راهنمایی و راه اندازی من

Satrop_design

New Member
سلام به همه

من حامد خالقی هستم از تهران و کارم ساخت تیزر و موزیک ویدئو و فیلمهای صنعتی و خلاصه هر چیزی که مربوط به تصویر میشه هستش و اینجا رو هم به پیشنهاد چندتا از دوستانم که چندین بار به بنده گفتند به اینجا سری بزنم اومدم و دوست دارم که نمونه کارهام و اگر اطلاعاتی داشته باشم که به دردتون بخوره رو اینجا قرار بدم و از اطلاعات دوستان استفاده کنم ولی مشکل اینجاست که من اصلا با مجید آنلاین آشنایی ندارم و اینقدر این سایت در هم بر همه که برای اینکه ازش سر در بیاری باید کلی وقت باری که فکر میکنم این به خاطر این بوده که از ابتدا این سایت این شکلی نبوده و به دلیل تغییر استراتژیهای احتمالیش اینجوری پخشو پلا هستش.

یه هر حال من تقاضا دارم که اگر کسی میتونه من رو راهنمایی کنه تا برای کارهایی که میشه اینجا انچام داد من هم اطلاعاتی بدست بیارم و اگه قابل باشم وارد جریان بشم. پ

موفق باشین
 

mamad.noise

کاربر فعال انجمن فتوشاپ
دوست عزیز مجید آنلابن در هم و بر هم نیس
شما چون به گفته ی خودتون تازه وارد هستین تفکیک مناسبی از انجمن ها ندارین
شما میتونید برای کارهاتون به انجمن فبلم سازی مراجعه کنید
موفق باشید:rose:
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام دوست من.
خوش اومدین به اینجا. بسی از حضورتون خوشحال هستیم اینجا. و بیشتر هم خوشحال می شیم که کارهاتون رو ببینیم دوست من و همچنین بتونیم از تجربیاتتون استفاده کنیم.
اما منم موافقم، که چون شما تازه واردین ساختار رو در هم و بر هم می پنداریم،و گرنه این ساختار با همفکری متخصصین و مدیران سایت و با در نظر گرفتن نظرات کاربران سایت و همچنین توجه به سایت های پیشرو در این زمینه برای اینجا برگزیده شده دوست من، و کم کم باهاش راحت می شید.
به جز تماشاخانه که دوستمون معرفی کردن اگر کار سه بعدی ای دارین که توی مبحث تیزر و تبلیغات و موزیک ویدئو نیست هم می تونید کارتون رو توی گالری سه بعدی بذارید:
http://forum.majidonline.com/forums/149-گالری-سه-بعدی
کارهای در حال انجامتون رو هم می تونید اینجا بذارید:
http://forum.majidonline.com/forums/208-گالری-كارهاي-در-حال-انجام-يا-WIP
البته اگه کارهای در حال انجامتون رو با روش ها و توضیحاتتون اونجا بذارید مطمئنا بار آموزشی بالایی خواهد داشت.
در مورد تجربیات و آموزش هایی هم که در مورد Cinema 4D میتونید بذارید اینجا باید باشه:
http://forum.majidonline.com/forums/153-مباحث-آموزشي-و-مقالات

بازم از حضورتون در این فروم بسی خوشحالیم دوست من.
شاد باشید و موفق.
 

Satrop_design

New Member
ممنونم که راهنماییم کردین.حق با شماست ، هرچه بیشتر کار مبیکنم باهاش راححتتر میشم ولی بازم احساس میکنم در ابتدا این سایت دچار بی برنامگی بوده.در هر صورت ممنونم که کمکم کردین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا