افزونه 1 بانک اطلاعات فضاها و ساختمان هاى ادارى تشکيل مى شود

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
شوراى عالى ادارى در مورد ساماندهى فضاها و ايجاد بانک اطلاعات ساختمان هاى ادارى و بهره بردارى و تعيين تکليف فضاها و ساختمان هاى ادارى مازاد و مورد نياز دستگاههاى اجرايى ، تصميماتى اتخاذ کرد.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايرنا، روز دوشنبه روابط عمومى سازمان مديريت و برنامه ريزى کشور، براساس تصويب شوراى عالىادارى تمام دستگاههاىاجرايى ملى و واحدهاى استانى موظف هستند اطلاعات دقيق وضع موجود مربوط به فضاها و ساختمان هاى ادارى را استخراج کرده و حداکثر تا فروردين ماه هر سال به سازمان مديريت و برنامه ريزى کشور و يا استان اعلام کنند.
دستگاهها همچنين موظف هستند که فضاهاى مازاد و يا کمبود فضاى ادارى خود را مطابق ضوابط اعلام شده ، ارايه کرده و سازمان مديريت و برنامه ريزى کشور و استان ها بايد بانک اطلاعات ساختمان ها و فضاى ادارى کشور و استان را تشکيل دهند.
شوراى عالى ادارى ، سازمان مديريت و برنامه ريزى استان ها را مکلف کرده است که پايه و رويه اطلاعات استاندارد فضاهاى ادارى واحدهاى استانى خود را برحسب شرح وظايف دستگاه و پست هاى سازمانى مصوب خاص همان استان تدوين کنند.


منبع فناوري اطلاعات ايران
 

a Truth Seeking

Active Member
دستگاهها همچنين موظف هستند که فضاهاى مازاد و يا کمبود فضاى ادارى خود را مطابق ضوابط اعلام شده ، ارايه کرده و سازمان مديريت و برنامه ريزى کشور و استان ها بايد بانک اطلاعات ساختمان ها و فضاى ادارى کشور و استان را تشکيل دهند
:lol: مگه چيزي هم از نظر مسوولين دور مي مونه.
براي صادر كردن جواز طرف رو بطور كامل حاجي مي كنن خلاص.
براي گرفتن عوارض و ... و ... كه ديگه نگو.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا