راهنمای خرید جامع: کفش چرمی برای مردان

fatemew

New Member
Derby.png

مردان اغلب برای محل کار، عروسی، مهمانی ها و سایر رویدادهای رسمی کفش رسمی می پوشند. تعجب آور نیست که آنها با اکثر لباس هایی که یک مرد به طور منظم می پوشد مطابقت دارند. این راهنمای بهترین کفش‌های چرمی برای مردان باید در مورد نحوه انتخاب یک جفت کفش مجلسی خوب، بهترین رنگ و نحوه نگهداری از کفش‌های چرمی مردانه در سنگاپور به شما توصیه کند.

بسیاری از افراد از تنوع طرح های موجود برای کفش های رسمی مردانه بی اطلاع هستند.برای خرید بهترین برند کفش چرم چند گزینه وجود دارد، چکمه های پوشیده، آکسفورد و بروگ. طراحی پارچه و کفش تنها مواردی هستند که هنگام انتخاب یک جفت کفش از قفسه های نمایشگر باید در نظر گرفته شوند. قبل از اینکه پول خود را برای جفت کفش چرمی مردانه بعدی خود خرج کنید، ما اینجا هستیم تا تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

انواع کفش چرم مردانه
۱.آکسفورد

کفش های آکسفورد مکانی عالی برای شروع خرید کفش های چرمی مردانه هستند. این یک کفش ساده است که به لطف سازگاری آن، می توان آن را عملاً در هر مکانی پوشید. رنگ و مدل می تواند تعیین کند که آنها رسمی یا غیر رسمی لباس می پوشند.

یک کفش آکسفورد را ممکن است با بند بسته، پاشنه کم و پنجه کشیده آن شناسایی کنید. این در چهار سبک مختلف موجود است که محبوب ترین آنهاست. محبوب ترین مناسبت ها برای پوشیدن این سبک از کفش ها مجالس رسمی یا محیط های حرفه ای است.
Oxfords.png

2. دربی

کفش های دربی و کفش های آکسفورد معمولا اشتباه گرفته می شوند. وقتی ویژگی های منحصر به فرد هر یک را در نظر بگیرید، آنها نسبتاً متنوع هستند. کفش‌های دربی دارای سیستم توری کاملاً باز هستند و با آکسفورد متضاد هستند. وامپ که قسمتی از کفش است که پاها را می‌پیچد، بسته شده و به دو نیم تقسیم می‌شود.

بست ارگونومیک تر و پهن تر به این کفش ظاهری آرام تر می دهد. هر لباسی از طرح‌های چرم صاف، لمس پیچیده‌ای می‌گیرد. یک دربی ساده، که ممکن است به عنوان یک کفش مجلسی برای مناسبت های رسمی یا غیررسمی پوشیده شود، همه کاره ترین گزینه است.

3. لوفر
تاریخچه کفش راحتی با این واقعیت مبهم است که چندین گونه از کفش توسط فرهنگ های متعدد پوشیده شده است. 9 سبک مختلف از کفش های لوفر وجود دارد که نوعی کفش کشویی است. منعطف‌ترین دسته‌ها، لوفرهای پنی هستند.

برای لباس عروسی و لباس های حرفه ای، کفش های منگوله ای انتخاب خوبی هستند. این کفش مد روز را با شلوار بلند، شلوار شلواری یا شلوارک ست کنید تا ظاهری شیک و غیررسمی داشته باشید. برعکس، کفش های کتانی با کراوات مشکی از نظر مد مطابقت ندارند.

4. چکمه های لباس
چکمه های مجلسی ظاهری رسمی شبیه به کفش های آکسفورد یا دربی دارند و باریک هستند. امروزه بسیاری از افراد به پوشیدن آنها ادامه می دهند زیرا از دوره ویکتوریا مد بوده اند. آنها برای پوشیدن در زمستان سرد به دلیل بالا بودن قوزک پا مناسب هستند.

چکمه های مجلسی نوعی کفش غیررسمی تر هستند که برای پوشیدن با لباس های رسمی یا کت و شلوار مناسب نیستند. وقتی این چکمه ها با شلوار جین یا شلوار پوشیده می شوند، فوق العاده به نظر می رسند. آنها بلافاصله یک لباس خسته کننده را هیجان انگیز می کنند.

هنگام خرید کفش چرم مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد


مناسب بوت

مهم ترین فاکتوری که در خرید کفش های چرم مردانه باید به آن توجه کرد سایز آن است. از آنجایی که کفش‌های چرمی مردانه مانند کفش‌های کتانی به داخل آن کشیده نمی‌شوند، در وهله اول داشتن فرم و تناسب مناسب ضروری است. پاهای خود را اندازه گیری کنید تا مشخص کنید چه اندازه ای برای شما مناسب تر است.
ترکیب کفش

اگرچه کفش‌های چرمی مردانه از مواد دیگر از جمله مخمل و پوست‌های عجیب و غریب ساخته شده‌اند، چرم انتخاب مطلوبی برای کفش‌های مردانه است. از میان چندین نوع چرم تولید شده می توان به چرم کامل، دانه بالا، اختراع شده و چرم گاوی دانه سنگ ریزه اشاره کرد که چرم دانه کامل به مراتب بهترین و گران ترین آنهاست.


طراحی کفش
یکی دیگر از عواملی که ممکن است بر انتخاب محصول شما تأثیر بگذارد، طراحی کفش است. کفش های آکسفورد، بروگ، لوفر، دربی، کفش راهبان و چکمه های چلسی تنها چند نمونه از مدل های موجود برای کفش های رسمی مردانه هستند.

وقتی صحبت از پاشنه کفش رسمی مردانه به میان می آید، ایجاد تعادل ایده آل بین زیاد، کم، و درست ممکن است چالش برانگیز باشد. اگر در مورد ارتفاع پاشنه مطمئن نیستید، یک اینچ را انتخاب کنید.


کف پا
کفش های رسمی مردانه اغلب دارای زیره های چرم، کرپ یا لاستیکی هستند. اگرچه کفه های لاستیکی محکم و چسبنده هستند، اما لزوما از نظر بصری جذاب نیستند. برعکس، زیره های کرپ دوام زیادی ندارند. تنها ماده توصیه شده برای کفش های رسمی چرم است. با این وجود، کشش زیادی ایجاد نمی کنند.


ابعاد انگشت پا
به عنوان یک دستورالعمل اساسی، کفش های رسمی مردانه نیز باید دارای پنجه های گرد باشند، به خصوص اگر قصد دارید آنها را به محل کار یا مراسم رسمی ببرید.


طرح های رنگی برای کفش های رسمی برای پوشیدن با لباس های خود
مانند هر چیزی که در کمد شما وجود دارد، رنگ احتمالاً ساده ترین و در عین حال چالش برانگیزترین جزء آماده شدن برای روز است. به راحتی می توانید به ترکیب های بی صدا مانند کفش های قهوه ای با شلوار خاکی یا کفش های مشکی با شلوار مشکی پایبند باشید، و هرگز از شخصیت خود خارج نخواهید شد، اما انجام این کار باعث ایجاد حس شهوانی می شود.


کفش چرم مردانه در رنگ قهوه ای

یکی از بهترین بخش‌های چرم قهوه‌ای این است که برخلاف کفش‌های مشکی، شخصیت را توسعه می‌دهد. این بدان معناست که با گذشت زمان، چرم با دانه‌بندی زیبا به دست می‌آید که فوق‌العاده خوب است و با کفش‌های مشکی به دست نمی‌آید. کفش‌های قهوه‌ای می‌توانند الگوهای چرمی از جمله جیر، دانه‌های سنگ‌ریزه و دانه اسکاچ را بیشتر به چشم بیاورند.

