** اساتيد محترم نياز به سرور اختصاصي دارم ***

parsa_l

New Member
اساتيد مي خوام سرور راه بندازم واسه خودم
با سلام خدمت اساتيد .
من چند وقتي هست كه به سرم زده و مي خوام سرور اختصاصي داشته باشم ، ولي اطلاعات لازم راجع به اين كار رو ندارم متاسفانه.
البته اينم بگم كه اونقدرا هم بي اطلاع نيستم. الان يه سايت دانلود نرم افزار دارم و يه ريسلر كه خدمات هاستينك مي دم. ولي راسياتش مي خوام مستقل بشم البته با راهنمايي هاي شما اساتيد.

من مي خوام بدونم اين كار به چه لوازمي احتياج داره ( نرم افزاري ...)
از كجا بايد خريداري بشه.
چه جور اطلاعاتي لازم هست كه قبلش بايد داشته باشم.
چقدر هزينه مي بره اين كار.

ممنون مي شم دوستان يه توضيح مفصل بدن راجع به اين مطلب چون واقعا احتياج دارم و بايد واسه توسعه سايتم مستقل بشم.

با تشكر
 

mehriz

Active Member
خدمات ميزباني نيكي هاست

با عرض سلام خدمت دوست عزيز
شما فقط به ما اعلام نمايد كه يه امكاناتي را نياز داريد تا در كمترين زمان موجود براي شما فراهم خواهيم كرد. و پيشنهاد ما به شما سرورهاي آلمان است كه با پهناي باند نامحدود ميتونيم تقديمون كنيم و سرورها از لحاظ نرم افزاري و سخت افزاري بروز مي باشند. در صورتي كه اطلاعات بيشتري نياز داريد با ما تماس بگيريد.
-------------------------------------
ايميل خودم : nikihost.online[AT]gmail(DOT)com
--------------------------------
ياهو اي دي : Nikihost_online
 
آخرین ویرایش:

parsa_l

New Member
خيلي ممنونم از دوستاني كه لطف دارن. سايتون كم نشه.:wink:

دوستان عزيز من مي خوام خودم سرور رو خريداري كنم.
مي خوام بدونم كه بايد از كجا خريداري كنم ، از كدوم ديتا سنتر و يا اگه بشه و بصرفه با شه خودم داخل خونه يه سرور داشته باشم.
از چه كشوري بهتره خريداري بشه؟
چقدر هزينه هاش هست؟
من خودم بايد چه اطلاعاتي داشته باشم؟
چه چيزهايي نياز هست؟

با تشكر فروان
 

ahadiany

Member
می تونی به سایت کاراهاست مراجعه کنی یا با 88676407 داخلی 6 تماس بگیر
 
شرکت ما هم ثبت شده هست و با آپتایم 100% می تونیم بهتون با پشتیبانی 24 ساعته سرویس بدیم! اگه سوالی داشتین بازم می تونید به ای دی یاهو در امضا پی ام بدین
 

1217

Banned
Vps چیست ؟

اساتيد مي خوام سرور راه بندازم واسه خودم
با سلام خدمت اساتيد .
من چند وقتي هست كه به سرم زده و مي خوام سرور اختصاصي داشته باشم ، ولي اطلاعات لازم راجع به اين كار رو ندارم متاسفانه.
با تشكر
VPS که مخفف Virtual PrivateServer به معناي سرور اختصاصي مجازي مي باشد و گاهي از آن به عنوان VDS يا Virtual Dedicated Server نيز نام مي برند، به طور ساده به سرويس هاي ميزباني فضايي گفته مي شود که همانند يک سرور اختصاصي مستقل با دسترسي سطح بالا به سرور عمل مينمايند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روي يک سرور فيزيکي قرار مي گيرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژي مانند Virtuozzo و با بهره گيري از سخت افزارهاي بسيار قوي و پيشرفته، يک سرور فيزيکي به چندين VPS با امکانات يکسان يا متفاوت تقسيم مي شود.
هر VPS بنا به تعريف اوليه، سهم خاصياز منابع سرور از قبيل پردازنده، حافظه اصلي، فضاي ديسکسخت، پهناي باند و... را به صورت اختصاصي و تضمين شده دراختيار خواهد داشت. به عنوان مثال، يک VPS مي تواند شامل 512 مگابايت از 8 گيگابايت حافظه اصلي سرور را به صورتتضمين شده به همراه 50 گيگابايت فضاي ذخيره سازي و 500گيگابايت پهناي باند ماهيانه باشد. اين بدين معنا است کهصرفنظر از ميزان مصرف ساير VPS هاي موجود بر روي سرور، VPS مورد مثال ما تحت هر شرايطي به 512 مگابايت از حافظه اصليسرور دسترسي خواهد داشت.
هر VPS به طور کاملاً جداگانه عـمـل ميکنـد در نتيجـه VPS هـاي موجود بر روي يک سـرور مي تواننداز سيستم هاي عامل متفاوت و نرم افزارهاي مختلف و نسخه هايمتفاوتي استفاده نمايند. بر فرض يک VPS داراي لينوکس Fedora، ديگري داراي CentOS به عنوان سيستم عامل هاي سـرورخواهند بود. همين امر در رابطه با VPS هاي با سـيسـتـمعامل وينـدوز نيـز صادق مي باشد. همچنين تعريف Name Server هاي اختصاصي ، نصب ASP, PHP , MySQL , .NET و ساير برنامهها با نسخه دلخواه ، نصب و اجراي كليه برنامه ها، DLL ها، ... بطور كامل در كنترل و اختيار هر مشترك ميباشد.
مهمترين مزاياي استفاده از VPS ها درمقايسه با ساير سرويس هاي ميزباني، هزينه بسيار کمتر VPS ها نسبت به سرورهاي اختصاصي و استقلال عملکرد و دسترسيبالاتر نسبت به سرويس هاي نمايندگي (Resseller/Shared Hosting) مي باشد بگونه اي که هزينه VPS ها در بسياري ازاوقات يک پنجم تا يک دهم هزينـه سـرور هاي اختصاصـي بودهولي تمامي امکانات آنهـا را دارا مي باشد. همچنين هر VPS ميتواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصي نيز داشته باشد. در مجموع از ديد کاربر نهايي، VPS درست همانند يک سروراختصاصي بوده و کاربر به هيچ عنوان تفاوتي را در نحوهعملکرد و کيفيت خدمات اين دو مشاهده نخواهد کرد

منبع : http://www.siteforum.ir/showthread.php?t=103

در صورت تمایل من هم vps با قیمت مناسب دارم
سرعت + امنیت مهمترین گزینه برای من
پیغام خصوصی لطفا
 

atoofy

New Member
سلام. جان راه اندازي يه سرور اختصاصي اون هم توسط خودت هزينه ي زيادي مي خواد و مديريتش هم دردسر داره. كه به نظر من راه عاقلانه تر اينه كه اول يه سرور مجازي بگيري (VPS) و با مديريت سرور آشنا بشي و بعدها اگر خواستي اختصاصيش كني. اما اينطوري كه يهو از هاست share و ريسلر بپري اختصاصي چندان به نظرم جالب نمياد.:wink: سرور مجازي همون امكانات سرور اختصاصي را داره ديگه فقط مجازي هست.
شما مي توني توي آدرس زير مشخصات سرورهاي مجازي را ببيني و اگر مايل بودي با آي دي ياهوي jaaaleb تماس بگيري.البته اگر قيمت هاي توي سايت و يا حتي پكيج هاش برات مناسب نبودند مي توني خودت پيشنهاد بدي. يعني كاربر خودش تعيين مي كنه كه چي مي خواد و با چه قيمتي و در صورت توافق ...:oops:

http://www.host-co.com/vps.php

موفق باشي...
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا