دستگیره زاماک مقاوم ترین مدل دستگیره نصب شده بر روی درب اتاق

yaragh98shop

New Member
دستگیره ها از یراق های مهم نصب شده بر روی دربهای اتاق هستند. این دستگیره ها از جنس های مختلف تولید شده اند که بهترین جنس این دستگیره ها محصولات تولید شده از زاماک است.
دستگیره زاماک مقاوم و نسبتا قیمت مناسب بازار است.
زاماک نوعی آلیاژ بر پایه عنصر روی است که معمولا در قطعات تحت فشار استفاده می شود. حدوداً ۹۵% ترکیب این آلیاژ از روی، ۴% از آلومینیوم و 1% از مس تشکیل شده است. گرچه در آنالیز شیمیایی این آلیاژ، مقدار کمی از آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کروم و منگنز را هم می توان مشاهده کرد.
دستگیره زاماک
دستگیره های تولید شده از متریال زاماک دارای تنوع بسیار بالایی هستند که در آبکاری های متنوع طلایی، نقره ای، مشکی، زیتونی و ... در بازار موجود است.
این جنس دستگیره را می‌توانید به عنوان دستگیره درب اتاق، سرویس، درب ورودی و ... استفاده نمایید.
دستگیره از یراق آلاتی است که علاوه بر ایجاد زیبایی موجب ایجاد کارایی مفید برای درب ها می شود. در واقع یک درب بدون دستگیره هیچ کاربردی نداشته و قابل استفاده نخواهد بود. از مهم ترین مدل های دستگیره مورد استفاده در ساختمان ها دستگیره درب اتاق می باشد. دستگیره اتاقی در مدل ها، طرح و رنگ های مختلف طراحی و تولید شده است تا بتوان نیاز تمام افراد را بر حسب کارایی و سلیقه تامین نمود. عده ای به دنبال خرید دستگیره درب ارزان قیمت هستند و عده ای دیگر به فکر خرید دستگیره درب لوکس و لاکچری. تمام این محصولات در فروشگاه ما موجود بوده و با خیال راحت از قیمت و کیفیت محصولات می توانید اقدام به سفارش نمایید.
برای خرید انواع دستگیره می توانید با بورس دستگیره در تهران تماس بگیرید.
handle.jpg

بهترین برند دستگیره درب ایرانی و خارجی​

با توجه به این که تا به این جا با نحوه ی انتخاب دستگیره درب آشنا شدید بهتر است با بهترین مارک دستگیره درب آشنایی داشته باشید تا بتوانید از بین مدل های موجود بهترین نوع را برای خرید انتخاب کنید. عواملی که در تعیین بهترین مارک دستگیره درب تأثیرگذار هستند شامل سبک و طراحی درب، استفاده از دستگیره، نظر مشتریان و... می باشد. دستگیره ایران، دستگیره بهریزان، دستگیره دلتا، دستگیره کلون به عنوان بهترین برندهای موجود در بازار محسوب می شوند.

دستگیره درب چوبی برای اتاق از کجا بخرم؟​

دستگیره چوبی به گونه ای طراحی طراحی و تولید می شود که از نظر دوام و ظاهر بسیار مورد پسند می باشد. طرح های در نظر گرفته شده برای دستگیره های چوبی به گونه ای می باشد که پوشش دهنده ی تمام سلیقه ها می باشد. یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید افراد به فکر آن می افتند این است که دستگیره درب چوبی از کجا بخرم؟ در جواب به این سوال باید گفت که فروشگاه های مختلفی در حال فعالیت هستند که عرضه کننده برند های با کیفیت می باشد. به شما توصیه می کنم که فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که محصولات خود را با قیمت های کاملا مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا