جاذبه های کیش

adroom.ir

Member
جزیره کیش،جزیره ای محبوب واقع در استان هرمزگان میباشد که دارای بخش های بسیار مهمی نیز میباشد.این جزیره یکی از نقاط توریستی در کشور عزیزمان ایران میباشد و افراد بسیاری با تور جزیره کیش به این جزیره میروند.

شهر زیرزمینی کاریز کیش یکی از جاذبه های کیش میباشد که افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است این شهر زیر زمینی دارای قدمتی حدود 2500 سال دارد و به خاطر هدایت آب حفر شده است و یکی از مکان های بسیار مناسب برای گردشگری در این جزیره میباشد.

رستوران نهنگ سفید یکی از رستوران های کیش میباشد که دارای معماری بسیار خاصی است و در کنار دریا قرار دارد و دارای غذاهای دریایی بسیار فوق العاده ای با بهترین کیفیت ممکن میباشد.

اگر قصد خرید در جزیره کیش را دارید میتوانید به بازار پارس خلیج بروید که یکی از مهم ترین مراکز خرید کیش میباشد،در این مرکز خرید میتوانید از 150 غرفه موجود دیدن کنید و هرچیزی را که فکرش را میکنید و لازم دارید به راحتی خریداری کنید و نگران قیمت ها نباشید که همگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

برای اقامت در این جزیره بی نظیر میتوانید جاهای بسیاری را انتخاب کنید مانند هتل شایان که یکی از هتل های کیش میباشد،در این هتل تمامی امکانات رفاهی برای اقامتی آسوده برای مهمانان فراهم است و همچنین میتوانید از ویلاها را نیز برای اقامت خود انتخاب کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا