سوال در مورد مدل ریتوپولوژی شده

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
سلام خدمت دوستان گل
طاعات و عبادات قبول حق
راستش یه کوه توی زبراش ساختم و اون رو ریتوپولوژی کردم.و حالا بردمش ببرمش توی تری دی مکس.. و وقتی توی مکس یو وی رو انجام می دم و مدل سبک شده رو دوباره میارم زبراش چجوری باید توسط اون مدل high poly ،.....نرمال مپ بگیرم؟
نمی دونم تونستم منظورم رو بفهمونم یا نه.
ممنون می شم اگر کمک کنید ممنون از لطفتون:rose:
 

amir.nemati63

کاربر VIP
سلام.
گرچه میشه توی زیبراش این کار رو انجام داد.
ولی راه راحتترش اینه که مدل های پلی و لوپلی رو در برنامه ی Xnormal لود کنید و مپهای مورد نظر رو استخراج کنید.
البته این کار در خود تری دی مکس هم قابل اجراست از طریق قابلیت render to texture.
موفق باشید.
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
ممنون از این که جواب دادی امیر جان.
با تری دی مکس بلدم ولی سیستمم نمی کشه.چون مدل highpoly رو که میارم تو مکس ، مکسم اذیت می کنه.

الان xnormal رو دانلود می کنم

بازم ممنون:rose:
 

MBTCG

Member
سلام.
تو زیبراش اول باید جزئیات HightPoly رو به مدل ریتوپولوژی شده منتقل کنی با Projection.
بعد مدل ریتوپو رو تو پایین ترین subdivition level اکسپورت بگیر. کارت که با مکس تموم شد تو همون level امپورتش کن.
اونوقت تو منوی tool، سابمنوی normal map می تونی نورمال مپ بسازی.
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
خیلی ممنون از کمکت لطف بزرگی در حقم کردی:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا