خصیصه های اولیه Redmi 6A در TENAA نشان داده شد

Niloofar.y

New Member
خصیصه های اولیه Redmi 6A در TENAA نشان داده شد.

بعد از معرفی شیائومی می 8 با خصیصه های عالی طرفداران شیائومی منتظر هستند که هر چه سریع تر این گوشی عرضه شده و به بازار آید. علاوه بر این، اخیرا نیز یکی دیگر از گوشی های این شرکت تحت کد M1804C3DE در تنا ظاهر شده است گفته می شود که این همان شیائومی ردمی 6 ای است. این مدل در تاریخ 18 می مجوز خود را از این سازمان دریافت کرده است. گرچه هنوز لیست کامل خصیصه های Redmi 6A مشخص نشده است اما برخی از خصیصه هایی که در این سایت نشان داده شده است به ترتیب زیر است:

Xiaomi-Redmi-6A-Specs.png



بر اساس اطلاعاتی که از سایت تنا منتشر شده ردمی 6 ای از یک صفحه نمایش بسیار خیره کننده ای برخوردار خواهد بود. کد این مدل M1804C3DE بوده و از یک صفحه نمایش 5.45 اینچی استفاده کرده که رزولوشن 1440 × 720 پیکسل را ارائه می دهد. این صفحه نمایش از شیشه منحنی 2.5D و نسبت صفحه نمایش به بدنه 18: 9 استفاده خواهد کرد. همچنین پردازنده استفاده شده در آن نیز 8 هسته ای بوده که هسته های آن با فرکانس 2.0 گیگاهرتز در ساعت عمل می کند. نام دقیق چیپست آن هنوز مشخص نشده است؛ اما حدس زده می شود که از چیپست Snapdragon 625 استفاده کند؛ و جای هیچ شکی نیست که ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی یعنی رد می 5 ای خواهد داشت.

Xiaomi-Redmi-6A-Leak.png



شیائومی ردمی 6 ای دارای رم 2/3/4 و حافظه 16/32/64 گیگابایت بوده که با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی Micro-SD می تواند تا 128 گیگابایت ارتقاء یابد. سایت تنا خاطر نشان کرده است که این مدل از خانواده ردمی از دوربین سه گانه برخوردار خواهد بود اما این امر هنوز تایید نشده است. این گوشی با اندروید (Android 8.1 (Oreo اجرا شده و از رابط کاربری MIUI 9 استفاده خواهد کرد همچنین باتری استفاده شده در آن نیز 3000 میلی آمپری بوده و از شبکه 4G، Wi-Fi 802.11 b / g / n، بلوتوث نسخه 4.2 و GPS + GLONASS پشتیبانی خواهد کرد و در رنگ های نقره ای، سفید، صورتی، بنفش، آبی، مشکی و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا