سایتی دیگر به جمع سایت های طراحی پیوست

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
خوب ... میبینم که هیچکسی از وب سایت ما نه خوب میگ نه بد !
خواهشا مشکلات وب سایت رو در تایپیک مطرح کنید تا بهشون رسیدگی بشه ... در ضمن دوست من
Echess اگر دلیل گفته خودتون رو بیان کنید خوشحال میشم :)

با درورد
در باتدا بگم که از ظاهر طراحی وب سایت شما خوشم اومد اما کاملا با فلش بنر صفحه مشکل دارم!
از نظر فنی ،شما خطاهای HTML صفحه ات رو ببین
از نظر css که عرض کنم خدمدتتون که شما اصلا بدون توجه به خلاصه نویسی حجم کد ها بسیار زیاد و بی جا بود. خطا های CSS رو ملاحظه بفرمایید

بحث بنده بر سر استاندارد بودن طراحی هست و ولا غیر، مسلما مشکلات سایتی که طراحی کردید اونقدر زیاد هست که بنده (شاگرد شما) عرض کنم خدمدتتون که برای ادعا کردن کارتون خیلی زوده

زمانی که مشکلاتی که عرض کردم خدمدتتون رو برطرف کردید، در رابطه با مشکلات دیگر سایتتون صحبت می کنم.
موفق باشید
 

pendesign

Member
دوست من از اینکه اشتباهات طراحی سایت مارو مطرح کردید کمال تشکر رو دارم . حتما در پی حل تمامی مشکلاتی که مطرح کرده اید بر می آییم . ( این قول رو به شما میدم که خیلی زود حل میشن )

* و اما دوست دارم نظرتون رو درباره سیستم جدید ما بدونم :

خوب دوستان . اومدم تا یک خبری رو بگم ... تا چند روز آینده بخش پورسانت کلیک راه اندازی میشه !! فکر میکنم با این بخش تو جاهای مختلفی برخورد کرده باشید . معمولا شرکت هایی نظیر ما و ... اینچنین بخشی رو برای بهبود وضع جذب مشتری راه اندازی میکنن . فعلا یک توضیح کوتاه میدم انشالله در آینده لینک بخش رو هم میدم خدمتتون

* بخش پورسانت " کلیک " :
1 - شما در بخش پورسانت عضو میشی . بعد از عضویت شما لینکی همراه با مشخصات حق عضویت به ایمیل شما فرستاده خواهد شد و شما از طریق لینک وارد بخش پورسانت خواهید شد .
2 - حالا شما باید شروع به همکاری با ما بکنید . چطوری ؟! ببینید شما به عنوان یک بازاریاب که نه! ( عضوی که برای ما پروژه طراحی وب و یا طراحی مالتی مدیا جذب میکنه ) اگر دوست داشتید و حسش بود ! پروژه های طراحی وب و یا طراحی مالتی مدیا رو به ما برای انجام معرفی میکنید . ( مثلا شخصی با ما تماس میگیره و میخواد براش سایتی رو برنامه نویسی کنیم . این شخص از طریق شما با ما آشنا شده ).
3 - حالا بابت هر پروژه ای که شما برای ما تحویل میگیرید حق پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت ولی کاملا متفاوت !! من خودم به شخصه اصلا از این آمار و % بازی خوشم نمیاد . شما 4 / 1 مبلغ دریافتی پروژه رو به خودتون اختصاص خواهید داد و در هر زمانی که دوست داشتید می تونید درخواست واریز به حساب خودتون رو بکنید . یعنی دیگه قرار نیست شما صبر کنید تا مبلغ به یک قیمیتی برسه بعد براتون واریز کنیم !
یه مثال دیگه هم بزنم :
* مثلا شما یه نفر رو به ما معرفی کردید که یه پروژه مالتی مدیا داره . ما با مشتری به توافق می رسیم که مثلا 400.000 تومان بابت پروژه دریافت کنیم . بعد از دریافت مبلغ از مشتری ، 4 / 1 مبلغ به شما بابت حق پورسانت اختصاص داده میشود که میشه 100.000 تومان مبلغ ! و هز زمانی که شما خواستید این مبلغ به حساب شما واریز میشه . دیگه توضیحات تکمیلی به همراه لینک رو در چند روز آینده در همین قسمت میزارم .

* نظرتون رو در مورد این سیستم مطرح کنید .
 

pendesign

Member
خوب دوستان بعد از يك مدتي اين تايپيك رو بروز مي كنم به يك خبر جديد :
* قرار بود من با صفحه جديد پورسانت برگردم ولي طي برنامه ريزي هايي كه شد وب سايت كليك براي يك مدت كوتاهي به حال تعليق در خواهد آمد تا نسخه جديد آماده و بروز رساني شود . در طراحي نسخه جديد از راهنمايي هاي سازنده جناب " echessdesign " عزيز استفاده مي كنيم كه جاي داره از ايشون تشكر كنيم .
حجم صفحات بسيار پايين آمده است و با هرگونه اينترنت به سرعت بارگذاري خواهند شد و البته لازم به ذكر است كه كيفيت صفحات از نظر ظاهري و زيبايي حفظ شده و حتي بهتر هم شده است !
از فايل هاي فلش هم بسيار كم استفاده شده و اگر هم استفاده شده باشه با حجم هايي در حدود 10 الي 20 كيلوبايت ... . در نهايت در آينده اي نه چندان دور خبر انتشار نسخه جديد وب سايت رو در اين تايپيك منتشر ميكنم
فعلا مي تونيد از طريق اين صفحه با ما در ارتباط باشيد .
 

pendesign

Member
بالاخره نسخه جديد سايت گروه تخصصي كليك آماده و منتشر شد .لازم به ذكر است كه بهترين نمايش سايت بروي مرورگر FireFox مي باشد . از طريق اين لينك مي تونيد از نسخه جديد وب سايت ما ديدن كنيد . منتظر نظرات ، پيشنهادات و انتقادات سازنده شما هستم .
 
آخرین ویرایش:

pendesign

Member
دوستان عزيز ، سايت كليك بروي مروگر FireFox بصورت كامل بهينه سازي شده است . در صورتي كه از مرورگر هاي Netscape - IE - Opera و نظير اينها استفاده ميكنيد ، سريعا مرورگر خود را به FireFox تغيير داده تا بهترين حالت نمايش را داشته باشيد .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا