M
Mahmoodi
کاربر مهمان
شركت PayPal روز پنج شنبه گزارش داد كه سرويس پرداخت آن لاين اين شركت بعد از قطعي برق متناوب به مدت 5 روز به حالت اول بر گشته است.
به گزارش بخش خبر سايت فناوري اطلاعات ايران ، به نقل از eWeek، PayPal كه متعلق به شركت eBay مي باشد گفت كه اين سرويس براي تمام كاربران به حالت معمولي خود برگشته است. مدير عاملان PayPal و eBay در پيامي به كاربران خود خاطرنشان كردند كه آنها از عملكرد اين سرويس ناراضي اند و سعي مي كنند عملكرد آن را روز به روز بهبود بخشند.
در پيام آنها آمده است: «در ابتدا از همه به خاطر اينكه اين سرويس فعاليت خريد و فروش شما را تحت فشار قرارداده است معذرت مي خواهيم و سپس از تمامي شركت ها و مشتركان. »
در پايان پيام آمده است: «فراهم كردن يك سرويس برجسته و مهم از اولويت هاي ما در PayPal است. اگرچه ما به انتظارات شما و يا خودمان جامه عمل نپوشانديم، اما اميدواريم دوباره اعتماد شما به سرويس مان را بدست آوريم. »
به گزارش بخش خبر سايت فناوري اطلاعات ايران ، به نقل از eWeek، PayPal كه متعلق به شركت eBay مي باشد گفت كه اين سرويس براي تمام كاربران به حالت معمولي خود برگشته است. مدير عاملان PayPal و eBay در پيامي به كاربران خود خاطرنشان كردند كه آنها از عملكرد اين سرويس ناراضي اند و سعي مي كنند عملكرد آن را روز به روز بهبود بخشند.
در پيام آنها آمده است: «در ابتدا از همه به خاطر اينكه اين سرويس فعاليت خريد و فروش شما را تحت فشار قرارداده است معذرت مي خواهيم و سپس از تمامي شركت ها و مشتركان. »
در پايان پيام آمده است: «فراهم كردن يك سرويس برجسته و مهم از اولويت هاي ما در PayPal است. اگرچه ما به انتظارات شما و يا خودمان جامه عمل نپوشانديم، اما اميدواريم دوباره اعتماد شما به سرويس مان را بدست آوريم. »