انواع صندلی و مبل اداری

makupvc

New Member
صندلی‎ مدیریت یکی دیگر از انواع صندلی و مبل اداری است که جهت کارکرد با زمان طولانی طراحی شده‎ است و قابل تنظیم بودن ارتفاع آنها و همچنین نشیمن صندلی‎، باعث آرامش فرد و مراقبت از ستون فقرات وی می‎شود. صندلی مدیریت، در مبلمان اداری بینو دارای تنوع رنگ و طرح می‎باشد. همچنین صندلی‎ مدیریت این شرکت بنا به درخواست مشتری می‎تواند از جنس چرم یا انواع پارچه باشد. در طراحی صندلی مدیریت علاوه بر پرستیژ و پست مدیریت، بحث ارگونومی نیز لحاظ گردیده است که در انتخاب بسیار مهم است.
صندلی کنفرانس
صندلی‎ کنفرانس یکی از انواع صندلی و مبل اداری است که دارای مصارف اختصاصی در کنفرانس‎‎ها و جلسات رسمی می‎باشد. در همین راستا صندلی کنفرانس مبلمان اداری شرکت بینو، با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین چرم‎های ضد تعریق، باعث می‎شوند که فرد در جلسات طولانی احساس خستگی و ناراحتی نکند. صندلی‎ کنفرانس در انواع گوناگون تولید می‎شود. انواع صندلی و مبل اداری با توجه به اصول ارگونومی و استانداردهای ملی و بین‎ المللی طراحی و تولید شده‎‎اند. صندلی کنفرانس و میز کنفرانس در یک جلسه طولانی یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در جلسه می‎باشد.
صندلی همایش
اساسی‎ترین موضوع در طراحی و ساخت یک سالن همایش، بحث صندلی‎های آن می‎باشد. صندلی همایش یکی از انواع شاخه‎ها در صندلی و مبل اداری است. این صندلی‎ها می‎توانند در سالن‎های همایش و همچنین سینماها بکار گرفته شوند.
مبلمان و نیم ست
یکی از ملزومات صندلی و مبل اداری، اتاق مدیران و بخصوص مدیریت ارشد سازمان‎، چه در اتاق خودشان و چه در بخش لابی سازمان، مبلمان و نیم ست می‎باشد. هر قدر این مبلمان و نیم ست، راحت‎تر باشند، مراجعین و منتظرین ملاقات با مدیریت در آسایش و آرامش بیشتری خواهند بود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا