Fa ادیت باکس برای اعداد ریالی

سلام به همه
همونطور که میدونید در زبانهای برنامه نویسی تنطیماتی برای اینپوت تکستها وجود داره که بیلدر این تنظیمات را واسه ادیت باکسش نداره.
سوتل من اینه که آیا پلاگینی هست که وقتی داخلش بشه وقتی عدد وارد میکنیم سه رقم سه رقم جدا بکنه مثلا 1000 را 1،000 بنویسه.
آخرین نسخه از پلاگین کتیبه را هم چک کردم اما متاسفانه این امکان را نداشت یا من پیدا نکردم.
لطفا اگه کسی راهکاری داره ارایه بده.یا اگه پلاگین کتیبه هر کدوم از نسخه هاش این امکان را داره بگید باقیش که برم و پیداش کنم با خودم.
 

MahmoodM30

مدیر <A href="http://forum.majidonline.com/forums/
پلاگین کتیبه نسخه آخرش این قابلیت رو داره من تو پروژه هام قبلا استفاده کرده بودم
لپ تاپم ایراد داشت و دلفی روش نصب نیست والا پلاگینشو مینوشتم
 
محمود عزیز اگه پلاگینشو فقط در همین حد که یه ادیت باکس باشه و اعداد را سه رقم سه رقم جدا بکنه بنویسی ممنونت میشم. ضمنا من هرکار میکنم با آقا جواد واسه پلاگین آریاناش ارتباط برقرار بکنم نمیتونم. نه اینجا میآد. نه سایتهاش باز میشن و نه حتی جواب ایمیل میده شما خبری ازش نداری؟
 
دوستان کسی پلاگینی نداره که بشه باهاش یه ادیت باکس ساده ساخت واسه جدا کردن سه رقم سه رقم اعداد که شرایط زیر را داشته باشه تا هم من و هم هرکسی که تمایل داشت بتونه استفاده بکنه
داخلش فقط بشه عدد مثبت نوشت یعنی علامت - را هم نشه نوشت. سه رقم سه رقم جدا کنه مثلا 10.000.000
کاراکتر مربوط به جدا کننده را بپرسه
فونت و اندازه فونت را بپرسه
راست چین و چپ چین و وسط پین را بپرسه
رنگ ادیت باکس و رنگ متن داخلش و رنگ کادر ادیت باکس را بپرسه
بشه متن داخلش را گرفت یا متن مربوطه را بهش ارسال کرد
راست کلیکش را بشه فعال و غیر فعال کرد
بشه اینیبل و دیزیبلش کرد

متاسفانه پلاگین کتیبه حتی نسخه 2.7 هم این قابلیت را نداره یا داشته باشه من که نشد پیدا بکنم.حداقل یه مثال در این رابطه با پلاگین کتیبه کسی بذاره.هرچند این پلاگین رایگان نیست و حتی دسترسی به سازندش هم نیست. اگه کسی برای دسترسی به آقای جواد راهکاری داره اطلاع بده چون میخوام پلاگین کد کردن برای امنیت بیلدر را ازش بخرم. یا حداقل باهاش ارتباط برقرار بکنه و به روشی پلاگین را به من برسونه و هزینش را بگیره.الان که دیگه کسی از بیلدر استفاده نمیکنه و شاید این پلاگینها بلااستفاده شدن فکر نمیکنم ایده بدی باشه سازندش در ازای مبلغی پلاگینش را نشر بده

لطفا یکی در حد نیم ساعت وقت بذاره پلاگینی که گفتم بنویسه کار یه عده راه بیافته
 

جدیدترین ارسال ها

بالا