تخت لگن دار بیمارستانی مناسب سالمند

قیمت تخت لگن دار خانگی​


تخت بیمارستانی لگن دار دارای انواع مختلفی است که بر اساس مدل تخت و نوع طراحی دارای قیمت های متنوعی است. قیمت تخت لگن دار برقی به دلیل دارا بودن موتور برقی و سیستم الکترونیکی از مدل تخت خواب مکانیکی بیشتر می‌باشد. از لحاظ استحکام، تخت های لگن دار مکانیکی از تخت برقی مستحکم تر هستند. بنابراین هر چه امکانات و آپشن های یک تخت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.


تعداد شکن های تخت خواب لگن دار از ویژگی دیگری است که موجب افزایش قیمت این تخت های بیمارستانی می‌شود. بهتر است قبل از خرید تخت خانگی لگن دار با پزشک متخصص مشورت نمائید تا بهترین محصول را برای بیمار انتخاب نمایید.


برای خرید تخت لگن دار بیمار شما می توانید با تماس با میلاد طب به جهت خرید و انتخاب تخت مناسب، مشاوره دریافت کنید. تمامی محصولات این فروشگاه پزشکی دارای گارانتی و ضمانت بوده و بهترین کیفیت را دارد.


انواع تخت بیمارستانی لگن دار​


این تخت بیمارستانی دارای قسمتی برای نگهداری و ثابت نگه داشتن لگن بیمار می‌باشد که امکان حرکت آسان این بخش را فراهم می‌کند. هدف از طراحی این تخت بیمارستانی، کاهش درد و راحتی بیماران است. در بیمارستان ها می‌توان از انواع تخت بیمارستانی لگن خور استفاده کرد که شامل موارد زیر می‌شود:


تخت بیمارستانی لگن دار ساده​


این نوع تخت بیمارستانی دارای یک بخش قابل تنظیم است که برای نگهداری لگن بیمار به صورت ثابت طراحی شده و با کمک این تخت، بیماران می‌توانند به سادگی به بالا و پایین حرکت کنند.


تخت لگن دار سه شکن​


تخت سه شکن امکان تنظیم زاویه از 3 جهت را دارد که برای راحتی بیمار بسیار مناسب است. با کمک این تخت بیمارستانی، بیماران می‌توانند به راحتی حرکت کنند بدون اینکه ذره‌ای درد و فشار داشته باشند.


تخت بیمارستانی برقی لگن دار​


قسمت های مختلف این مدل از تخت بیمارستانی را می‌توانید با موتور برقی و برخی کلید های تعبیه شده، تنظیم کنید. تخت برقی لگن دار به راحتی قابلیت تنظیم دارند و یک انتخاب ایده آل برای بیمارانی است که به سختی قادر به حرکت هستند.


نحوه استفاده از تخت بیمارستانی لگن دار​


تخت بیمارستانی لگن دار برای بیمارانی مناسب است که باید در دوران نقاهت به مدت طولانی بر روی تخت بیمارستانی استراحت کنند و قادر به حرکت نیستند. این تختها به دلیل داشتن بخش لگن و قابلیت تنظیم آن برای نگهداری و وارد نشدن فشار به بدن بیمار طراحی شده اند.


در ادامه به نحوه استفاده از تخت بیمارستانی لگن دار اشاره می‌کنیم:


  1. قبل از استفاده از این تخت باید اطمینان کسب کرد که این تخت در حالت افقی قرار گرفته تا بیمار بتواند راحت بر روی تخت بخوابد.
  2. تعدادی دسته‌ در سر تخت بیمارستانی لگن دار قرار گرفته است که می‌توان، بخش لگن دار را به حالت دلخواه بیمار تنظیم کرد. برای انجام این کار باید بخش لگن دار تخت را با کمک دکمه‌های موجود، به حالت دلخواه تنظیم کنید.
  3. بعد از تنظیم بخش لگن دار تخت، بیمار را بر روی تخت بیمارستانی قرار دهید و از راحتی بیمار اطمینان حاصل کنید.
  4. برای جلوگیری از ایجاد آسیب در پوست بیمار یا اصطلاحاً زخم بستر، باید مراقبت کافی را در این زمینه داشته باشید و از پودر یا کرم ویژه استفاده کنید.

تشک مخصوص تخت لگن دار​


این محصول طبق استاندارد برای تخت های بیمارستانی و برای افراد بیمار ساخته شده است. جنس داخل تشک تخت بیمارستانی لگن دار از فوم می‌باشد و طراحی این تشک ها به گونه‌ای است که وزن شخص را به طور یکنواخت پخش می‌کند. این ویژگی بی‌نظیر باعث می‌شود که فرد بیمار به راحتی بتواند بر روی تشک استراحت کند.


از آنجایی که مواد فوم وزن کمی دارند، تشک های ساخته شده با این مواد نیز بسیار سبک هستند. به تبع به آسانی می‌توان این تشک های مخصوص را جابجا کرد.


رویه تشک مخصوص تخت لگن دار از یک نوع پارچه ضد آب است. این پارچه ها قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می‌شوند. همچنین ابعاد این تشک ها در 200 * 90 سانتی متر و ضخامت 10 سانتی متر می‌باشد.


سایز این تشک ها با اکثر تخت‌های بیمارستانی از جمله تخت های بیمار پالس ویژن هماهنگ بوده و دارای یک قسمت تا شونده است. تشک تخت لگن دار از قسمت شکن خود دارای دوخت جدا است تا به راحتی خم شود.


بر روی این تشک در قسمت مربوط به لگن، یک حفره متناسب با سایز لگن ایجاد شده است که این حفره باعث می‌شود تا بیمار برای دستشویی نیازی به بلند شدن نداشته باشد.


این تشک ها دارای گارانتی ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشند که شما می‌توانید برای سفارش و خرید این محصول با مجموعه میلاد طب تماس حاصل نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا