seo.kheiry
New Member
سئو، مولفه کلیدی استراتژی فروش های درونی (Inbound sales) است و باعث می شود مشتریان جدیدی برایتان پیدا شود. هدف این است که کسب وکار شما جریان مالی منظم و استواری هر ماه داشته باشد. اگر بتوانید نرخ بازگشت سرمایه خود را از طریق سئو به حداکثر برسانید، می توانید سرمایه گذاری خود را بیشتر کرده و درآمد و رشد بیشتری داشته باشید.
ترافیک تجدید پذیر ماهیانه
ترافیک ماهیانه، ترافیکی ثابت و منظم است. هر روز، هفته، ماه و سال می توانید بر روی این ترافیک و فروش های جدیدی که با خود به همراه می آورد حساب کنید. فروش های جدید شامل مشتری های بالقوه و مورد هدف نیز هستند. این مدل ترافیک قابل پیش بینی بوده و اندازه گیری آن ساده تر است که این امر، خود یکی از مزایای سئو محسوب می شود.
در این تصویر، مثالی از ترافیک تجدید پذیر ماهیانه یک وبسایت (LifeCoachSpotter.com) را مشاهده می کنید که ازتکنیک های سئو استفاده می کند. ترافیک ماهیانه می تواند مهم ترین معیارهای وبسایت شما را بسازد. این معیارها عبارت اند از:
اگر مدل کسب و کار مشترکی و یا SaaS دارید، به طور مداوم MRR خود را افزایش می دهید. ترافیک تجدیدپذیر ماهیانه می تواند موجب رشد مداوم کسب و کار شود.
جایی که شکست می خوریم
سئو پتانسیل زیادی برای به وجود آوردن ROI بالا دارد. البته این مسئله منافاتی با این واقعیت که سئو می تواند سخت باشد ندارد. یک مبتدی شاید با خودش فکر کند: “اگر می خواهم کسب و کارم رشد کند، باید ترافیک سایتم را رشد دهم و برای رشد ترافیک باید وبسایتم را سئو کنم.” متاسفانه، این مسئله اصلا حقیقت ندارد. من به این فرضیه می گویم: “فرضیه مرگ”:
هرکسی که مدت زمان طولانی در زمینه سئو فعالیت داشته باشد حجم کار مورد نیاز را تشخیص می دهد.
چرا سئو سخت است
سئوی کلاه سیاه برای افزایش رنک و رتبه غیرقانونی سایت استفاده می شود و در نتیجه، الگوریتم موتورهای جستجو به طور منظم در حال توسعه و پیشرفت برای جنگیدن با تاکتیک های فریب دهنده هستند.
با توجه به اینکه برای سنجش رنک و رتبه وبسایت شما، فاکتورهای زیادی دخیل هستند، تمرکز بر روی همه آنها غیرممکن است. یافته های منتشر شده زیادی نیز وجود دارند که به سئوکارها کمک میکنند بر روی مهم ترین فاکتورهای رنک دهی در الگوریتم های گوگل تمرکز کنند.
ترافیک تجدید پذیر ماهیانه
ترافیک ماهیانه، ترافیکی ثابت و منظم است. هر روز، هفته، ماه و سال می توانید بر روی این ترافیک و فروش های جدیدی که با خود به همراه می آورد حساب کنید. فروش های جدید شامل مشتری های بالقوه و مورد هدف نیز هستند. این مدل ترافیک قابل پیش بینی بوده و اندازه گیری آن ساده تر است که این امر، خود یکی از مزایای سئو محسوب می شود.
در این تصویر، مثالی از ترافیک تجدید پذیر ماهیانه یک وبسایت (LifeCoachSpotter.com) را مشاهده می کنید که ازتکنیک های سئو استفاده می کند. ترافیک ماهیانه می تواند مهم ترین معیارهای وبسایت شما را بسازد. این معیارها عبارت اند از:
- MRR (درآمد تجدید پذیر ماهیانه)
- رشد MRR (رشد درآمد تجدیدپذیر ماهیانه)
اگر مدل کسب و کار مشترکی و یا SaaS دارید، به طور مداوم MRR خود را افزایش می دهید. ترافیک تجدیدپذیر ماهیانه می تواند موجب رشد مداوم کسب و کار شود.
جایی که شکست می خوریم
سئو پتانسیل زیادی برای به وجود آوردن ROI بالا دارد. البته این مسئله منافاتی با این واقعیت که سئو می تواند سخت باشد ندارد. یک مبتدی شاید با خودش فکر کند: “اگر می خواهم کسب و کارم رشد کند، باید ترافیک سایتم را رشد دهم و برای رشد ترافیک باید وبسایتم را سئو کنم.” متاسفانه، این مسئله اصلا حقیقت ندارد. من به این فرضیه می گویم: “فرضیه مرگ”:
هرکسی که مدت زمان طولانی در زمینه سئو فعالیت داشته باشد حجم کار مورد نیاز را تشخیص می دهد.
چرا سئو سخت است
- الگوریتم گوگل
سئوی کلاه سیاه برای افزایش رنک و رتبه غیرقانونی سایت استفاده می شود و در نتیجه، الگوریتم موتورهای جستجو به طور منظم در حال توسعه و پیشرفت برای جنگیدن با تاکتیک های فریب دهنده هستند.
- بیش از 200 فاکتور رنک دهی
با توجه به اینکه برای سنجش رنک و رتبه وبسایت شما، فاکتورهای زیادی دخیل هستند، تمرکز بر روی همه آنها غیرممکن است. یافته های منتشر شده زیادی نیز وجود دارند که به سئوکارها کمک میکنند بر روی مهم ترین فاکتورهای رنک دهی در الگوریتم های گوگل تمرکز کنند.
- راه حلی که امروز به درد می خورد، فردا کاربردی ندارد
- اندازه گیری نرخ بازگشت سرمایه یا ROI سخت است
- آزمایشات، چرخه زندگی طولانی دارند
- ایزوله کردن متغیرها تقریبا غیرممکن است
- سئو یک بازی “مجموع- صفر” است