ارائه قفل نرم‌افزاري جهت فايلهاي با پسوند PDF توسط يك شركت ايراني

Salar

Active Member
شركت فن آوري اطلاعات كيانا در راستاي ارائه خدمات جامع امنيت نرم‌افزار ( http://www.ProtectionKey.com ) اولين قفل جهت فايلهاي مشهور و پركاربر PDF را طراحي نمود.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از روابط عمومي اين شركت، اين قفل قابليت استفاده در آخرين نگارش توليد شده توسط شركت Adobe يا همان Adobe Acrobat 6.0 را دارد.
يكي از برجسته‌ترين امكانات قابل استفاده در Adobe Acrobat 6.0، امكان استفاده از فيلم در كتاب الكترونيكي است. نرم‌افزار Adobe Acrobat كه به عنوان اولين نرم‌افزار E-Publishing در دنيا شناخته مي‌شود امكان ساخت فايلهاي با پسوند PDF را به كليه اساتيد، مختصصان و ناشران مي دهد اما مشكل هميشگي موجود، عدم امكان حفاظت اين نوع فايلها در مقابل كپي غير مجاز بود.
شركت فن آوري اطلاعات كيانا با ارائه پكيج امنيتي Negahban PDF Protector اين مشكل را حل نموده و امكان حفاظت واقعي فايلهاي PDF را فراهم آورده است.
كتاب "توليد به موقع" به نشر دكتر فرزاد رعايت صنعتي، اولين كتاب الكترونيكي واقعي از حيث استفاده از آخرين تكنولوژي‌هاي E-Book و نيز با قابليت جلوگيري از تكثير غير مجاز بوده و هم اكنون قابل استفاده مي‌باشد.

در صورتيكه شما به عنوان يك متخصص، استاد و يا مولف مشكل در چاپ كتاب، عقد قرارداد با ناشر، عدم تمايل به شراكت و ... داريد پيشنهاد اين شركت توليد كتاب بصورت الكترونيكي با امكان محافظت آن در مقابل تكثير غيرمجاز توسط مجموعه امنيتي نگهبان مي‌باشد.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تماس 7641781و7688310-0511 شركت فن آوري اطلاعات كيانا تماس بگيرند.

8O
 

جدیدترین ارسال ها

بالا