erfangroup

New Member

اهمیت طراحی بسته بندی حبوبات​

حبوبات دانه هایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که طرفداران بسیار زیادی در جهان دارند و از پرمصرف ترین مواد غذایی به شمار می آیند. حبوبات در گذشته بصورت باز و بدون بسته بندی به فروش میرسید؛ اما اکنون بدلیل رعایت بهداشت و زیبایی بیشتر بسته بندی ها، حبوبات بسته بندی شده خریداران بیشتری در بازار دارد. از آنجا که بسته بندی حبوبات سود قابل قبول و تقاضای بیشتری دارد، یک طراحی بسته بندی حبوبات خلاقانه می تواند محصولات شما را در قفسه فروشگاه ها از سایر رقبا متمایز کند.


sss.jpg

انواع بسته بندی حبوبات

انواع بسته بندی حبوبات و غلات بسیار گسترده است و هر مواد و مدلی که بتواند استقامت داشته باشد و از محصول حفاظت کند می تواند گزینه خوبی برای بسته بندی حبوبات باشد. پرکاربردترین بسته بندی حبوبات به شرح زیر است:

بسته بندی سلفون حبوبات​

پر طرفدار ترین بسته بندی حبوبات، بسته بندی سلفونی است. قرار دادن قسمتی شفاف در بسته بندی سلفونی برای دیده شدن حبوبات باعث می شود تا مصرف کننده راحت تر بتواند کیفیت محصول را بررسی کند و بهتر اعتماد کند. مدل نیمه شفاف بسته بندی سلفونی دولایه با کاهش ورود نور آفتاب از محصول محافظت می کند. مزایا بسته بندی سلفون حبوبات:

  • طراحی بسته بندی متنوعی دارد.
  • قیمت آن مناسب تر است.
  • حفاظت قابل قبول از محصول

1_DSF5721-copy0.jpg

ظروف پلی اتیلن و پت در بسته بندی حبوبات​

ظروف پلی اتیلن و پت در بسته بندی حبوبات بسیار پرطرفدار هستند. می توانید طراحی دلخواه خود را روی این ظروف و لوگو برندتان شخصی سازی کنید و با لیبل چسب دار دور تا دور بسته بندی های حبوبات برند خود قرار دهید. مزایا استفاده از پت:

  • استفاده راحت تر برای مصرف کننده
  • زیبایی بیشتر در قفسه فروشگاه ها
  • قیمت مناسب

1~921095.jpg

بسته بندی مقوایی حبوبات​

بسته بندی مقوایی یکی دیگر از روش های بسته بندی حبوبات است. از مزایای استفاده از بسته بندی مقوایی کیفیت بالای چاپ روی آن است که می توان انواع تکنیک های چاپ و طراحی بسته بندی را روی آن اجرا کرد.

  • کیفیت بالای چاپ
  • استحکام زیاد در برابر ضربه و آسیب

_DSC7622.jpg

بسته بندی استند آپ پاوچ حبوبات​

جدیدترین مدل بسته بندی سلفونی، بسته بندی استند آپ پاوچ است. این مدل بسته بندی مقاومت بسیار خوبی دارد و از محصول در برابر نفوذ اکسیژن، نور خورشید و آلودگی محافظت می کند. با توجه به قیمت مناسب و ویژگی مقاوم بودن آن، گزینه بسیار خوبی برای بسته بندی حبوبات شماست زیرا:

  • محافظت از محصول حین حمل و نقل در برابر ضربه های احتمالی
  • جای گرفتن حجم زیادی از محصول داخل خود
  • خوش نما بودن در قفسه های فروشگاه ها

master-class-023567-1b-copy.jpg

نکات مهم طراحی بسته بندی حبوبات​

در طراحی بسته بندی حبوبات چند نکته قابل توجه است. برای مثال:

  • جنس بسته بندی باید به گونه ای انتخاب شود تا به اندازه کافی بتواند از محصول محافظت کند.
  • همچنین، قرار دادن قسمتی شفاف روی بسته بندی باعث جلب نظر و اعتماد مصرف کننده می شود.
  • داشتن خلاقیت در طراحی بسته بندی حبوبات باعث تمایز بسته بندی محصول شما درقفسه فروشگاه ها می شود.
  • طراحی بسته بندی باید متناسب با مخاطب و بازار هدف صورت بگیرد.
  • بسته بندی های طراحی شده باید راحت جا به جا شوند
1~97997aa.jpg

رنگ در طراحی بسته بندی حبوبات

  • استفاده از رنگ های نماد طبیعت مانند سفید، سبز یا آبی برای طراحی بسته بندی حبوبات جلوه بهتری دارد.
  • استفاده از رنگهای خیلی متفاوت برای بسته بندی حبوبات نتیجه خوبی ندارد.
  • تا جای ممکن بهتر است از عکس ها و طرح های تکراری استفاده نکنید تا مصرف کننده بیشتر جذب بسته بندی حبوبات برند شما شود.
  • بهترین حالت برای انتخاب رنگ بسته بندی حبوبات، ترکیب دو رنگ باهم است. زیرا بیشتر از دو رنگ تصویر جالبی را به بسته بندی شما نمی دهد.

1~17647-copy.jpg

جنس و مواد بسته بندی حبوبات

در طراحی بسته بندی حبوبات باید به انتخاب نوع جنس و مواد مورد استفاده در بسته بندی حبوبات توجه کرد. بهترین بسته بندی، بسته بندی است که از مواد قابل بازیافت و همساز با محیط زیست ساخته شده باشد. این بسته بندی ها کم هزینه تر نسبت به سایر بسته بندی ها هستند و به طبیعت و سلامت بدن هم آسیب نمیزنند. در بسته بندی حبوبات نباید از پلاستیک های حاوی مواد شیمیایی مضر استفاده کرد. همچنین بسته بندی باید به قدر کافی استحکام و مقاومت داشته باشد تا از محصول در برابر ضربه و نفوذ رطوبت محافظت کند.

طراحی بسته بندی حبوبات صادراتی

امروزه صادرات حبوبات به کشورهای مختلف بسیار رونق گرفته است. برای طراحی بسته بندی حبوبات باید نکات مهمی را رعایت کرد. به عنوان مثال، باید از شرایط و استاندارد های کشور هدف آگاهی داشته باشید. همچنین بسته بندی طراحی کنید که در طی حمل و نقل مقاوم باقی بماند و بتواند رنگ، عطر و طعم محصول را برای مدت طولانی در خود نگه دارد. بسته بندی باید به راحتی جا به جا شود و مصرف کننده از آن به راحتی استفاده کند. گروه طراحان عرفان پروژه های موفق زیادی را در حوزه صادرات به عمل رسانده است. برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.


1~202541.jpg

چرا گروه طراحان عرفان؟

14 سال پیش که گروه طراحان عرفان شروع فعالیت خود را آغاز نمود ، یکی از مهمترین اصولی که سرلوحه خود قرار داد ، داشتن صداقت و رفاقت با مشتریهای خود بود.

ما در گروه طراحان عرفان تجارت نمی کنیم! بلکه رفاقت می کنیم.

پس از گذشت چهارده سال از عمر گروه طراحان عرفان، حالا با کوله باری از تجربیات بسیار ارزشمند در این مسیر حساس ، در قله تجربه و تخصص قرار داریم و با قدرت با مشتریان که قصد ورود به صنعت یا هر شغل دیگری دارند ، اعلام می کنیم که ما در کنارتان با صداقت و دلسوزی نسبت به سرمایه شما و کلی تجربه ارزشمند قرار داریم و شما نگران چیزی در این زمینه نباشید. هر طرح ، بسته بندی یا هر مورد تبلیغاتی که در این مجموعه خلق و ارائه می گردد ، نتیجه یک کار تیمی و دلی می باشد که زیر نظر جوانان متخصص و با وجدان این سرزمین بوجود آمده است.


1مشتری.jpg

آماری از دانش و تجربه
در حال حاضر تعداد مشتریانی که از صفر با گروه طراحان عرفان شروع به فعالیت کرده اند به بیش از 115 برند رسیده است که بالغ بر 40 مورد از این تعداد در خارج از ایران می باشند. ما افتخار می کنیم که مشتریانی از اروپا ، آمریکا و کشور های شرق آسیا با ما همکاری دارند و از این همکاری ابراز رضایت می نمایند.
با اطمینان و صداقت کامل در کنار مشتریان قدیمی و جدید ایستاده ایم و خود را موظف به حفظ سرمایه های مادی ، زمانی و معنوی آنها می دانیم و با این رویکرد توانسته ایم پس از 14 سال فعالیت در اقتصاد متلاطم ایران ، همچنان پابرجا و با قدرت حضور داشته باشیم.
گروه طراحان عرفان بیش از 14 سال سابقه در زمینه طراحی بسته بندی ، طراحی لوگو، هویت بصری و ... دارد. ما تاکنون بیشتر از 90 پروژه طراحی بسته بندی داشته ایم که تمامی آنها را می توانید در صفحه نمونه کار های ما مشاهده کنید.

هزینه طراحی بسته بندی حبوبات چقدر است؟​

حبوبات. اینکه چه نوع بسته بندی یا ظرفی برای بسته بندی حبوبات خود انتخاب می کنید ، در قیمت آن تاثیر دارد. بی شک هزینه بسته بندی پاکتی با بسته بندی سلفونی حبوبات متفاوت است. بسته به عرضه این محصول در مارکت داخلی یا بین المللی ، نوع بسته بندی شما و هزینه آن می تواند متفاوت باشد. برای دریافت آخرین قیمت طراحی بسته بندی حبوبات کلیک کنید.
 

sarbizhan

Member
پوشش پلاستیک صائن دارای نیم قرن سابقه تولید پلاستیک های چند لایه جهت مصارف کشاورزی ، گلخانه ای ، ساختمانی ، و تولید نایلون های شرینگ پک و جهت بسته بندی صنعتی و بهداشتی و تولید انواع کیسه نایلون در ابعاد مختلف می باشد
 
برای طراحی سایت و اجرای برنامه ها بصورت سریع و آنی باید طراحی و کدهای درست را در سایت پیاده سازی کرد که این کار با لپ تاپ خیلی معمولی کمی سخت و کند است.
فروشگاه رایان مارکت که در حوضف فروش لپ تاپ استوک فعالیت موفق چندین ساله دارد آماده خدمت به این دسته از عزیزان می باشد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا