با سرمايه گذاري در بازار بورس مي تونيد ماهيانه سود بگيريد بدون هيچ فعاليتي

trader20

New Member
به نام خدا

1- آیا تابحال سرمایه گذاری کرده اید ؟
2- آیا از بازارهای بورس اطلاعاتی دارید ؟
3- از بازارهای بورس بین المللی نظیر فارکس چطور ؟

به طور کل در این تجارت ، مبحث اصلی سرمایه گذاری و دریافت سود می باشد شما در واقع با انتخاب این تجارت تصمیم می گیرید که پول شما براي شما کار کنه و شما ذینفع باشید.
کل روند کار به این صورت است که شما با یک شرکت و موسسه مالی که اصطلاحاً به آن ( mutual fund ) می گويند به طور مشارکتی سرمایه گذاری می کنید. این موسسه به طور تخصصی با پول من ، شما و بقیه سرمایه گذارها در بازار بورس به خرید و فروش می پردازد و با توجه به اعتبارات و تیم های متخصصی که دارد و از طرفی با توجه به این که از اعتبارات بانکی و غیره که استفاده می کند با جمع آوری سرمایه های خرد ، سرمایه گذاری کلان انجام می دهد و مقداری از این سود را به ما ( بعنوان سرمایه گذار ) و بقیه رو خودش بر می داره. شرکتی که ما با آن کار می کنیم ، در واقع کارگزار ما محسوب می شود شرکتGRIFFIN ميباشد که با توجه به پروژه هايش اگر امروز به عنوان سرمایه گذار شما با آن قرارداد ببندید، ماهانه 8% می توانید سود دریافت کنید. یعنی اگر ده میلیون تومان سرمایه گذاری کنید، تقریباً ماهانه هشتصد هزار تومان سود دریافت می کنید. که البته این مقدار با نوسان 1% +- ميباشد یعنی ممکنه با توجه به شرایط موجود ، شرکت در ماه به شما هفتصد هزار تومان و یا شاید هم نهصد هزار تومان پرداخت کنه.
اما بد نیست کمی راجع به این شرکت صحبت کنیم .
این شرکت به طور بین المللی از سال 2005 میلادی کار خود را شروع کرده و با توجه به موقعیت و شرایط بازار بورس و جهانی به ارائه پروژه می پردازه که پروژه هايش محدود مي باشد و با تامین سرمایه ی مورد نیاز برای آن پروژه ، کار خود را به اتمام میرساند و طبق قراردادی که با سرمایه گذار بسته است ، سود آنها را پرداخت می کند و با توجه به تاریخچه و رزومه فعالیت این شرکت تا به امروز در ارائه و تکمیل پروژه هاي خود موفق عمل کرده و پروژه های مختلفی هم داشته ( به عنوان مثال با پرداخت ماهانه 7% ، 16% ، 18% ، 25% ، 20% ، 12% ، 8% و .... )
و به نوعی با توجه به عملکرد موفق آمیزش در پروژه های قبلی از اعتبار بسیار خوبی برخوردار شده تا به جایی که با دو بانک بزرگ دنیا HSBC که بیشترین شعبات رو تو کل دنیا داره ، همچنین CIBC که یک بانک دولتی کانادایی محسوب می شه فعالیت می کند و جالب اینکه با این بانک ها مثل HSBC قراردادهای مختلفی داشته که از جمله آن ، می شود به حساب تضمین شده در بانک که اصطلاحاً بهش ( Escrow Account ) می گويند ، اشاره کرد. که این به نوعی اعتبارو توانمندی شرکت در بازار بورس را نشان می دهد که امنیت لازم را برای سرمایه گذار به همراه دارد.
دفتر اصلی ( Head Office ) شرکت در ونکوور هست که آدرس و شماره تلفن آن را در سایت کامل می توانید ببینید و حتی می توانید از طریق Email هم با شرکت تماس بگیرید و اطلاعات کاملتری دریافت کنید. و جالب توجه این هست که شما می توانید با حداقل سرمایه 500 از سود و مزایای سرمایه گذاری در این شرکت استفاده کنید و سقف سرمایه گذاری اینجا محدودیتی ندارد و مقدار سرمایه شما افزایش پیدا می کند.
اما چگونه شرکت این سود را پرداخت می کند و اصلاً در این بازار دریافت چنین سودی ممکن است یا خیر ؟
نحوه سرمایه گذاری شما با تهیه پول الکترونیکی ( Ecurrency ) و پرداخت آن در سایت شرکت هست و نحوه دریافت سود شما به این صورت مي باشد که یک ماه پس از تاریخ سرمایه گذاری شما ، این سود به حساب الکترونیکی شما در سایت شرکت واریز می شود ( که نا گفته نماند هر فردی با سرمایه گذاری در این شرکت دارای یک حساب الکترونیکی که کاملا ویژگی های یک حساب فیزیکی ( بانکی ) را دارد برخوردار می شود که در آن قابلیت های کاملی برای پرداخت ، دریافت و نقل و انتقالات و ارتباط با شرکت و در یافت صورت حساب ماهانه ، تراکنش ها می باشد ) که پس از واریز به حساب الکترونیکی به شما پنج روز فرست می دهد که یکی از اين دو گزینه رو انتخاب کنید :

1 – انتقال به حساب الکترونیکی در داخل سایت (Ecurrency bank )
2 – انتقال به حساب بانکی

در صورت انتخاب گزینه اول شما این سود را به صورت اعتبار الکترونیکی ( پول الکترونیکی ) پرداخت مي كنيد به کسی که نیاز دارد و می خواهد سرمایه گذاری کند و از آن پول نقد دریافت می کنید و معمولاً بسته به نیاز سرمایه گذارها و تیمی که در آن سرمایه گذاری کردید طول می کشد. که گاهی اوقات ممکنه یک روزه و گاهی اوقات ممکنه خیلی بیشتر از اینها طول بکشد .(بستگی به نیاز به (Ecurrency
اما اگه دریافتی شما بیشتر از 3000$ باشد می توانید گزینه دوم را انتخاب کنید که در این صورت پول الکترونیکی (EC ) را می توانید در حساب خود در یکی از بانک های صادرات یا اقتصاد نوین و یا اگه هم حساب ارزی داشته باشید ، با کسر کارمزدی که شامل مالیات ، کارمزد انتقال و هزینه Exchange هست ، دریافت کنید و معمولاً از تاریخ واریز ( انتقال ) بین دو هفته تا دو ماه طول میکشد.
در واقع در این شرکت شما در هر صورت می توانید پول خود را در حساب بانکی خود دریافت کنید و حتی درگزینه اول هم اگه نتوانستید ( اعتبار الکترونیکی ) رو به سرمایه گذار دیگری بدید . بدون انجام تراکنش های اضافی می توانید این کار را انتهای قراردادتون انجام بدهید و پول نقد دریافت کنید ولی معمولاً به دلیل نیاز بیشتر به پول الکترونیکی ( EC ) در اکثر اوقات در تیمها انتقال پیدا می کنه و سریعاً تبدیل به پول نقد میشود . با توجه به توضیحات بالا شما باید به ارزش پول الکترونیکی در این شرکت پی برده باشید .در نتیجه باید در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب خود ( پسورد حساب الکترونیکی ) مثل عابر بانک و پسوردش و همچنین پسورد Email تون دقت لازم را به عمل بیارید.
سرمایه گذاری شرکت به طور گسترده در بازارهای مختلف بورس می باشد. که با تشکیل سبد سهام (portfolio ) ریسک سرمایه گذاری را کاسته و بازدهی آن را افزایش می دهد (همه تخم مرغ ها را در یک سبد نذاشتن) که شامل فارکس ، بوند مارکت،market stock ، بازارهای آتی ( Future market ) می باشد که ما اینجا مختصرآً یکی از بازارها و نحوه سرمایه گذاری ( خرید و فروش ) را توضیح می دهیم :
معامله گر برای موفق شدن در بازار بورس نیاز به اطلاعات و تجارب خوب و سرمایه لازم مي باشد تا بتواند هم امنیت سرمایه خود را تامین کند و هم سود دریافت کند. در واقع بازار بورس هم مانند خیلی از بازارهای دیگردر آن خرید و فروش صورت میگیرد و مهم این که :
کی بخری ؟
چی بخری ؟
کی بفروشی ؟
برای رسیدن به جواب سوالات بالا باید از اطلاعات لحظه ای بازار خبر داشته باشیم. یعنی باید مكررا تلویزیون و اینترنت و روزنامه و تحقيق كنيم و از وضعیت لحظه ای اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی دنیا با خبر باشيم که تازه با این قضیه تازه اطلاعات لازم را تامین کرده ایم .این که تحلیل یک خبر چیه ؟ و چه تاثیری رو بازار بورس دارد بر می گردد به تجربه شما كه از این بازار که چقدر می توانید تخصصی کار کنيد ؟ و در نهایت اینکه مقدار سرمایه شما هم درصد سود شما را تعیین می کند و هم می تواند با توجه به قانون پخش سرمایه ( استراتژی مویرگی ) در بازارها و بخش های مختلف ریسک را کاهش بدهید یعنی مقدار سرمایه شما روند موفقیت و شکست شما را تشدید می کند. و این باعث می شود که خیلی از سرمایه گذارها مستقیماً وارد این بازار ها نشوند و برای امنیت بیشتر پولشون، از افراد و شرکتهایی که به طور تخصصی روي این بازارها کار می کنند استفاده کنند و به نوعی امنیت سرمایه خود را بالا ببرند. چون این شرکتها با توجه به رانت های اطلاعاتی و تیمهای متخصص و همچنین با سرمایه کلانی که دارند احتمال موفقیتشون خیلی بیشتر می شود.
اما برای روشن شدن موضوع یکی از این بازارها را کمی جزئی تر بررسی می کنیم. برای این منظور از بزرگترین بازار بورس ارز دنیا که فارکس (Forex) هست یاد میکنیم.
اما فارکس به معنی تبادلات ارزی ( Foreign Exchange ) هست که فضای بین مبادلات چند بانک مرکزی دنیا را شامل می شود . برای انجام خرید و فروش در این بازار شما باید از یک کارگزار ( Broker ) استفاده کنید در واقع کارگزارها واسط بین معامله گر و بازار بورس هستند .کارگزارها با توجه اعتبارات و مزایایی که در اختیار معامله گر می گذارند انتخاب می شوند ولی بعضی از قوانین برای همشون تقریباً ثابت هست مثل دریافت کارمزد از هر خرید و فروش و یا اینکه هیچ گونه دخل و تصرفی در سود و زیان معامله گر ندارند و همچنین بنا به اعتبارات خود ، به معامله گر اعتباری بیشتر از سرمایه خود معامله گر می دهند و این قسمت تقریباً تفاوت عمده این بازار را با دیگر بازارها رقم می زند به عنوان مثال اگر شما با یک میلیون تومان وارد بازار فارکس بشوید با توجه به این که معمولاً تا صد برابر به شما اعتبار تعلق می گیرد می توانید به اندازه 100 میلیون تومان ارز یا سهام خرید و فروش کنید که این قضیه باعث می شود که هر چه قدر که شما سود کنید این سود 100 برابر می شه به این محاسبات دقت کنین لطفاً :
سرمایه شما 000/000/1 100 * ( اعتبار کارگزار ) سرمایه برای خرید و فروش 000/000/100
فرض کنید شما در طول یک ماه کاری فقط و فقط 1% سود کنید یعنی
000/000/1 = 1% * 000/000/100
در واقع شما 000/000/1 سود کرده اید حال بر می گردیم ببینیم اصل سرمایه چقدر بوده است؟
یک میلیون ، یعنی با یک میلیون به اندازه یک میلیون سود کرده اید یعنی نتیجتاً شما 100% در طول یک ماه سود کرده اید. به این قضیه Leverage یا اهرم گفته می شود.
همانطور که دیدید با توجه به پتانسیل درآمد زایی در این بازار اگر کمپانی بتونه به طور میانگین 08/0 % سود کند یعنی خیلی کمتر از 1% در ماه ، میتواند سود مشارکتی را پرداخت کند و به خوبی پروژه هایش را پیش ببرد. در ضمن ناگفته نماند که در صورت ضرر شما هنگامی که به اندازه اصل سرمایه تون ضرر کنید دیگر اجازه معامله کردن به شما داده نمی شود مگر اینکه از اعتبارات ویژه دیگر برخوردار باشید و یا باید دوباره شروع کنید. و جالب توجه این موضوع فوق فقط قسمتی از کل داستان هست ، در این بازار نوسانات به صورت لحظه ای هست و از آنجایی که سود کمپانی و معامله گرها بر اثر نوسانات و تغییرات حاصل می شود یعنی این کمپانی به طور لحظه ای سود می کند ولی به طور ماهانه پرداخت می کند یعنی حتی در صورت ضرر فرصت زیادی برای جبران دارد از طرفی با توجه به دریافت سود در امروز و پرداخت در سی روز دیگر از سود سرمایه هم می تواند سود دریافت کند كه به آن سود مرکب مي گويندو به طور جالب توجهی باعث افزایش سود خودش میشود و نکته دیگر اینکه این بازارها اکثراً به صورت شبانه روزی هستند و دسترسی به آنها از طریق اینترنت به طور همیشگی ممکن مي باشد . مثلاً فارکس یک بازار Online ، 24 ساعته هست که فقط روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست. یعنی اگه شما در بازارهای عادی روزی بتوانید حداکثر 8 ساعت کارکنید ، درفارکس امکان دارد زمان شما به 24 ساعت در روز برسد یعنی حتی از لحاظ زمانی هم 3 برابر بازارهای عادی میتوانید از زمان برخوردار باشید که این به نوعی روی درصد سود شما هم حداقل به این نسبت تاثیر می گذارد از طرف دیگر محیط کار شما محدود به یه خیابان و یا یک شهر و کشور نمی شود بلکه شما در محیط بین المللی با کل دنیا در تبادل هستید.یعنی همیشه تقاضا بیشتر از عرضه هست که عامل پویایی بازار میشود .
نکته قابل توجه دیگه اینکه شما می توانید در این بازار هم در نوسانات صعودی و هم در نزولی سود دریافت کنید. یعنی در افت و خیز بازار در هر صورت ذینفع باشید . برای مثال در فارکس ارزها به صورت جفت خرید و فروش می شوند یعنی هر ارز با قیمت یک ارز دیگر مقایسه می شود و خرید و فروش می شود. مثال
1.35 = $ 1
اگه فرض کنیددرحالتی هر دو ارز ( کل بازار ) افت کند شما اگه ارزی که افتش نسبت به ارز دیگه کمتر باشد را خریده باشید باز هم سود می کنید.

افت 3% ==== $
/ $
افت 7% ====
باز هم چون شما دلار را بر اساس یورو خریدید 3% - 7%= ( 4% ) سود کردید.
با توجه به مطالب فوق متوجه می شیم که این بازار ساختار متفاوت و پیچیده تری نسبت به هر بازار دیگر دارد و ما در واقع با سرمایه گذاری در این کمپانی از مزایا و محاسن بازار به طور مستقیم استفاده می کنیم.

اما در کمپانی علاوه بر مباحث گفته شده شما می توانید با روشهایی درآمد خود را افزایش بدهید.
همانطور که گفته شد هر کس در ابتدا به صورت سرمایه گذار ماهانه 8% سود دریافت می کنید ولی غیر از این موضوع اگر بتوانید در پروژه های شرکت در جمع آوری هم فعالیت بکنید برای جذب هر مقدار سرمایه به طور مستقیم پنج در صد کارمزد دریافت کنید و هم چنین از وام هم برخوردار باشید.
اما وام چيست ؟ و چگونه از آن برخوردار باشیم ؟
فرض کنیم شما $ 1000 سرمایه گذاری کردید و طبق قرارداد این پروژه ماهانه $80 سود دریافت می کنید. از طرفی مدت این پروژه ( قرارداد ) 24 ماه مي باشد. یعنی مجموعاً در طول 2 سال شما $920/1 = 24 *$ 80 سود دریافت می کنید که شرکت برای تشویق سرمایه گذار ها این مبلغ رو فردای روز سرمایه گذاری به عنوان وام به حساب شما می فرستد که تضمین این وام در واقع از سود خود شماست و حالا اگر شما هر سرمایه ای که جذب می کنید می توانید به اندازه 12% سرمایه جذب شده از وام خود آزاد کنید و Online به صورت پول نقد دریافت کنید تا زمانی که کل این مبلغ وام تمام شود و اگه هم چیزی تو بانک وام شما باقی ماند ، طبق قرارداد ماه به ماه ( 8%) دریافت می کنید . یعنی شما به جای اینکه ماهانه 8% دریافت کنید می توانید ماهانه با احتساب کارمزد و وام بالغ بر 192% دریافتی داشته باشید البته این که یک میلیون تومان شما در یک ماه به شما 000/80 تومان سود بدهد یا تقریباً 000/000/2 سود بدهد و دو برابر بشود با خود شما هست. و کاملاً اختیاریه. در ضمن باز هم مزایای دیگه ای هم هست که اگه فرصت بود هنگام سرمایه گذاری براي شما توضیح داده می شود که بسیار جالب هست.




کمیسیون
720=1200-1920 500 5% سرمایه گذاری 1000
باقیمانده وام که بصورت 1200 12% وام وام 1920
ماهانه یا با جذب بیشتر کارمزد 1700 = 500 + 1200
به اتمام می رسد


در واقع با اتمام وام شما دیگر سود ماهانه دریافت نمی کنید و می توانید برای دریافت سود ماهانه دوباره سرمایه گذاری کنید. ولی حساب شما تا پایان قرارداد پابرجا هست.
با توجه به مطالب گفته شده شما هم می توانید یک سرمایه گذار باشید و فقط از سود ماهانه بهره مند شوید. و هم می توانید در آمد و سودتان را تا چند برابر افزایش بدهید. و نقش یک مشاور را هم داشته باشید و با کمپانی همکاری بیشتر بکنید. در هر دو صورت انتخاب با شماست که ماهانه 8% یا 192% ذینفع باشید.



من 8 ماهه كه در اين بازار هستم و الان دارم ماهيانه 1 ميليون سود مي كنم.


بامن در تماس باشيد تا راهنمايي بيشتري به شما بكنم

[email protected]
موفق و پیروز باشید
 

s_mostafa_h

Well-Known Member
این شرکت چی هست و چگونه می توان فعالیت کرد .، کجا و چه سایتی ؟ شما کجا سرمایه گذاری کردید ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا