انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمتی بسیار مناسب

deldare_ashegh3

New Member
با سلام وعرض احترام خدمت شما دوستان عزیز.
اگر به سئو و بهینه سازی سایت خود اهمیت میدهید،اگر از بازدید کم خسته شده اید اگر می خواهید در موتور های جستجو مکان بهتری کسب کنید سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.
اکر از سئو ی سایت خود بی خبرید و نمیدانید میزان محبوبیت شما در نزد موتورهای جستجو چقدر است، کافی است به آدرس http://whois.domaintools.com مراجعه کرده و از زبانه site profile در قسمت seo score درصد سئو ی خود را مشاهده کنید . این در صد نشانگر محبوبیت شما نزد موتورهای جستجو را نشان میدهد.
ما این درصد را به طور تضمینی به بالاترین سطح ممکن میرسانیم.
برای شروع کار میتوانیم نمونه کارهایی برای شما معرفی کنیم تا به صورت عینی حتی درصدهای 99% و 100% را به عینه ملاحظه فرمایید.
با توجه به این که تازه فعالیت خودم رو در این فروم شروع کردم و احتمالا خیلی از دوستان به خاطر بی اعتمادی و نشتاختن بنده شاید به خاطر مسائل کلاهبرداری(که تو اینترنت کم هم نیست) دچار شک و تردید بشن عرض میکنم که ، تا یک مدت محدودی حاضرم هزینه ی سئو رو بعد از انجام کار دریافت کنم که فقط اعتماد دوستان جلب بشه و کسانی که سایتشون رو سئو کردیم تاییدگر ما بشن.
در آخر هم این رو عرض میکنم که وقتی ما مثلا سئوی 98 % رو برای شما تضمین میکنیم، اگر سئو شما به 97% رسید و نتونستیم اون را بالاتر ببریم هیچ مبلغی از شما گرفته نمیشه و سئو یی که انجام دادیم کادویی برای شماست:)
برای سفارش و یا طرح سوال لطفا فقط از طریق ایمیل اقدام کنید و اکثرا در ایمیلم آنلاین هستم و ظرف نهایت 6 ساعت رسیدگی میشه و پاسخ داده میشه:
ایمیل : mehdi.azad.urm[at]gmail.com
 

s@mi

Member
سلام دوست عزیز
لطفا یاهوی ایدیتون رو برام پیام خصوصی کنید تا در موردش حرف بزنیم
تشکر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا