بی بی کد سومین کارم

madmaster_3d

Well-Known Member
از نظر مدل خیلی عالیه. ولی از نظر تکسچر و نورپردازی مشکل داره کارت
cgtextures.com تکسچرهای بهتری پیدا کن
برای نورپردازی هم وری سان با hdri کارت رو قشنگ تر میکنه
اگر پست پرو هم بزنی که دیگه توپ میشه
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. آفرین کار نسبتا خوبی شده.ببین اولین مشکل بزرگ که خیلی به چشم میاد عدم متریال سازی هست.وقتی دیتیل خودش رو نشون میده که واقعا برای چوب که بیشترین عنصر کارت هست یه شیدر قوی بسازی
خب شیدرهای آماده که خیلی زیاده. از اون استفاده میکردی.
نور پردازی خب هیچ تضادی رو رقم نزده و این خوب نیست. خیلی سخت میشه سایه رو توی کار پیدا کرد همینطور نور. می تونی با یاد گیری رندر المنت و لایه های vray raw lighting , vray raw shadow بهترش کنی این فاز کارو
مشکل دیگه کار عدم مدیریت خوب color mapping هست. کار اگه اشتباه نکنم از HDRI پیتر گدری استفاده شده. برای تعدیل رنگ هیچ وقت اعداد dark , bright توی کالرمپینگ رو زیر 1 نزار.مگر گاما اونم شرایط خاص. برای تعدیل باید نوع کالر مپینگ رو عوض کرد.خب برای بیرونی HSV یا Exponential یه انتخاب خوب هست.کار کردن با linear بهترین در عین حال سخت ترین هست.
زاویه بد شده.زیادی از هدف فاصله گرفتی و لنز رو زوم کردی.بهتره لنز 28 بزاری و فاصله نزدیک تر بشه.
در مورد پست پرو هم خیلی ضعیف هست.یعنی چی دور تا دور عکس رو بلور کردی.نابود کردی.به قول دوست گلم هادی سیدی که هیچ وقت برای جذابیت یه عکس نباید پیکسل ها رو کشت.
شیشه ها ضعیفه.وقتی قوی تر میشه که illuminat صحنه رو بشناسی که چون کار زیاد ندیدی چشمت نمیشناسه. اون ساعت روز با اون سایه باید صحنه رنگی تر تیره تر و کنتراست بهتر باشه.
حالا پیشنهاد
اول اینکه کالر مپینگ رو اصلاح کن.شیدرها رو از arch interior 29 بگیر.خیلی چوب های فوق العاده ای داره. برای شیدرسازی آموزشهای Vis corble خیلی مفید هستن.
در مورد زاویه یابی بیشتر تحقیق کن.سایت رونن بکر من یه Makiing of خوب گذاشته حتما بخونش.
Photographic Approach in Architectural Visualisation
موفق باشی
 

webxyz

Member
طرح جدید و با حالیه. اون برگها توی پنجره بالا و وسط از کجا اومدن از گلدون یا درخت؟ من حس می کنم معلقن:green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا