mahyarmnm
Active Member
تکسچرینگ کارهایی که در اتوکد سه بعدی شده و به مکس ایمپرت میشوند
سلام بر اساتید عزیز...
اول معذرت واسه غلط املایی:
تکسچرینگ کارهایی که در اتوکد "سه" بعدی شده و به مکس ایمپرت میشوند
این تایپیک رو زدم چون هم خودم هم دوستان عزیزی که معماری خوندن 90 درصد کارهشونو با اتوکد انجام میدن و برای متریال و تور پردازی و رندر از مکس استفاده میکنند...
حالا مشکل اساسی ما اینجا شروع میشه که تسلطی رو ابزارهای مکس نداریم...
از دوستان عزیزی که تجربه ایپرت کار اتوکد به مکس رو دارن میخوام که در مورد تکسچر درست کردن توضیح بدن...
برای مثال عرض میکنم که به فرض یه ساختمون داریم اگه یه متریال به نما بدیم کار ساده میشه و مثلا لازم هست بعضی قسمت های نما کثیف به نظر بیاد یا بعضی جاهای خاص خزه رشد کرده باشه ...
در مورد آنرپ مطاله کردم ولی همه جا در باره آنرپ یه مدل صحبت شده مثل آدم خرس ماشین...
در مورد خونه ای که از اتوکد ایپرت شده و شامل سطح های صاف هست چیزی گفته نشده...
زیاد حرف زدم... کل مشکل این بود که بالا گفتم... تکسچر دادن به ساختمان و بعد ادیت اون تکسچر مطابق با نمای ساختمان...
سلام بر اساتید عزیز...
اول معذرت واسه غلط املایی:
تکسچرینگ کارهایی که در اتوکد "سه" بعدی شده و به مکس ایمپرت میشوند
این تایپیک رو زدم چون هم خودم هم دوستان عزیزی که معماری خوندن 90 درصد کارهشونو با اتوکد انجام میدن و برای متریال و تور پردازی و رندر از مکس استفاده میکنند...
حالا مشکل اساسی ما اینجا شروع میشه که تسلطی رو ابزارهای مکس نداریم...
از دوستان عزیزی که تجربه ایپرت کار اتوکد به مکس رو دارن میخوام که در مورد تکسچر درست کردن توضیح بدن...
برای مثال عرض میکنم که به فرض یه ساختمون داریم اگه یه متریال به نما بدیم کار ساده میشه و مثلا لازم هست بعضی قسمت های نما کثیف به نظر بیاد یا بعضی جاهای خاص خزه رشد کرده باشه ...
در مورد آنرپ مطاله کردم ولی همه جا در باره آنرپ یه مدل صحبت شده مثل آدم خرس ماشین...
در مورد خونه ای که از اتوکد ایپرت شده و شامل سطح های صاف هست چیزی گفته نشده...
زیاد حرف زدم... کل مشکل این بود که بالا گفتم... تکسچر دادن به ساختمان و بعد ادیت اون تکسچر مطابق با نمای ساختمان...
آخرین ویرایش: