Fa حفظ لایسنس فیلم ها؟

ma30h

Member
سلام و دروووووووووووووووود!
دوستان یه سوال فنی داشتم!!!
حتماً تا به حال مجموعه های آموزشی تصویری رو دید که به صورت فصل به فصل مثلاٌ یک نرم افزار خاص مثل فتوشاپ آموزش می دهند ، سوال اینه وقتی که به داخل پوشه cd یا اون dvd می ریم هیچ فیلمی که از بیرون لود بشه رو نمی بینیم و فقط یه فایل exe و در نهایت شاید چتد تا فایل با پسوند های عجیب و غریب ببینیم....
می خواستم بدونم تولید این تیپ نرم افزار ها که قابلیت حفظ لایسنس کار رو هم داره آیا با mdm یا از نرم افزار دیگه ایی استفاده می شه؟

ممنون:rose:
 

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
دوست عزیز

راجع به امنیت برنامه تولید شده توسط mmb قبلا تو این تالار زیاد بحث شده توصیه میکنم با کلیدواژه های ( امنیت - security - قفل CD - جلوگیری از رایت - قفل برنامه و ... ) کمی جستجو کنید.

http://www.gamaforum.com/showthread.php?t=117077&highlight=Secure"

http://www.gamaforum.com/showthread.php?t=54769

http://www.gamaforum.com/showthread.php?t=118340

http://www.gamaforum.com/showthread.php?t=75763

در کل با توجه به مباحثی که تا حالا مطرح شده میشه اینطوری نتیجه کرد که روشهای مختلفی برای ایجاد امنیت وجود دارند ولی خب میشه از هر کدوم به شکلی عبور کرد و در یک کلام هنوز قفل مطمئنی برای حفظ امنیت فایلهای جانبی mmb وجود نداره

اما ترفندهایی وجود داره که تا حدودی دسترسی مستقیم کاربران غیر حرفه ای رو به سورس فایلها میگیره. مثلا شما میتونید فایلهاتون رو با کمک پلاگین encrypt کنید و در زمان اجرا با decrypt کردن اون فایل رو نمایش بدید.

یا برنامه تولید شده رو همراه با فایلهای جانبیش با MoleBox پک کنید.

سال خوبی داشته باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا