دانلود فیلم ۵۰۰ مگابایتی در ۱ ثانیه !

paneldovom

Active Member
[h=1]دانلود فیلم ۵۰۰ مگابایتی در ۱ ثانیه ![/h]

اینترنت دایل آپ Dial up به من درس استقامت و بردباری داد
icon_biggrin.gif
به من یاد داد ممکنه خیلی صبر کنی ولی بازم به نتیجه نرسی ، یاد داد میشه اینترنت داشت و نداشت … خلاصه خیلی چیزا من به شخصه از مودم دایل آپ یاد گرفتم من که ازش راضیم خدا ازش راضی باشه . بعدا مودم های سیمی ADSL اومدن ، خبری از LAN هم نبود با کابل USB به کامپیوتر وصل میشدن . یه CD نصب داشتن که اگه گم میشد باید یه مودم جدید می خریدیم . یه ذره گذشت مودم های سیمی با پورت LAN اومد که دیگه نیازی به نصب و این حرفا نداشت . مودم های وای فای هم که پشت بندش اومد و مسیر زندگی خیلی هارو تغییر داد
icon_biggrin.gif
.

ابراهیم درویش دوست عزیزم به پست در مورد ” انتقال فایل بین اندروید و کامپیوتر از طریق مودم ” نوشته پیشنهاد میکنم اونو بخونید تا معنی حرفایی که قرار بزنم رو بهتر درک کنید .
به خاطر وجود در و دیوار و موانع داخل ساختمان ، سرعت انتقال فایل از طریق وای فای متغیره ، در واقع دوتا سرعت وای فای داریم یکی از نظر تئوری که حالت ایده ال هست و یکی دیگه تو عمل که سرعت واقعی وای فای هست .
سامسونگ ادعا می کنه راهی برای افزایش سرعت دانلود از طریق وای فای در نظر داره ، سرعت فعلی دانلود از طریق وای فای در حالت کلی ۱۰۸ مگابایت در ثانیه هست ( ۸۶۶ مگابیت در ثانیه ) . اما با تکنولوژی که سامسونگ داره روش کار میکنه این سرعت به ۵ برابر حالت فعلی یعنی به ۵۷۵ مگابایت در ثانیه ( ۴٫۶ گیگابیت در ثانیه ، خیلیه به خدا ) می رسه .



به زبون ساده شما یه فیلم ۵۰۰ مگابایتی رو در عرض ۱ ثانیه دانلود می کنید ، می تونید تصور کنید ؟ اگه می تونید پس شما آدم تخیلی هستید
icon_biggrin.gif
. ولی از شوخی گذشته سامسونگو که می شناسید ؟ واقعا این کارو میکنه . ضمنا می تونید تصاویر رو بدون کوچیکترین وقفه ای از موبایل به تلویزیون بفرستید و تماشا کنید .

الان کانال وایفای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز داریم ( بعدا مفصل کانال وایرلس رو توضیح میدم ) تکنولوژی سامسونگ این سرعت رو به ۶۰ گیگاهرتز می رسونه . سامسونگ میگه تمام واسطه ها برای برقراری وای فای و دستگاه باید برداشته شه . اگه اینجوری بشه سرعت واقعی با سرعت تئوری یکی میشه .
استاندارد این وای فای ۸۰۲٫۱۱ad هست و به کلی دستگاه هایی که وای فای دارن رو متحول می کنه ، احتمالا یه انجمن جدیدی برای به نام WiGig نظارت و کنترل دستگاه های سرعت بالا رو بر عهده بگیره .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا