بازرگانی در شبکه اجتماعی

vahidparsa

New Member
چگونه پروفایل تجاری اینستاگرام Business Profile بسازیم؟

از زمان معرفی پروفایل های تجاری اینستاگرام در سال 2016 ، برندها و کسب و کار ها بارها از خود سوال پرسیده اند: “آیا باید اکانت خودمان را به بیزینس پروفایل تغییر دهیم یا اکانت را بصورت شخصی نگهداریم؟”

برای بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای کوچک این تصمیم سختی نبود و درحال حاضر 25 میلیون پروفایل تجاری به اینستاگرام متصل است. با این حال بسیاری از برندها و شرکت ها نگران این هستند که بعد از تغییر پروفایل چه تغییراتی در پیج آن ها اعمال خواهد شد و آیا نرخ تعامل کاربران تغییری خواهد کرد یا خیر.

ما این را دریافتیم که با توجه به الگوریتم های فیسبوک ، نشان دادن پست های دوستان و خانواده ( آشنایان ) به کاربران نسبت به کسب و کار ها اولویت هایی وجود دارد ، اما نمیدانیم این در مورد اینستاگرام صدق میکند یا خیر.

با این حال تمام شواهد نشان میدهد که تغییر حساب کاربری شما به یک حساب تجاری در اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد که جزئیاتو تجزیه و تحلیل بهتری نسبت به کاربران خود داشته باشید و این ابزارها که فقط در حساب تجاری اینستاگرام در دسترس است ، به شما کمک می کند تا روز به روز پیشرفت بهتری را در پیج خود شاهد باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا