انکرتکست ( Anchor Text ) : بهترین نوع لینک

aliseo

Member
انکرتکست ( Anchor Text ) کلمه ای است که قابل کلیک کردن باشد و در مرورگر ها با حالت آبی رنگ مشخص می شود. یک Anchor Text سئوسازی شده می تواند سئوی محتوای شما را تحت تاثیر قرار دهد. Anchor Text کلمه یا جمله ای است که به صورت لینک به محتوایی جداگانه در همان سایت یا سایت دیگر اشاره می کند.

موتورهای جستجو به کلماتی که بولد یا ایتالیک باشند و در متن توجه را جلب کنند، اهمیت می دهند و چنین کلمات اگر چگالی خوب داشته باشند و به صورت بهینه استفاده شده باشند، امتیاز مثبت میدهند.

انکرتکست نقش عمده ای در بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی دارد. یعنی شما سایت خود را کلماتی که نیاز دارید در گوگل دیده شود، لینک کنید.

anchor-text-1.jpg



چگونه از انکرتکست استفاده کنیم؟

  1. کلمه ای که لینک داده می شود باید بیانگر محتوای شما باشد.
  2. در لینک دادن زیاده روی نکنید. استفاده بیش از حد از Anchor Text باعث پنالتی سایت شما می شود و شما با این کلمات در گوگل دیده نمی شوید. همه چیز باید طبیعی باشد!
  3. قدرت Anchor Text آنقدر زیاد است که حتی میتواند یک سایتی که اصلا به چیزی ارتباط ندارد در گوگل نمایش دهد.
  4. اگر در یک صفحه 2 انکرتکست به یک صفحه خاص اشاره کنند، گوگل فقط اولی را حساب می کند و در نظر می گیرد.

مشخصات Anchor Text طبیعی چیست؟

مشخصات لینک طبیعی در درجه اول به شدت به Anchor Text های برنددار (بعضی از آنها شامل کلمات کلیدی نیز هستند)، و در درجه دوم به بخشی از کلمات کلیدی منطبق با انکرتکست ها (مانند اینجا کلیک کنید، وب سایت و …) و به مقدار خیلی کمی به انکرتکست های کاملا منطبق درآن وابسته است.

تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا