بهبود سئو خارجی سایت

abzartest

New Member
پس از اینکه به وضعیت سئو داخلی سایتمان سر و سامانی دادیم شروع به سئو خارجی وبسایت می رسد. در این مرحله ظرافت کا ما بیشتر می شود و اهمیت آن بسیار زیاد. یک اشتباه در سئوی خارجی که بیشتر مربوط به بک لینک سازی می شود می تواند باعث پنالتی شدن سایت و حذف آن از نتایج گوگل شود. پس داشتن یک استراتژی صحیح برای ساخت بک لینک بسیار مهم است. خب شاید برایتان سوال ایجاد شود که از کجا بک لینک بگیریم؟ در زیر برخی منابع را برای گرفتن بک لینک به شما معرفی کردم.
1- خرید رپورتاژ آگهی : رپورتاژ بهترین مدل برای دریافت بک لینک های مفید و موثر می باشد زیرا از سایت های معتبر و مناسب می باشد و بک لینک ها به صورت دائمی می باشند و این موضوع به شما بسیار کمک خواهد کرد تا بتوانید جایگاهتان را در گوگل بهبود دهید. در انتخاب رپورتاژ به چند نکته اعم از اعتبار دامنه و اسپم اسکور سایت بسیار دقت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. رپورتاژ مقاله‌ای است که با اهداف مختلف در یک سایت معتبر خبری منتشر می‌شود. تقریبا تمامی این مقاله‌ها دارای لینک‌هایی هستند که ترافیک را به سمت سایت هدف منتقل می‌کنند. اما یک چالش برای سئوکاران تازه کار وجود دارد و آن این است که لینک‌هایی که به صورت بنر در قسمت‌های مختلف سایت قرار دارند، چه نقشی در بهبود تجارت و سئوی آن ایفا می‌کنند؟ خرید بک لینک یا همان بنرهایی که در سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید، بر سئو تاثیر می‌گذارند. با این حال درج رپورتاژ آگهی نقش موثرتری برای کسب‌وکارهای اینترنتی خواهد داشت.

2- وبلاگ ها : وبلاگ هایی مانند پارسی بلاگ یا تبیان می توانند گزینه مناسبی برای دریافت بک لینک محسوب شوند که دارای اعتبار دامنه بسیار عالی می باشند. در زیر لیستی از وبلاگ ها را برایتان درج کردم.

بلاگ

بلاگ اسکایپرشین
بلاگ

رزبلاگ
پارسی بلاگ
نی نی وبلاگ
ثامن بلاگ

3- پست مهمان : برخی از سایت ها حاضرند در ازای یک محتوای خوبی که شما در سایتشان منتشر می کنید به سایت شما لینک دهند منتهی می بایست محتوای شما با کیفیت و عالی باشد.
تمامی مواردی که خدمتتان اعلام کردم را با نهایت دقت انجام دهید. مراقب باشید به گونه ای لینک سازی نکنید که موجب به خطر افتادن شما شود. همواره سعی کید به صورت طبیعی این کار را انجام دهید.
 

ava282009

Member
مهاجرت به اسپانیا و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه فرهنگی و تحصیلی جذاب باشد. در زیر چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در اسپانیا آورده شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی:**- انتخاب رشته تحصیلی و مقطع (لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا) خود را مشخص کنید. اسپانیا دارای دانشگاه‌های معتبر و برنامه‌های تحصیلی متنوعی است.2. **آموزش زبان اسپانیایی:**- بسیاری از برنامه‌های تحصیلی در اسپانیا به زبان اسپانیایی ارائه می‌شوند. بنابراین، ممکن است نیاز به یادگیری زبان اسپانیایی (مانند DELE) باشد.3. **انتخاب دانشگاه:* - قبل از ارسال درخواست، دانشگاهی که برنامه تحصیلی شما را ارائه می‌دهد را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که دانشگاه شما به عنوان یک مؤسسه معتبر شناخته شده است.4. **درخواست پذیرش:**- درخواست پذیرش به دانشگاه ارسال کنید. این مرحله ممکن است شامل ارسال مدارک تحصیلی، نامه تحصیلی، و گاهی آزمون‌های ورودی باشد5. **ویزای تحصیلی:** - پس از دریافت پذیرش، ویزای تحصیلی اسپانیا را درخواست کنید. بررسی نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در اسپانیا:** - آشنایی با فرهنگ، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در اسپانیا مهم است. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از هر مرحله، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به اسپانیا را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 
ایا تاپیک ولینک گرفتن در سئو ارش داره؟
فروشگاه رایان مارکت را برای خرید لپ تاپ استوک دنبال کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا