بهترین مجله های عکاسی برای یادگیری عکاسی کدامند؟

karen-system

New Member

فهرست مجله عکاسی (خارجی) :​

هنر عکاسی از قرن هجدهم تا به حال وجود دارد.دوربین های پیشرفته ، موبایل و سایر ابزارهای عکاسی روش های عکس گرفتن را متحول ساخته اند.البته با وجود دوربین در گوشی های هوشمنددر چند سال اخیر شاهد روند افزایشی عکس های سلفی بوده ایم.این روند بسیار جذاب است اما می توان گفت که به نوعی ماهیت عکاسی را از بین برده است.

عکاسی از قرن هجدهم وجود داشته است. نه تنها ساختار دوربین تغییر کرده است، بلکه روش های عکس گرفتن نیز تغییر کرده است.

در این مقاله سعی کرده ایم تا برای افراد علاقمند به یادگیری عکاسی، لیستی از بهترین مجلات عکاسی را برای مبتدیان و متخصصان گرد آوری کنیم.این مهم به شما کمک می کند تا قبل از پرداختن به انتخاب دوربین ، در مورد مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز برای تکمیل کار خود مطالعه کنید.



1. Popular Photography

Popular Photography یک مجله عکاسی برای آماتورهاست. این مجله می تواند بهترین مجله عکاسی برای افراد علاقمند به عکاسی که حتی دوربین هم ندارند باشد.کسانی که مایل به عکاسی به عنوان یک شغل یا حتی سرگرمی هستند از محتوای این مجله بهره مند خواهند شد.Popular Photographyحاوی نکات بسیار خوبی برای مبتدیان، راهنماهایی در مورد نحوه انتخاب دوربین مناسب و گرفتن عکس های عالی است.



فهرست مجله عکاسی


2. Black and White Magazine

سایت دوم در فهرست مجله عکاسی ما نشریه عکاسی Black and White Magazine است.Black and White Magazine مجله ای ایدآل برای افرادی است که به دنبال توسعه مهارت های عکاسی سیاه و سفید خود هستند.این نشریه برروی تصاویر سیاه و سفید تمرکز داردو حاوی نکات وترفندهایی در مورد ثبت بهترین عکس های سیاه و سفید است.راهنمایی هایی در مورد نکات منفی و مثبت عکاسی سیاه و سفید ، نوردهی ، موارد بصری و بسیاری نکات دیگر.



Black-and-White-Magazine.png


3. Digital Camera World Magazine​

سایت سوم در فهرست مجله عکاسی ما Digital Camera World Magazine است .این مجله یک منبع کامل و جامع برای عکاسی دیجیتال است.در این وب سایت می توانید همه چیز در مورد عکاسی دیجیتال و استفاده از دوربین DSLR برای گرفتن عکس های شگفت انگیز را یاد بگیرید.وب سایتی برای عکاسان آماتور و ابزاری عالی برای افرادی که شروع به یادگیری اصول نورپردازی کرده اند.



فهرست مجله عکاسی


4. Digital Photography and Design

سایت چهارم در لیست مجله عکاسی ما Digital Photography and Design یک سایت فوقالعاده برای کسانی که به دنبال تقویت مهارت های عکاسی دیجیتال خود هستند.در این سایت می توانید ادیت و طراحی تصاویر را بیاموزید.این مجله برای آماتورها ایده آل است که بازار هدف آن کاربران خریدار دوربین عکاسیاست.

Digital-Photography-and-Design.png




5.Practical Photography

سایت چهارم در لیست مجله عکاسی ما Practical Photography است .همانطور که میدانید خرید دوربین بسیار آسان است، اما استفاده از آن به طور کامل به خصوص برای مبتدیان بسیار دشوار است.قبل از عصر "سلفی"، عصر دیجیتال( SLR )فرا رسید.این مجله برای عکاسان آماتور بسیار عالی است.در این نشریه عکاسی تمام مهارت های عکاسی دیجیتال به شما آموزش داده می شود.در واقع سایت Practical Photography مرجع مناسبی برای کسانی است که دارای دوربین DSLR هستند و می‌خواهند بیشترین بهره را از دوربین خود ببرند.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.
موسسه آرمان ارائه کننده دوره جامع عکاسی با مدرک وزارت علوم قابل ترجمه و مناسب برای مهاجرت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا