دزدی مقاله، از نوع جدید

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
درود بر شما
در حال چک کردن backlink ها بودم که به سایت http://pnu-club.com برخوردم (باشگاه دانشجویان پیام نور) که مقالاتی رو که در انجمن مجید آنلاین در رابطه با آموزش CSS قرار دادهشده بود ، کپی کرده بود (جالب اینجاست که حتی نتونست کوچک ترین تغییری در مثال ها و مقالات انجام دهد).
زمانی که نویسنده که همان مدیر انجمن بود، خواستم که مطابق اصول حرفه ای، نام سایت منتشر کرده و نام منبع رو ذکر کنه، با تعجب مشاهده کردم که ایشون پست بنده رو پاک کرده، تصور کردم که اشتباه می کنم و مجدد پست دادم.
در کمال تعجب با این جواب مدیر روبه رو شدم:
با سلام
دوست عزيز در صورت ارسال مجدد اسپم در انجمن ها با شما به شدت برخورد مي شود.
در ايران كپي رايت اصلا رعايت نمي شود و شما هم اگر دوست داشتيد مطلبتون جاي ديگر نباشد اصلا آنرا در اينترنت منتشر نمي كرديد.بنابراين در صورت تكرار تخلف با شما برخود جدي مي شود.
روزگار خوش


شما قضاوت کنید! نظر شما چیه!
 

پیوست ها

  • pnu-club.jpg
    pnu-club.jpg
    149.2 کیلوبایت · بازدیدها: 16

p30room

Member
چیز عجیبی نیست که ! دیگه باید عادت کنیم . من خودم چند وقت پیش قالبی رو برای وردپرس طراحی کرده بودم با کمال تعجب قالب رو تو چند تا سایت دیدم که گذاشته بودن برای فروش ! وقتی هم اعتراض می کنید ادعا میکنند که قالب مال اوناست و بنده دزد تشریف دارم . بعد از مدتی هم متوجه شدم که مدیر هاست قبلیم قالب بنده رو منتشر کرده بود !
 

jolokat

New Member
به تازگی تصمیم به راه اندازی سایت گرفته بودم و با جستجو در گوگل به سایت http://www.kasracms.com برخورد کردم
08.gif
.متاسفانه پس از راه اندازی سایت متوجه شدم سیستم تقلبی و دزدی هست و حتی متوجه این نبودم که از ابتدا به نمونه سایتها دقت بیشتری کنم.متاسفانه کسرا سی ام اس یا همون سایت ساز کسری یا فروشگاه ساز کسری به اصطلاح توسط کسی که خودش هیچ آشنایی به سایت و فروشگاه نداره ایجاد شده و حتی پایین هر نمونه از سایتهایی که قرار داده کپی رایت جاهای دیگه درج شده و من از دستپاچگی متوجه این قضیه نشدم تا قبل از خرید.شخصی که این سایت رو ازش خریدم یعنی مرتضی سعادتی مدیر سایت
http://www.kasracms.com ابتدای کار چنان اعتماد منو جلب کرد که فکر کردم سایتها کار خودشه اما چیزی نگذشت که متوجه شدم ایشون نه تنها چیزی از سایت و برنامه نویسی نمیدونه حتی چیزی که نهایتا نصیب من شد چیزی بود که در ظاهر خوب اما در واقعیت هزار تومن هم ارزش نداشت و احتمالا از کسی تهیه کردم که از اتاق خانه مشغول این کار بود!نرم افزار سایت ساز و .. چند تا اسم قلمبه که منو به این سایت کشوند.نرم افزار سایت سازش هم که از نرم افزار رایگان با کلی باگ داره استفاده میکنه!
 

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
ناراحتی من از ذکر نکردن نام منبع از یک کاربر ساده نیست!
تعجب من از این برخورد، به اصطلاح مدیر یک انجمن هست!!!
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
واقعا کار زشتیه
اما خیلی زیاد انجام میشه
و مدیران وبسایتها فقط به فکر رنکینگ و بالا رفتن آمار سایتشون هستند و هیچ اصولی را رعایت نمی کنند (البته فقط بعضی ها...)
ما که یه مطلب رو ترجمه میکنیم و کلی وقت میزاریم و تازه گسترشش هم میدیم ، وجدانمون راضی نمیشه به وبسایت نویسنده لینک ندیم و اسم نویسنده رو ننویسیم....
 

ms_1992

Member
چند تا سایت هم هستند یکسره مطالب پرشیم اسکریپت رو با نام خودشون منتشر میکنند
واقعا متاسفم...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا