دعوت نامه پرشین گیگ به صورت رایگان

به نظر شما کدام یک از این سرویس دهندگان هاست رایگان از ن

  • ایکس ام

    رای: 0 0.0%
  • بوکستر

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    13
خب سلام دوستان عزیز


اول از همه توضیحاتی در باره پرشین گیگ :

1: ساختن وبسایت شخصی هیچ گاه به این آسانی نبوده است! اگر تا به امروز وبسایتی برای خودتان نساخته اید، وقتش رسیده است!

با در خواست دعوت نامه از یکی از کاربرانمان به عضویت پرشین گیگ در آیید، سپس با ابزار ساده اما حرفه ای پرشین گیگ صفحات مختلف وبسایتتان را انتخاب کنید و به سلیقه خودتان بسازید! ساده به نظر می رسد، اما خواهید دید که از این هم ساده تر است!


2: بعضی از کاربران کار درستمان در مدت زمان عضویتشان فعالانه به جذب بازدید کننده برای وبسایتشان پرداخته اند. این دوستان کارشان از این حرفها گذشته و به چیزی جز دومین com. و اکانت FTP و امکان برنامه نویسی وب و Database راضی نمی شوند.

طراحی و راه اندازی سرویس هاستینگ پرشین گیگ هدیه ای به همه این دوستان است. اگر از کاربران فعال پرشین گیگ هستید، با دیدن قیمت های باور نکردنی و تخفیف های عجیب و غریب خیلی غافل گیر نشوید!

3: اگر اهل نوشتن هستید، یا اینکه گهگاهی به طراحی تصاویر متحرک و کلیپ های وب می پردازید، به فرستادن ایمیل برای دوستانتان اکتفا نکنید. آثارتان را در صفحه های جداگانه از وبسایت شخصی تان قرار دهید و در عوض لینک این صفحه ها را دست به دست بچرخانید...

می پرسید چرا؟ فراموش نکنید، ایمیل وسیله ارتباط شخصی است. اما وبسایت همه جا، همیشه و برای همه قابل دسترس است! اگر توانایی تولید محتوای جذاب را در خود می بینید، معطل نکنید! زمانی را که به آراستن ایمیل هایتان می گذرانید صرف به روز رسانی و مرتب سازی وبسایتتان بنمایید. خواهید دید که روز به روز به تعداد بازدید کنندگانتان افزوده می شود و ترافیک وبسایتتان به سرعت رو به رشد خواهد رفت!


4: هزاران نفر از وبلاگ نویسان فارسی زبان اکانت پرشین گیگ خود را پشتیبانی برای وبلاگ خود قرار داده اند. تصاویر دیدنی و موسیقی های پس زمینه جذابیت وبلاگشان را چندین برابر کرده است.

اگر شما هم دستی در وبلاگ نویسی دارید معطل نکنید. اکانت پرشین گیگ خود را مکملی برای وبلاگتان قرار دهید و به پست های تان جذابیت و تنوع بیشتری ببخشید. فایل هایتان را یک بار آپلود کنید، یک بار دسته بندی نمایید، سپس هزاران بار نمایش دهید!


5: دعوت نامه پرشین گیگ را از کاربرانمان درخواست کنید، به جمعمان بپیوندید و ما را در گسترش شبکه اعضای پرشین گیگ یاری دهید! امکان ارسال دعوت نامه در اختیار همه کاربران فعال پرشین گیگ می باشد.

روش دعوت نامه ای عضویت باعث شده است تا شبکه کاربرانمان عمدتا در میان ما فارسی زبانان (همه گویش ها) رشد پیدا کند. شیرینی سرویس دهی به چنین کاربرانی انگیزه ای برای همگی ماست. سعی کنید پا به پای سرویس های رو به رشد پرشین گیگ بیایید و از آن در راستای یادگیری و بهبود تخصص های وب خود بهره ببرید .



بنده می تونم روزی 5 تا دعوت نامه پرشین گیگ برای همه ارسال کنم اگر کسی می خواد تو همین تاپیک نام خودش و همچنین پست الکترونیکی خودش رو بنویسه تا در اسرع وقت یک دعوتنامه پرشین گیگ به صورت رایگان براش ارسال کنم

موفق باشید
 
من دارم ولی از امکان وبسایتش نمیتونم استفاده کنم ...
چی کار کنم؟

سلام دوست خوبم ببخشید اگه میشه منظورتون رو دقیق تر مطرح کنین تا اگه بتونم راهنماییتون کنم !
 

ali_united

New Member
نیاز به پرشین گیگ

سلام
اگر امکان دارد برای من هم دعوت نامه پرشین گیگ ارسال کنید
خیلی وقته دنبالشم ولی متاسفانه هر جا درخواست دادم دیر رسیده.
ممنونم
[email protected]
 

L-B

Well-Known Member
منظورم من که پرشینگیگ دارم ولی نمیتونم از امکان وبسایتش استفاده کنم چی کار کنم؟
 
ارسال شد !!

سلام
اگر امکان دارد برای من هم دعوت نامه پرشین گیگ ارسال کنید
خیلی وقته دنبالشم ولی متاسفانه هر جا درخواست دادم دیر رسیده.
ممنونم
[email protected]


دوست عزیز سلام ببخشید که کمی دیر شد آخه چند روز نتونستم سر بزنم براتون ارسال کردم امید وارم که بتونید خوب استفاده کنید .

موفق باشید
 
ارسال می شود !!

سلام لطفا یه دعوت نامه برای من ارسال کنید با تشکر
[email protected]



دوست عزیز شرمنده ببخشید من الان برای 5 نفر ارسال کردم ببخشید الان دیگه ندارم تا فردا براتون ارسال می کنم شما نگران نباش براتون ارسال می کنم:d

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا