ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل ‌های پشم سنگ پایداری بسیار خوبی در هنگام آتش سوزی دارند و می‌توانند با حفظ خواص ساختاری خود تا 120 دقیقه در برابر آتش مقاومت کنند و هر چه ضخامت لایه پشم سنگ بیشتر شود زمان این پایداری نیز طولانی تر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ساندویچ پانل پشم سنگ خاصیت جذب صدا یا آکوستیک آن است که می‌تواند صدا را تا 35 دسی بل کاهش دهد چون در هنگام تولید صفحه‌های پشم سنگ، استحکام در جهت افقی بیشتر از جهت عمودی است. در روش تولید پیشرفته بر خلاف روش‌های قدیمی، پشم سنگ در عرض برش خورده و پس از یک چرخش 90 درجه‌ای بین ورق‌های ساندویچ پانل قرار می‌گیرد.


Rock-wool-sandwich-panel-1.jpg


برای تولید این ساندویچ پانل باید پشم سنگ های برش خورده کنار یکدیگر چیده شوند و با چسب مخصوص به ورق رویه و زیره چسبانده شود. انتخاب نوع چسب و امکانات خط تولید برای پاشش یکنواخت و کافی این چسب اثر بسیار زیادی بر کیفیت ساندویچ پانل راک وول دارد. در خط تولید آریا بارون از چسب‌های نسوز غیر حلال در آب برای ایجاد این اتصال استفاده می‌شود چرا که اگر چسب مورد استفاده پایداری لازم در برابر آتش را نداشته باشد، ویژگی اصلی این پانل‌ها که همان نسوز بودن است از دست خواهد رفت و یا اگر از چسب‌های نسوز حلال در آب استفاده شود، اتصال بین پشم سنگ و ورق با گذشت زمان از هم گسسته خواهد شد.

شرکت آریا بارون توس؛ تولید کننده ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای، انواع کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق یکی از بزرگ‌ترین صادر کشوری است. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است. آریا بارون توس نماد اعتماد و کیفیت محصول ایرانی است.

ساندویچ پانل آریا بارون
https://www.aryabaron.com/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا