سوال در مورد دامنه ir

skiboy

New Member
سلام خدمت دوستان گرامی من تازه می خواهم در ضمینه طراحی سایت فعالیت کنم و برای شروع یک دامین ir می خواهم بگیریم برای همین به یکی از شرکت های ارائه کننده رجوع کردم و یک دامین خریدم ولی مثل اینکه برای دامین ir یه کارهای دیگه هم باید انجام بدهم در سایت ایرانیک ، من رفتم داخل این سایت ثبت نام کردم و شناسه گرفتمو شناسه را در همان سایتی که دامین از آنجا گرفتم وارد کردم حالا نمی دونم باید کار دیگه هم بکنم توی سایت ایرانیک یک بخش رزرو دامین داره باید ان را هم من انجام بدم یا اینکه بقیه کارها را همان شرکت ارائه کننده انجام می دهد؟
آیا هزینه های دیگری را نیز برای همین دامین باید پرداخت کنم(داخل سایت ایرانیک یک هزینه 14 هزارتومانی می خواد جریان این چیه؟)
ببخشید که سوالهایم زیاد شد
 

shnoit

Well-Known Member
سلام دوست عزیز
شناسه رو که ساختین تو همون سایت nic.ir اول دامنه رو ثبت کنین. ( پرداخت رو از طریق سایت nic.ir ) انجام ندین. چرا ؟ چون شرکت های دیگه نمایندگی دارن و ارزون تر برات تموم میشه.
حالا بعدا با مراجعه به سایتهای دیگه میتونین پرداخت رو انجام بدین و تموم.

قصد تبلیغ ندارم من پرداخت ها رو از طریق میهن نیک انجام میدم. قیمتش خیلی خوبه ( آدرس سایت )

تو سایت عضویت بگیر. بعد در قسمت ثبت دامنه دامنه خودتو بزن و پرداخت رو انجام بده. تو هر مرحله هم آموزشها رو برات میگه !

موفق باشی
 

skiboy

New Member
سلام
ممنون دوست عزیز من دامین از یکی از شرکت ها خریدم الان یک تعهد نامه از طرف سایت ایرانیک امده که می گه امضاش کنم یعنی پرینت بگیرم بعد امضا کنم و دوباره اسکن کنم تازه کپی کارت ملی هم می خواد ممنون می شم راهنمایی کنید
 

shnoit

Well-Known Member
درسته . کارت ملی و تعهد رو پرینت و امضا کنین و در آدرس http://www.nic.ir/Upload_Document با مشخصات دامنه خودتون آپلود کنین.
جدید از طریق ایمیل مدارک بول نمیکنن. توضیحشم در خود صفحه اصلی زده.
 

saint7

New Member
سلام
شما وقتی یک اکانت در ایرانیک ساختید ، میتونید از همان جا دامنه را به قیمت 14 هزار تومان خریداری کنید (همان هزینه ای که ایرانیک از شما خواسته). ولی از طریق شرکت های واسطه با قیمت پایین تری میتونید دامین رو خریداری کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا