بهترین هارد های USB 3.0 برای کاربران Mac

ariasanat

Member
[h=1] بهترین هارد های USB 3.0 برای کاربران Mac[/h]سیستم شما هر چقدر هم که از نوع بهترین سیستم های همراه باشد، باز هم داشتن یک هارد برای ذخیره سازی محتوای بسیار ضروری تان یک کار عاقلانه است، اما اگر شما از کاربران مک هستید، برای خرید انواع هارد ها، کمی تا حدودی محدودیت دارید و باید قبل از خرید هارد کمی اطلاعات چاشنی انتخابتان کنید. در این بخش از مای تک، به خوش سابقه ترین هارد هایی می پردازیم که کاربران مک می توانند برای خود تهیه کنند.
[h=3]هاب USB 3.0[/h]USB 3.0 برای انتقال داده ها بسیار سریع و قابل قبول است، که قادر است، برای انواع اتصالات نظیر کیبرد تا کوچکترین هارد ها، مورد استفاده قرار بگیرد. هاب 7 بخشی Inateck یکی از بهترین هاب هایی است که برای کاربرانی که از USB 3.0 استفاده می کنند بسیار مناسب است.
b86fd3e5ab8015a860f1f6ed78d74d3f.png

این دستگاه برای کاربرام مک طراحی شده که دارای ابعادی متناسب و باریک و از جنس آلومینیم است که می تواند زیبنده میز کارتان باشد، همچنین مهم ترین ویژگی این هاب این است که دارای عملکرد خوبی است و بدون نقص و عیب، و با بالاترین سرعت ممکن، کارش را انجام می دهد.

8f8019e4f596e770c6f126a46f3bbb0c.jpg

[h=3]Thunderbolt dock[/h]Thunderbolt هم کانال پر سرعتی است که حدود 3 سال است، برای سیستم های مک طراحی شده است و بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند.
یک dock می تواند رابط بسیاری از چیزها نظیر، پورت HDMI، USB 3.0 و ESATA و FireWire باشد
akitio-thunder-dock-linking.jpg
 

ariasanat

Member
این دستگاه می تواند برای کاربران مک بهترین انتخاب باشد چرا که استفاده از پورت های مختلف آن، در هر لحظه ممکن است، به کارشان بیاید. با توجه به تجربه هایی که داشته ایم، مشخص شد که Akitio Thunder Dock دارای قدرت و سرعت بهتری است. این دستگاه به طور آنلاین حدودا 200 دلار به فروش می رسد.
akitio-thunder-dock-usb-charger.jpg

akitio-thunder-dock-esata-host.jpg

akitio-thunder-dock-ioperformance.jpg

[h=3]hard drive یا USB 3.0 portable SSD[/h]همه می دانند که می توانند برای ذخیره سازی، عکس، صدا و موسیقی و فیلم و … از حافظه های ذخیره سازی متنوعی استفاده کنند که البته با استفاده از USB 3.0 می توانند بر سرعت عمل خود بیفزایند. هارد های زیادی هستند که به طور بسیار هیجان انگیز، با قیمت حدودی 60 دلار، یک ترابایت فضا را برایتان فراهم می کنند، اما هارد های قابل حملی نیز هستند که تا حد اکثر 100 دلار قیمت دارند که به میزان 2.5 ترابایت برایتان حافظه ایجاد می کنند. بعضی از هارد ها هم هستند که بر اساس میزان گیگ اضافه، هزینه ای از خریدار دریافت می کنند و این یعنی یک گیگابایت هم برایشان با ارزش است.
[h=3]USB 3.0 mini thumb drive[/h]اپل هم لاجرم خود دست به کار شده و برای کاربران مک، اقدام به طراحی و ساخت SSD های 128 و 256 گیگابایتی کرده است که با این محصول سازگارترین دستگاه ها با سیستم هایش را ارائه کرده است. یکی از بهترین انتخاب ها در این رنج می تواند SanDisk Ultra Fit USB 3.0 64GB باشد. سرعت انتقال داده در این دستگاه 130 مگابایت در ثانیه است که فوق العاده است. کارایی SanDisk چنان زیاد است که می توان از آن در اتومبیل، استفاده در تلویزیون و نوت بوک ها استفاده کرد. این ابزار دارای سه نمونه 16 و 32 و 64 گیگابایتی است.
CNET-SDJ-102592107.jpg

[h=3]Storage Bits take[/h]این دستگاه هم ابزاری مناسب برای ذخیره سازی داده ها برای استفاده در نوت بوک هاست.
نتیجه گیری
اگر سیستم شما از تعداد پورت های کمی برخوردار است، می توانید به راحتی با خرید یک عدد، هاب یو اس بی 3 Inateck این امکان را ایجاد کنید که همزمان از تمام هاردهای کوچک و بزرگتان استفاده کنید، اما عاقلانه تر این است که یا از هارد مخصوص خود اپل استفاده کنید و یا اینکه از تاندربالت هایی استفاده کنید که به طور چند منظوره طراحی شده اند.
Thunderbolt ها محدودیتی برای استفاده در سیستم مک به طور انحصاری ایجاد نمی کنند بلکه کاربرانی که از دستگاه های اپلی نظیر IPAD هم استفاده می کنند می توانند از تمام ویژگی های آن ها استفاده کنند و به راحتی تبلت خود را به Thunderbolt مورد نظر متصل کنند. این ویژگی در تصاویر بالا به وضوح نمایش داده شده است.




 

جدیدترین ارسال ها

بالا