علمی تخیلی سفینه --- u.f.o ---

ممنون میشم یه نمره کلا از 5 بدید

  • 1

    رای: 0 0.0%
  • 2

    رای: 0 0.0%
  • 3

    رای: 1 33.3%
  • 4

    رای: 0 0.0%
  • 5

    رای: 2 66.7%

  • مجموع رای دهندگان
    3

mohsen1364

New Member
سلام !

سعی کردم سفینه فرم نیمه ارگانیک باشه
حدود دو سال میشه کاری انجام ندادم
برای کسی یا پروژه ای نبود فقط از رو علاقه ......
البته قبلا توی قسمتWIP گذاشته بودم ....
امیدوارم دوست داشته باشید ...

خوشحال میشم نظرتون را برام بنویسید ....:rose:



وایر + دیگر نماها




 

پیوست ها

  • 15.jpg
    15.jpg
    1.6 مگایابت · بازدیدها: 37
  • 22.jpg
    22.jpg
    859.6 کیلوبایت · بازدیدها: 40
  • 6.jpg
    6.jpg
    650.4 کیلوبایت · بازدیدها: 44
آخرین ویرایش:

Mehran coyote

Well-Known Member
کلی نوشتم پرید خلاصه میگم

کار خیلی با ارزشی شده و ایده اگه برای خودتون هست که واقعا عالی هستش
اولین رندر از سمت چپ بهتر باقی شده رندر جذابی زدی و جو پرواز رو خوب نشون دادی
روی باقی رندرها هم بیشتر کار کنی میتونی کار خوبی رو برای خودت رزومه کنی
یه وایر هم بی زحمت بزار کیفیت مدلینگت رو هم ببینیم
ممنون از کاره خوبت
××××فقط توضیح بده با چیا کار کردی و با چه موتوری رندر زدی××××
 

mohsen1364

New Member
کلی نوشتم پرید خلاصه میگم

کار خیلی با ارزشی شده و ایده اگه برای خودتون هست که واقعا عالی هستش
بله طرح 99.9% از خودم زدم ..... فقط برای نوری که مثل پلاسما از پشتش میاد بیرون به یه سری کارا نگاه کردم و یه مخلوتی ازش ساختم :green:
اولین رندر از سمت چپ بهتر باقی شده رندر جذابی زدی و جو پرواز رو خوب نشون دادی
روی باقی رندرها هم بیشتر کار کنی میتونی کار خوبی رو برای خودت رزومه کنی
یه وایر هم بی زحمت بزار کیفیت مدلینگت رو هم ببینیم
ممنون از کاره خوبت
××××فقط توضیح بده با چیا کار کردی و با چه موتوری رندر زدی××××
خیلی ممنون از اینکه با دقت بررسیش کردید و تشکر از نظرتون
بله طرح 99.9% از خودم زدم ..... فقط برای نوری که مثل پلاسما از پشتش میاد بیرون به یه سری کارا نگاه کردم و یه مخلوتی ازش ساختم :green:
1- در مورد رندر ها من قصدم این بود که 3 نوع رندر داشته باشه طرح اول را به این قصد زدم که حالت انیمیشن داشته باشه
تم دومی را خواستم که یه مقدار تم فضایی و حس آینده را القا کنه ... اتفاقا این رندر بیشتر از بقیه زمان برد چون تقریبا کا صحنه را توی محیط 3 بعدی بازسازی کردم و کمتر از بقیه توی قسمت کامپوزیتش کار کردم
تم رندر دومی را می خواستم هم حالت realistic داشته باشه هم افکتهای سینمائی (VFX) روش کار شده باشه

2- با مایا 2015- فوتوشاپ و مادباکس (البته بعد از اینکه با مادباکس کلی روی بافت و Map ها کار کردم .... به نظرم جالب نیومد ... واسه همین مقداری از Map ها را نگه داشتم و اکثر کار را با متریال کار کردم ....
موتور رندر هم منتال ری هست ....
3-وایر ها + چند نمای خام از سفینه را به پست اول اضافه کردم
 
آخرین ویرایش:

madmaster_3d

Well-Known Member
من یادمه نظر دادم؟ الان که وایر فریم رو میبینم ( البته بعضی جاهاش مشکل داره ) میگم واقعا کار عالی شده :)
 

mohsen1364

New Member
من یادمه نظر دادم؟ الان که وایر فریم رو میبینم ( البته بعضی جاهاش مشکل داره ) میگم واقعا کار عالی شده :)
تشکر میکنم ..... در مورد نظرتون هم که لطف کردید باید بگم توی اونیکی تاپیک بود توی قسمت کارهای تکمیل نشده ....
در مورد وایر هم اگر توی یه شات برام توضیح بدید که کدوم قسمتش مشکل داره ممنون می شم تا بتونم توی کارهای بعدی ازش استفاده کنم . خیلی مهمه برام مشکلات کارهام را بفهمم
:rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
البته وایر فریمی که شما گزاشتی اصلا خوب نیست. اون قسمت هایی هست که انگار شیشه سفینت هستش ببن اونها رو روی حالت isolate وایر گزاشتی که فقط ادج های اصلی کار رو نشون میده نه ادج هایی که در اثر اسموت ایجاد شده. که این خوبه
ولی قسمت های دیگه رو با حالت اسموت وایر گزاشتی و هیچی هم پیدا نیست.
یک چیزی میگم بد برداشت نکن. ولی متصفانه دوستان دور از جون شما خودشون رو گول میزنن. اینطوری وایر فریم میزان که کسی ایراد ها رو نبینه و ملت به به چه چه کنن. البته شما اینطوری نیستی. کلی میگم. ولی یک وایر اون حالتی که گفتم لطفا بزار. البته من ایراد ها رو روی همین وایر هم مشخص کردم ولی دوستان نمی تونن و توجه نمی کنن اصلا.

:)
 

پیوست ها

  • Eshkal-4.jpg
    Eshkal-4.jpg
    392 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • Eshkal-3.jpg
    Eshkal-3.jpg
    748.4 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • Eshkal-1.jpg
    Eshkal-1.jpg
    686.5 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • Eshkal-2.jpg
    Eshkal-2.jpg
    459.2 کیلوبایت · بازدیدها: 4

mohsen1364

New Member
البته وایر فریمی که شما گزاشتی اصلا خوب نیست. اون قسمت هایی هست که انگار شیشه سفینت هستش ببن اونها رو روی حالت isolate وایر گزاشتی که فقط ادج های اصلی کار رو نشون میده نه ادج هایی که در اثر اسموت ایجاد شده. که این خوبه
ولی قسمت های دیگه رو با حالت اسموت وایر گزاشتی و هیچی هم پیدا نیست.
یک چیزی میگم بد برداشت نکن. ولی متصفانه دوستان دور از جون شما خودشون رو گول میزنن. اینطوری وایر فریم میزان که کسی ایراد ها رو نبینه و ملت به به چه چه کنن. البته شما اینطوری نیستی. کلی میگم. ولی یک وایر اون حالتی که گفتم لطفا بزار. البته من ایراد ها رو روی همین وایر هم مشخص کردم ولی دوستان نمی تونن و توجه نمی کنن اصلا.

:)
سلام .... ممنون بابت اینکه زحمت کشیدید وایر ها را آنالایز کردید
یه توضیح بلاید بدم ..... من خیلی وقت پیش از اینکه مرحله رندر و کامپوزیت را انجام بدم کل سفینه را Smooth داده بودم در واقع Convert Smooth Mesh Preview ..... هیستوری هم پاک کرده بودم .... این وایر ها که ریز هستند وایرهای پیش نمایش نیستند
در واقع وایر های اصلی هستند قسمت ی شیشه ای و یه سری قسمت ها که به حالت Smooth mesh preview هستش را بعدا به صورت تغیرات اضافه کردم
عکس اول از راست که زحمت کشیدید اون قسمتی که به حالت آرتیفکت در اومده در واقع مربوط به یه آبجکتی هستش که قرار نیست توی رندر دیده بشه فقط برای اصلاح قسمتی از نور اضافه کردم به علت تنظیمات فوکال لنف دوربین اینطوری شده
عکس دوم از راست قسمتی از پره های گردشی سفینه هست که اون هم به خاطر فوکال یا Camera Scale به نظر میاد از لبه بدنه زده بیرون
عکس بعدی هم به همین منوال ولی در مورد عکس آخر از راست متوجه نشدم کجا را می گید تصویر نزدیکتر گذاشتم از وایر ها می خواید یه نگاه بکنید بهش
در واقع من از اول سعس کردم وایر ها منظم در بیاد و همینطور LooP ها واسه همین دینه به مدل نگاه نکردم و خیلی عجله ای از Viewport عکس گرفتم و اینجا گذاشتم واسه همین به نظر میاد که مشکل داشته
بازم ممنون :rose:

 

جدیدترین ارسال ها

بالا