عملاً هر چیزی را می توان با یک جفت کفش قهوه ای پوشید. برخلاف رنگ مشکی، قهوه‌ای در طیف وسیعی از سایه‌ها موجود است و به شما این امکان را می‌دهد تا یک پالت رنگی منحصربفرد برای کمد لباس خود ایجاد کنید.


کفش چرم مردانه مشکی
مشکی مطمئن ترین رنگ برای انتخاب در هر نوع کفشی است. اگرچه کفش‌های مشکی مردانه اغلب با لباس‌های مشکی پوشیده می‌شوند، اما با مجموعه‌های خاکستری یا زغالی نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسند.


کفش های چرمی مردانه را چگونه می توان تمیز کرد؟
اگر زمان صرف کنید، می‌توانید کفش‌های فرسوده‌تان را که زیباتر از آنچه در زمان خرید اولیه به نظر می‌رسیدند، بازیابی کنید. برای تهیه فرم کفش هنگام شستن، بند کفش را باز کنید و یک درخت کفش یا کاغذ دسته‌ای قرار دهید.



با استفاده از پارچه

با کمی پاک کننده روی پارچه خود، تمام سطح کفش را پاک کنید. برای جلوگیری از خیساندن آن، پاک کننده را در کمترین زمان ممکن روی کفش بگذارید.



وضعیت

چرمی که مرطوب شده است ترک نمی خورد و انعطاف پذیر می ماند. با برس کوچک خود، مقدار بسیار کمی از محلول پولیش را روی تمام کفش ها بمالید. حدود 30 ثانیه ماساژ دهید؛ و بگذارید چند دقیقه خشک شود. هر گونه کرم اضافی باید با برس پهن خود پاک شود.

توجه داشته باشید که کرم‌های پولیش دارای طیف رنگ‌هایی هستند تا رنگ‌های متنوع چرم را تکمیل کنند. اگر از قبل کمی پچ نمونه برداری نکنید، در خطر تغییر رنگ کفش خود هستید. اگر دوخت روی کفش شما روشن تر است، یک لاک خنثی انتخاب کنید.



کفش های خود را حفظ و نگهداری کنید

مهم است که کفش‌های تازه تمیز و جلا داده شده خود را در برابر عناصر محافظت کنید زیرا چرم متخلخل است. با استفاده از برس کوچک خود، یک موم یا کرم محافظ را به صورت دایره ای بمالید. با استفاده از یک برس عریض، براق را صاف کنید.

از موم برای دادن ظاهری براق به پوست گوساله یا چرم لاک استفاده کنید. روی چرم ناپا و نرم تر، کرم بمالید.


قصد دارید روی یک جفت کفش مجلسی خوب سرمایه گذاری کنید؟

هرکسی پول زیادی برای خرید کفش های چرمی مردانه ندارد. ارزیابی کنید که چقدر آنها را می پوشید و کجا از آنها استفاده می کنید. اگر قصد دارید فقط گاهی اوقات در مهمانی ها، مراسم یادبود و غیره کفش های مجلسی بپوشید، دلیلی برای هزینه گزافی وجود ندارد. با این حال، اگر می‌خواهید کفش‌های مجلسی را به عنوان بخشی از لباس‌های کاری روزمره خود بپوشید، توصیه می‌کنیم کمی بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی کرده‌اید، سرمایه‌گذاری کنید. کاربران معمولی که می خواهند تأثیر خوبی بگذارند باید تا آنجا که می توانند پول سرمایه گذاری کنند. یک جفت کفش مجلسی با کیفیت ممکن است به عنوان یک سرمایه گذاری متوسط در نظر گرفته شود.

برای دستیابی به ظاهری بی عیب و نقص که مطمئناً افراد مناسب را تحت تأثیر قرار می دهد، مجموعه ای از کفش های چرمی را برای مردان ساخته است. مجموعه را اینجا ببینید!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا