تائيديه استفاده از وبكم و ميكروفون

MAJOR

Well-Known Member
سلام
دوستان من از اكشن اسكريپت 3 براي ساخت يك فلش استفاده كردم و از وبكم و ميكروفون استفاده مي كنم تا تصوير رو مثل چت تصويري بين دو نفر ذخيره كنم اما مشكلي كه هست بايد در هر بار اجراي برنامه هر كاربر اون تيك allow رو توستينگ فلش بزنه تا اجازه فيلم برداري بهش داده بشه آيا روشي هست كه ديگه نخواد كاربر هر بار تيك رو بزنه و خودش اتو ماتيك اينكار رو بكنه در ضمن از remmember هم نمي خوام استفاده كنم مي خوام با كد باشه و كار بر براي اولين يا چندمين بار هم كه هست اگه برنامه رو اجرا ميكنه اين گذينه ها جلوش نياد .

Left]متشكرم[[/left]
 

++Hadi++

Active Member
اون رو همیشه باید بزنین و تا اونجاییکه می دونم هیچ راهی نداره . چون یه سیستم امنیتی adobe هست ...فک نکنم ایرادی داشته باشه .
 

MAJOR

Well-Known Member
دوست من اينطوز نيست چون برنامه چت تصويري گوگل در جيميل هم داره از فلش استفاده ميكنه و احتياج به لو كردن نيست و خيلي برنامه هاي ديگه كه من مي دونم .

براي اين كار بايد راهي وجود داشته باشه
 

JavidFlasher

کاربر فعال
اره بايد حتما تاييد کنين.اخه غير اين صورت ميشه کاراي دزدکي زيادي انجام داد.واسه همين اين سيستم امنيتي رو گذاشتن.ولي شايد با دستکاري سورس فلش پلير بتوني اين کار رو بکني.
 

MAJOR

Well-Known Member
نه دوست عزيز اينطوري نيست روي وبكم ها يك لامپ گذاشتن براي اينكه هر وقت وبكم رو روشن كردين بهتون نشون بده و دليل وجود اين لامپ همينه
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
دوست گرامی این مورد برای استفاده در وب و در واقع به صورت swf الزمی می باشد و کاربر می بایست تایید کند ، مگر این که قبلا این مورد را کاربر به صورت عمومی در تنظیمات اجازه داده باشد.

از نظر امنیتی این مورد می تواند خطر ناک باشد شما فکر کنید حواستان نیست و در وبسایتی هستید و شاید اصلا پشت میز خود نیستید در صورتی که به این اجازه نیاز نباشد کاربر خرابکار می تواند توسط همان صفحه ویدئویی را از وبکم شما ضبط کند و.... به همین دلیل این موارد حتی در نرم افزار ها هم با کسب اجاره از کاربر و اطلاع فعال می شوند ، علاوه بر LED که در کنار بعضی دوبین ها با نور سفید روشن می شود....

ولی برای برنامه های دیگر مثل نمونه ای که فرمودید ، که مانند نرم افزار می باشند فکر می کنم بدون این مورد هم می توان به وبکم دسترسی داشت.

موفق و پیروز باشید.
 

khoushechin

Well-Known Member
اگر بشود راهی برای نفوذ به پلیر پیدا کرد میتوان کاری کرد که این مهم اتفاق بیفتند ولی باید خبره باشید.!

کد خاصی در این زمینه وجود ندارد!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا