amlakjahan99

New Member
اقدامات بدست آوردن ویلا شهرکی در نوشهر
خرید ویلا شهرکی در نوشهر ، برای سرمایه گذاری مناسب است زیرا زمینه و ساخت های مناسبی در شمال دارد و دارای موقعیت ، آب و هوای خوش ، جاذبه های گردشگری و فاصله نزدیک دریا تا جنگل است. که در میان مردم بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفتته است و سرمایه گذاران زیادی این شهر را برای خرید ویلا و سرمایه گذاری در شمال انتخاب می کنند.

تقاضای زیاد برای خرید ویلا ، یکی از دلایل رشد و توسعه ساخت ویلاهای شهرکی در شهرهای شمالی کشور است. این ویلاها طرفداران خاص خودش را دارد که امروزه طبق آمارهای بدست آمده خرید ویلا شهرکی دائما رو به رشد است و متقاضیان این نوع ویلا در سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته است و از گزینه ها مناسب برای خرید ویلا در نوشهر به سبب مزایایی که دارد می باشد.

ساخت این نوع ویلاها به زمین های بزرگ و وسیع نیاز دارد. برای همین این ویلاها اغلب در مناطق خارج از شهر و توسط پیمانکاران انبوه ساز ساخته می شوند. خرید ویلاهای شهرکی برای افرادی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با قیمت مناسب تری هستند توصیه می شود.

ویلا شهرکی در نوشهر
ویلاهای شهرکی در واقع ویلاهایی هستند که در یک مجموعه قرار دارند ولی از نظرارتباط یا سایر ویلاها مستقل محسوب می شوند. بنابراین کسانی که در این سبک از ویلاها زندگی می کنند باید به قوانینی که برای شهرک وضع شده است پایبند باشند و به حقوق سایر ساکنین شهرک احترام بگذارند و قوانین مربوط به تردد و رفت و آمد به ویلا را رعایت کنند.

ویلاهای شهرکی در نوشهر به نسبت ویلاهای مستقل از امنیت بیشتری برخوردار هستند ، این نوع ویلا ها دارای نگهبان و حراست 24 ساعت هستند و تردد و رفت و آمدها توسط دوربین کنترل می شود. ویلاهای شهرکی به نسبت ویلاهای دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند که میتواند از گزینه های مناسب برای خرید ویلا در نوشهر می باشد.

خصوصیات ویلا شهرکی در نوشهر
در این قسمت ویژگی های مهم ویلاهای شهرکی در نوشهر ارائه شده است تا بتوانید با آگاهی و شناخت بیشتر ویلا شهرکی مناسبی در این شهر زیبا خریداری کنید.

  • امنیت بالای ویلای شهرکی توسط نگهبان 24 ساعته
  • جلوگیری از ورود افراد ناشناس به داخل شهرک
  • قیمت مناسب ویلاهای شهرکی
  • وجود امکانات اولیه نظیر آب ، برق ، گاز
  • رعایت استاندارد برای بالا بردن کیفیت زمین
  • بکارگیری اصول معماری نوین در ساخت ویلاهای شهرکی
  • وجود امکانات تفریحی مثل : زمین والیبال ، پارک بازی برای کودکان و...
  • خیابان بندی شهرک برای رفت و آمد راحت تر
  • وجود قوانین مربوط به شهرک که از سوی مدیریت شهرک مشخص شده است.

تفاوت ویلای شهرکی با دیگرها ویلاها در نوشهر
در حالت کلی ویلاها به دو دسته تقسیم می شوند : ویلاهای مستقل و ویلاهای شهرکی. این دو نوع ویلا تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند.

ویلاهای مستقل به ویلاهایی گفته می شود که به صورت یک ملک مستقل ساخته شده و هیچگونه ارتباطی بین ویلا ها با ویلاهای مجاور آن وجود ندارد و مالک می تواند هرگونه تغییراتی را نسبت به ساختمان خود اعمال کند. این ویلا ها شامل : ویلاهای جنگلی در نوشهر و ویلاهای ساحلی در نوشهر می باشند.

اما ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای معمولی موجود در شمال کشور متفاوت است و قوانین و اصول حاکم بر آنها کاملا متفاوت است. ویلاهای شهرکی در واقع ویلاهایی هستند که در یک مجموعه قرار دارند ولی از نظر ارتباط با سایر ویلاها مستقل محسوب می شوند. بنابراین کسانی که در این سبک از ویلاها زندگی می کنند باید به قوانینی که برای شهرک وضع شده است پایبند باشند و به حقوق سایر ساکنین شهرک احترام بگذارند و قوانین مربوط به تردد و رفت و آمد به ویلا را رعایت کنند.


مزایای خرید ویلای شهرکی در نوشهر

امنیت بالا :
ویلاهای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و این امنیت حتی می تواند از ویلاهای معمولی یا شخصی ساز بیشتر باشد. شهرک ها دارای نگهبانی 24 ساعته بوده و و تردد و رفت و آمدها توسط دوربین کنترل می شوند که نگهبانان و حراست شهرک تمام تلاشمان را میکنند از ورود افراد ناشناس و متفرقه به ویلا جلوگیری شود.

قیمت مناسب :
سازنده های این نوع ویلاها سعی می کنند از کمترین فضای ممکن نهایت استفاده را ببرند و این فضای موجود را به ویلاهایی با تراکم و با طراحی به نسبت یکسان اختصاص می دهند. از طرفی دیگر چون مصالح ساخت این ویلاها به علت حجم مصرفی بالایی که دارند به صورت عمده تهیه می شوند و هزینه تهیه کلی این مواد کمتر تمام می شود ، بنابراین ویلاهای شهرکی به نسبت ویلاهای دیگر ازقیمت پایین تری برخوردار است.

کیفیت زمین و ساختمان ویلا :
ساخت ویلا به صورت شهرکی و مجتمع در کنار هم نیاز به رعایت برخی نکات استاندارد دارد و این نکات استاندارد شامل آماده سازی زمین نیز می شود. در حقیقت ، شرکتی که بر روی یک پروژه رمایه گذاری می کند و پول خود را صرف ساخت ویلا شهرکی می کند ، نمی تواند ریسک کند و مجتمع خود را بر روی یک زمین بی کیفیت و نامناسب ایجاد کند واعتبار خود رازیر سوال ببرد.

بنابراین هنگام خرید ویلای شهرکی در نوشهراطمینان داشته باشید که زمین ویلا از لحاظ استاندارد در سطح مناسبی قرار دارد و در زمان استفاده دچار مشکل نمی شود.

اطمینان از منابع آب ، برق و گاز :
تامین امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق برای یک ویلا بسیار مهم می باشد و در بعضی موارد با دردسرهایی همراه است. وظیفه گرفتن مجوز های لازم در این رابطه برای ویلای شهرکی بر عهده سازنده ویلا خواهد بود. پس افرادی که اقدام به خرید ویلای شهرکی می کنند، می‌توانند اطمینان داشته باشند که وضعیت امکانات اولیه ویلا واضح است و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.


تنوع خرید ویلا شهرکی در نوشهر
افراد بسیاری با نگاه به این ویلاها تصور می کنند که این نوع ویلاها در محیط های بسیار شلوغ و نا آرام بنا می شوند، اما در واقع ویلاهای شهرکی مزیت هایی دارند، که باعث شده خریداران بسیاری جذب آن شده و مشتاق به خرید ویلای شهرکی در نوشهر شوند.

ویلاهای شهرکی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند: ویلاهای شهرکی ساحلی، ویلاهای شهرکی جنگلی و معمولی. هر کدام از این ویلاها دارای مناظر متفاوتی هستند که بسته به نیاز و سلیقه تان و سرمایه ای که دارید می توانید اقدام به خرید ویلای شهرکی در نوشهر کنید.

نکات مهم برای خرید ویلا شهرکی در نوشهر
در هنگام خرید ویلای شهرکی در نوشهر باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم و انتخاب درستی داشته باشید و به نتیجه و هدف مورد نظرتان برسید. از فاکتورهای مهمی که برای خرید ویلا شهرکی در نوشهر باید به آن توجه لازم را داشته باشید موقعیت و راه های دسترسی به ویلاست. این ویلاها هر چند عمدتا دارای دسترسی مناسبی هستند ولی با این وجود باز هم قبل از خرید ویلا بهتر است شرایط دسترسی به ویلا را مورد بررسی قرار بدهید.

در انتخاب ویلای شهرکی امنیت منطقه و نگهبانی و یا حراست از ویلاها را در نظر داشته باشید. ویلاهای شهرکی باید بهترین حراست را داشته باشند و از امنیت مناسبی برخوردار باشند.

در انتخاب نوع ویلای شهرکی خود، در نظر داشته باشید که ویلاهای شهرکی یا نزدیک به دریا هستند، یا جنگلی هستند و یا شهری. این موضوع در انتخاب شما از این نظر اهمیت دارد که بدانید هر یک از این شهرک ها با چه چشم اندازی ساخته شده اند و از چه نوع مصالحی در ساخت بنا به کار گیری شده است پس قبل از خرید از کیفیت ساختمان اطمینان حاصل بفرمائید.

از دیگر عوامل مهمی که برای خرید ویلای شهرکی در نوشهر میتوان به آن اشاره کرد شامل: وضعیت سند، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ویلا، امکانات موجود در شهرک و ... می باشد.

برای خرید ویلای شهرکی در نوشهر باید نکات زیادی را در نظر بگیرید و باید به بررسی و ارزیابی دقیق آنها بپردازید تا یک خرید و سرمایه گذاری موفق و مطمئن در شمال برای خود رقم بزنید.

از جمله مواردی که در زمان خرید ویلای شهرکی در نوشهر باید به آن توجه کنید شامل :
  • وضعیت سند
  • موقعیت و راه های دسترسی
  • استحکام و مصالح به کار رفته در ویلا
  • امنیت ویلای شهرکی
  • طراحی و معماری ویلا و محوطه شهرک

حرف آخر
در درجه اول با مشاوران املاک با سابقه و معتبر در زمینه خرید و فروش ویلا مشورت کنید تا بتوانید با توجه به نیازها و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین شهرک را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کنید.

گروه مشاورین املاک جهان ، با دانش و تجربه ای که در این حوزه دارند میتوانند بهترین همراه برای شما باشند و شما را تا پایان مسیر برای رسیدن به هدف مورد نظرتان یاری کنند. کارشناسان این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار میگیرند تا شما بتوانید یک ویلای مناسب و ایده آل با توجه به بودجه و هزینه ای که میخواهید در این راه صرف کنید خریداری کنید.

www.amlaak-jahan.net
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    80.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • download.jpg
    download.jpg
    6.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا