اجرای Air در سخت افزار ضعیف.

FLV

Member
سلام دوستان
من برای یکسری پروژه های مانیتورینگ که نیاز به گرافیک دارن اومدم سراغ ایر.
در این پروژه ها نیاز زیادی به ارتباط با پورت ها دارم (فعلاً usb و سریال و شبکه کفایت میکنه)
با توجه به اینکه الزاماً از سخت افزار های ضعیف و گاهاً صنعتی که روی بعضی اندروید4 یا لینوکس ابونتو یا ویندوز ce نصبه و ممکنه سخت افزار من پی سی بیس نباشه و در موارد محدودی باشه، آیا استفاده از ایر برای من مناسبه؟
قبلاً اینجا سوال کردم و صحبتهایی اینجا شده ولی یکی از دوستان میگفت qt مناسبتره و برای این نیاز بهتر عمل میکنه و ایر سخت افزار بهتر نیازمنده.
در پروژه ها بیشتر پویایی و کمی انمیشن نیاز دارم و با توجه به اینکه air برام راحتره و چندوقتی روش وقت گذاشتم آیا میتونه نیازم رو برطرف کنه یا باید برم سراغ کیوت (qt) یا گزینه دیگه؟
 

FLV

Member
بررسی های این چندروز من نشون میده در زمینه گرافیک و انمیشن سازی فلش خیلی راحتره. تو کیوت برای رسم باید از فرمولها استفاده کنی و برای سایه زنی از توابع مثلثاتی و ... البته شاید پلاگنی چیزی باشه که من بی خبرم.

فعلاً به همین ایر میچسبیم تا ببینیم چی میشه.
 

++Hadi++

Active Member
مسلما توابع qt تو این زمینه حرفه ای تر هست ولی فک نکنم air هم خیلی مشکل داشته باشه.مثلا برنامه نصب درایور ها و پی سی سویت گوشی htc من رو با air نوشتن.وصل می شه به اندروید و اطلاعات داخل گوشی رو نشون می ده...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: FLV

FLV

Member
قاعدتاً هرکدوم مزایایی دارند و برای هدفی خاص ایجاد شدن و در توانمندی هیچ کدوم شکی نیست.
آقا هادی شما با کیوت کار کردین؟ مثلاً برای ایجاد یک زمینه پویا همراه با گرافیک در کیوت زمان زیادی لازمه؟
 

++Hadi++

Active Member
تا حدودی ولی نه تجاری...سعیم برا سویچ رو اون هست ولی به دلیل مشغله دانشگاهیم و سنگینی دروس این ترمم ، رو 4 زمینه اصلیم غیر از فلش فعلا استپ کردم.که البته یکی از اون 4 زمینه ، کیوت هست...
 
  • Like
Reactions: FLV

جدیدترین ارسال ها

بالا