از برند ساعت آیس واچ چه می دانید؟

سینا ص

Member
آیس واچ یک برند محبوب و مبتکر ساعت است که در سال 2007 در بلژیک ایجاد شد. این شرکت توسط دو برادر به نام‌های ژان پیر و فیلیپ لوسبرگ راه‌اندازی شد که می‌خواستند ساعتی مقرون به صرفه و در عین حال شیک بسازند. Ice Watch (https://www.javaherian-gallery.com/product-category/wristwatch/japanese-watches/ice-watch/) به دلیل طراحی های رنگارنگ و بازیگوش با بندهای سیلیکونی و قاب های پلاستیکی جسور برجسته است. ساعت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تکه‌های جذابی باشند که ظاهری معمولی و مد روز را تکمیل می‌کنند.

دلایلی برای خرید ساعت برند آیس واچ​

این برند در سطح جهانی موفقیت چشمگیری داشته است و به بیش از 100 کشور با توزیع از طریق خرده فروشان بزرگ گسترش یافته است. Ice Watch مجموعه‌های متنوعی را ارائه می‌کند که برای مخاطبان مختلف جذاب است، از جمله رنگ‌های روشن برای ظاهری جوان‌تر و همچنین گزینه‌های کم‌صدا و متالیک. خط Ice Sport ساعت‌های بادوام و مقاوم در برابر آب را ارائه می‌کند که برای سبک زندگی فعال طراحی شده است.

قیمت ساعت های این برند محبوب و مقرون بصرفه​

یک عامل کلیدی در محبوبیت Ice Watch قیمت مقرون به صرفه آن است که بیشتر از 7میلیون تومان معمولاً ساعت اورجینال ندارد. این امر برند را به‌عنوان یک اکسسوری که می‌توان آن را مرتباً تغییر داد تا با لباس‌ها و حالت‌های مختلف مطابقت داشته باشد، قرار می‌دهد. Ice Watch با چهره‌های فرهنگ پاپ و برندهایی مانند Barbie، Hello Kitty و NBA برای انتشار مجموعه‌های مشترک در نسخه‌های محدود همکاری کرده است. به طور کلی، Ice Watch یک برند ساعت مبتکر، در دسترس و شیک با جذابیت گسترده در گروه‌های سنی و سبک زندگی است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا