ردیاب بلوتوثی بهترین راه برای تامین امنیت

enasb

New Member

پیدایش سیستم ها و ردیاب های امنیتی در دنیای امروزی بشر و جایگاه آن ها در زندگی روزمره در بسیاری از موارد کار را برای او آسان کرده است. برای اکثر ما حداقل یک بار در زندگی مان اتفاق افتاده است که به دلیل سرقت یا گم شدن وسایل شخصی گرانبهایمان مانند ماشین، تلفن همراه یا کیف پولمان گم شده یا مورد سرقت قرار گرفته ایم و همیشه این نگرانی را داریم که چیزهایی دوباره گم خواهد شد قیمت خود را از دست بدهیم


خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، ترس از دست دادن اشیاء با ارزش دیگر نگرانی مهمی نیست. وجود انواع ردیاب ها ترس از دست دادن و سرقت اشیا را از بین برده است. یکی از انواع GPS که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم، ردیاب بلوتوثی است که کاربردهای زیادی دارد. اگر می خواهید بهترین راه برای تامین امنیت با استفاده از ردیاب بلوتوث را بدانید، در این مقاله با ما همراه باشید.

ردیاب بلوتوث چیست؟​

ردیاب های معمولی دستگاه های کوچک و بسیار کارآمدی هستند که اطلاعات دقیق و لازم در مورد موقعیت یابی دستگاه ها را از طریق امواج ماهواره ای برای کاربر دریافت و ارسال می کنند. اما عملکرد ردیاب بلوتوث متفاوت است و نیازی به اتصال به ماهواره ندارد. قطعا وقتی یکی از وسایل خود مانند کیف پول یا تلفن همراه خود را گم می کنید، اولین کاری که انجام می دهید این است که مکان و موقعیت آن دستگاه را جستجو کنید. استفاده از ردیاب بلوتوث برای تسهیل این کار طراحی شده است.

ردیاب بلوتوث دستگاه کوچکی است که از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود و با کمک فناوری های GSM و GPRS آخرین مکان دستگاه را با ردیاب در نقشه گوگل ذخیره می کند. با کمک اطلاعات ذخیره شده می توانید از آخرین مکان گم شده یا دزدیده شده خود مطلع شوید. وجود GPS بلوتوث نگرانی از دست دادن وسایل با ارزش را از بین می برد.

برای مشاهده لیست قیمت ردیاب خودرو کلیک کنید.

تفاوت بین ردیاب بلوتوث و ردیاب GPS چیست؟​

ردیاب بلوتوث تفاوت هایی با ردیاب های GPS دارد که عبارتند از:

• تفاوت عملکرد: مهمترین تفاوت بین ردیاب GPS و ردیاب بلوتوث در عملکرد آنهاست. کار ردیاب جی پی اس بر اساس سیستم ماهواره های موجود در مدار زمین است و به همین دلیل می توان اطلاعات ردیابی را حتی در فواصل دور به طور مداوم دریافت و ارسال کرد. اما ردیاب‌های بلوتوث از فناوری بلوتوث کم‌انرژی استفاده می‌کنند و اطلاعات را تنها با اتصال به دستگاه تلفن همراه منتقل می‌کنند. فاصله بین ردیاب و موبال باید کم باشد تا سیگنال دریافت شود. تفاوت عملکردی آنها نیز در نحوه اخطار است. یک ردیاب بلوتوث صدایی برای هشدار تولید می کند، در حالی که یک ردیاب GPS یک هشدار پیام کوتاه بی صدا دارد.

• قیمت: هزینه ردیاب بلوتوث بسیار کمتر از ردیاب GPS است.

• ابعاد: ردیاب جی‌پی‌اس معمولاً سنگین‌تر و حجیم‌تر از ردیاب بلوتوث است، زیرا از فناوری‌های مختلفی ساخته شده و عملکرد آن متفاوت است.

دلیل استفاده از بلوتوث GPS چیست؟​

بسیاری از افراد تصور می کنند استفاده از جی پی اس یا ردیاب فقط برای محافظت از خودرو است و کاربرد دیگری ندارد. اما باید گفت که ردیاب بلوتوث دستگاه کوچکی است که در سایزهای مختلف در بازار موجود است و می توان از آن برای محافظت از دستگاه های خود استفاده کرد و در صورت گم شدن و یا به سرقت رفتن آن ها را به سرعت پیدا کرد.

بسیاری از افراد از ردیاب های بلوتوث برای محافظت از وسایل خود مانند دوچرخه، جاکلیدی، موتور سیکلت و کیف پول یا برای محافظت از افراد یا حیوانات استفاده می کنند. در مورد قیمت ردیاب بلوتوث باید بگوییم که اگرچه این ردیاب کارایی بالا و مزایای زیادی دارد اما قیمت آن مناسب بوده و برای استفاده عمومی به صرفه محسوب می شود.

ردیاب بلوتوث، بهترین ابزار برای امنیت​

اگر بخواهیم در مورد استفاده از ردیاب بلوتوث صحبت کنیم، باید بگوییم که این ردیاب وسیله ای کاربردی و کاربردی برای همه افرادی است که نگران گم شدن وسایل و سرقت آنها هستند. هنگامی که دستگاهی مجهز به ردیاب بلوتوث است، اگر آن را در جایی رها کنید و فراموشش کنید یا به سرقت رفته باشد، زمانی که دستگاه از شما دور است، هشداری به تلفن همراه شما ارسال می شود و می توانید یک دکمه را فشار دهید. از مکان دقیق دستگاه خود آگاه باشید و بلافاصله آن را پیدا کنید. در ادامه به برخی از کاربردهای ردیاب بلوتوث می پردازیم.

مطالعه کنید: دوربین دنده عقب خودرو

امنیت و ایمنی با ردیاب بلوتوث در خانه و محل کار​

بسیاری از ما بسیاری از وسایل مهم و ضروری خود مانند کلید، سوئیچ ماشین، کیف پول و ... را در طول روز به دلیل مشغله ذهنی یا مشغله کاری محیط کار یا زندگی خود از دست می دهیم. علاوه بر این، برخی از ما حیوانات خانگی را در خانه خود نگهداری می کنیم که ایمنی آنها برای ما مهم است و از دست دادن، فرار یا مخفی شدن آنها می تواند آسیب جدی به سلامت آنها وارد کند.

برخی از ما فرزندان خردسالی نیز در خانه داریم که ممکن است در خطر گم شدن یا بیرون رفتن باشند. وجود ردیاب بلوتوث در منزل و محل کار به ما کمک می کند تا با خیالی آسوده به امور روزمره خود بپردازیم. همچنین این ردیاب برای افرادی که از سالمندان مبتلا به آلزایمر در منزل مراقبت می کنند بسیار کاربردی و مناسب است.

استفاده از ردیاب بلوتوث برای اطمینان از امنیت خودرو​

اگر خانه یا محل کار شما در محیط شلوغی است که همیشه در پیدا کردن جای پارک امن با مشکل مواجه هستید و مجبور هستید ماشین را در مکانی پارک کنید که ممکن است در معرض سرقت باشد، استفاده از ردیاب بلوتوث می تواند بهترین راه برای ایمن سازی خودرو شما باشد. . . با نصب یک جی پی اس بلوتوث خوب برای ماشین می توانید با خیالی آسوده ماشین را پارک کنید و به کار خود بپردازید.

تامین امنیت برای صاحبان مشاغل با کمک ردیاب بلوتوث​

صاحبان مشاغل مختلف همیشه نگران گم شدن یا سرقت تجهیزات یا اسناد مهم شرکت هستند. با کمک ردیاب بلوتوث می توان از سرقت یا مفقود شدن تجهیزات مهم و ضروری شرکت جلوگیری کرد.

مزایای ردیاب بلوتوث چیست؟​

استفاده زیاد از ردیاب های بلوتوث باعث محبوبیت آن ها در بین افراد با مشاغل مختلف شده است. از مهمترین مزایای این ردیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• این ردیاب می تواند با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کار کند.

• بلافاصله پس از حذف دستگاه یک هشدار برای شما ارسال می شود و می توانید آخرین مکان دستگاه را پیدا کنید.

• برخی از مدل های GPS بلوتوث به شما امکان می دهند از آنها برای عکاسی از راه دور استفاده کنید.

• دارای ابعاد کوچک و وزن سبک بوده و حمل آن آسان است.

• قیمت آن برای راندمان بالا بسیار مناسب است.

نکات مهم برای خرید بهترین ردیاب بلوتوث​

اگر تصمیم دارید بهترین راه برای تامین امنیت با استفاده از ردیاب بلوتوث را امتحان کنید، حتما به سراغ بهترین نوع و برند این ردیاب بروید تا کیفیت بالایی داشته باشید. برای خرید یک ردیاب بلوتوث خوب به نکات زیر توجه کنید:

• هنگام خرید از سازگاری ردیاب با سیستم عامل گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

• ردیابی با کیفیتی که قدرت ردیابی بالایی دارد بخرید.

• با توجه به دستگاهی که قصد ردیابی آن را دارید، یک GPS با ابعاد، وزن و اندازه مناسب انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک ردیاب حیوان خانگی بلوتوث باید سبک و قابل حمل باشد.

• بر اساس نیاز و بودجه خود می توانید گزینه های بیشتری را برای خرید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، برخی از ردیاب های بلوتوث ضد آب یا ضد ضربه هستند.

نتیجه

در این مقاله با یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین ابزار برای افزایش ایمنی یعنی ردیاب بلوتوث آشنا شدیم و به موارد استفاده و مزایای آن پرداختیم و متوجه شدیم که بهترین راه برای تامین امنیت استفاده از ردیاب بلوتوث است. خرید بهترین ردیاب بلوتوث به شما کمک می کند تا از نگرانی گم شدن یا دزدیده شدن اشیاء قیمتی، حیوانات خانگی، افراد مسن و کودکان خلاص شوید.
 

shimalasim

Member
الان شما میگین این خوب نیست؟ ما یه دفتر اجاره ماشین داریم مثل سایت سپریس،
ردیاب واقعا کمکمون میکنه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا