تکسچر

nabav

Member
سلام بچه ها خسته نباشید.یه سوال درمورد تکسچر زیبراش داشتم.یه آموزش دیدم که توی زیبراش برای تکسچر از ابزاری به نام plane3d استفاده میکنه وبه یه کاراکتر صورت تکسچر واقعی میده با کیفیت با لا.ولی من هرکاری میکنم بعد از گذاشتن تکسچر کیفیت خیلی پایین میاد.چه کارکنم؟مرسی:cool:
 

CG-Student

Member
دوست عزیز
ابتدا عذر مخیوام که دیر به انجمن زیبراش اومدم . البته در حد توان در خدمتون هتسم
کیفیت تکسچر با کم و زیاد کردن Divide ها دستخشو تغییر میشه . اگر تعداد divide را زیاد کنید , به طبع کیفیت تکسچر هم بالا میره .
این مشکل معمولا برای کارکترهای next gen اتفاق می افته که ابتدا در زیبراش به صورت های پولی هستند و بعد در نرم افزار دوم فرضا مکس یا مایا به صورت ریتوپولوژی شده ظاهر میشن .
فکر کنم شما برای رنگ آمیزی صورت از یک عکس آماده استافده می کنید و جزئیات صورت فرضا لبو دماغ و غیره را فقط از روی همون عکس می زنید و به همین قدر تکسچرنیگ اکتفا می کنید !! باید برای تکسچر لب از عکس جدا گانه ای استفاده کنید . تو این جور تکسچرینگ ها معمولا بعد از لوپولی کردن کیفیت میاد پایین واین طبیعی هست . یه عکس جدا برای لب در نظر بگیرید و جاهای دیگه که فکر می کنید بعدا کیفیت اون ها دست میخوره .
سعی کنید استاندارد توپولوژی را رعایت کنید و کارکترتون خیلی کم پولی نباشه چرا که کیفیت میاد پایین .
اگر فکر می کنید توپولوژی استاندارد را درست پیاده نکردید بهتره از نرم افزار makehuman استفاده کنید
http://forum.majidonline.com/thread...ترین-نرم-اقزار-ساخت-انسان-با-توپولوژی-وحشتناک
یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا