به يك ديتالايف كار حرفه اي نياز دارم

hnikdel

Member
با سلام يه نفر مي خوايم كه روي يك قالب فروشگاهي ديتالايف كه الان خودم دارمش ،كار كنه و يه تغييراتي توش بده و بهينه سازيش كنه و پشتيبانشش رو هم بر عهده بگيره- پشتيباني با تلفن، ايميل و چت باشه
و يكي از مهمترين چيزا حرفه اي بودن طراحه كه واقعاً به كارش وارد باشه و اينكه توي طول روز انلاين باشه كه سريعاً مسايلو بهش بگيم و اونم رديفشون كنه.
منتظر شما هستيم
لطفاً كساني كه مايلند بيان تو كار خودشونو كامل معرفي كنن و سابقه و مهارتاشون و احيانا كاراي زقبليشونو بيان كنن و حرف پولو نزنيد چون من خودم در مورد پولش باهاتون كنار مي يام از 100 به بالاست.
[email protected]
يا علي
 

Cyletech

Member
سلام پسر گل ^_^
بازم منم :D اما مورد نداره ایندفعه اومدم مشکلت رو حل کنم تاحدودی. البته باز درخواست هایی کردی که مناسب نیستند اما کاری ندارم. از تیم دیتالایف فارسی الآن اگر بپرسی شخصی بنام Alex Michale می شناسی می تونند راهنماییت کنند اما متاسفانه از بدشانسی من و شوربختی اونها از دسته انسان هایی هستند که ... . :mad:
بهرحال من با سیستم دیتالایف آشنایی بسیار بسیار بالایی دارم و خیلی سال است یا بهتره بگم بود! باهاش کار می کردم اما طراح نیستم! و از طراحی هم دوستانه بگم هیچی سرم نمیشه. اما کد و برنامه نویسی این سیستم رو خوب می تونم کمکتون کنم اگر شما قالب را دارید و فقط تغییرات می خواهید بهش بدید یا به اصطلاح بزکش کنید :green: اینهارو هم می تونم انجام بدم. اما بگم که فقط دو الی سه ساعت می تونم در روز برای شما کار کنم نه همیشه انلاین هستم و نه اینترنتم برای این چیزا ساخته شده :)
بهینه سازی کد و وبسایت هم که دیگه دوستان مجید آنلاینی که منو می شناسند می دونند کارمه. پس اینم حله :wink:

منتظر می مونم، :rose:
علیرضا
 
آخرین ویرایش:
سلام
علیرضا خان من می شناسمتون ؟

سلام حسین جون

اشکانم توی یاهو بهم پی ام بده ببینم مشکلت چیه

ashkan_greenhorse
 
سلام من در خدمت هستم تقریبا با همه سیستم مدیریت محتوا ها کار کردم و مشکلی ندارم

و در ضمن من تقریبا همیشه آنلاین هستم به جز زمان هایی که سر تمرین هستم 2 یا 3 یا 4 ساعت :green:
 

rezadaraee

Active Member
سلام دوست عزیز . من با قالبهای دیتالایف کار نکردم اما طراحی قالبو بصورت حرفه ای انجام میدم . در امضام برخی نمونه کارهام هست ..
در صورت تمایل پ خ یا
[email protected]
موفق باشی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا