پذیرد .

متن ایمیل دعوتنامه این سایت بصورت زیر است:

با تقديم درود و احترام،
سختي ها و محدوديت هاى موجود براى استفاده كنندگان واقعى اينترنت در ايران و كاربران حرفه اى پارسى زبان، بسيارى از متخصصين را به تلاش در رفع اين موانع واداشت و البته گام هاى مفيدى نيز در اين رابطه برداشته شده.
در اين موج پويا، ما نيز با قصد ارائه سرويس هاي مفيد و رايگان اهدافى را تعريف كرديم، و براساس اولويت هاى موجود، پاى در راهى گذاشتيم كه علاوه بر نيروى خويش به اراده حضور ديگر هم وطنان خويش نيزدل بسته ايم. بخشى از اين راه كه در انتها با تكميل مجموعه اى اينترنتى با نام persiangig پايان يافت هم اكنون داراي قابليت هاى متنوعى براي گردهم آوردن جمعى از اين كاربران است.

- ۱۰۰MB فضاى اختصاصى وب رايگان قابل افزايش تا ۱GB
- يك sub-domain با فرمت www.Username.persiangig.com
- ابزارهاى مناسب و نو تحت وب براى سهولت كاربران در مديريت اطلاعات خود از جمله اين قابليت ها مى باشد.

بنابراين ضمن دعوت از شما دوست عزيز جهت عضويت در persiangig به عنوان يك كاربر خاص، اميد داريم تا با دعوت از عزيزان، نخبگان و كاربران اينترنت به persiangig ، گسترش اين خانواده و تحكيم پايه هاى اين بناي نوپا را سرعت ببخشيد.
مشتاق دريافت انتقادهاى سازنده شما هستيم.
پرشین گیگ
www.persiangig.com
از دوستان هر كي دعوتنامه داره واسه ما هم بفرسته
[email protected]
 
اگه كسي دعوت نامه داره براي ما هم بفرسته احتياج خيلي خفن به آپلود چندين آلبوم موسيقي داريم.
هر كي مرام داره ما رو ياري كنه !
اينم ايميل ما : [email protected]
 

mahdi000

Member
ايميل

سلام

اگه تو دست و بالتون دعوتنامه بود يكي هم وتسه من بفرستيد....

[email protected]
ممنون از همه ي دوستان
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا