اتوماسیون خانگی امن و انعطاف پذیر با ABB-free@home®

خانه شما با حداکثر آسایش، تحت کنترل است ABB-free@home
دیتر کانورت، در زمان بازسازی خانه جدید خود، از راه حل اتوماسیون خانگی ABB-free@home® استفاده کرد. او از شیوه ساده و شهودی که در پیکربندی این سیستم وجود داشت، خشنود بود.

خانواده کونارت، اهل کانتون سوئیس زوریخ، در حین بازسازی و گسترش منزل ویلایی خود که آن را به تازگی خریده بودند، تصمیم به نصب یک راه حل جامع اتوماسیون خانگی گرفتند. آنها می خواستند خانه شان دارای استاندارد های Minergie باشد که استاندارد ساختمان سازی سوئیس با هدف حصول اطمینان از استفاده بهینه منابع در ساختمان های جدید و پروژه های نوسازی ساختمان هاست. خانواده همچنین، به استفاده و کنترل فن آوری ساختمان و تمام دستگاه های الکترونیکی به شیوه ای مناسب اهمیت می دادند – از نظر خانواده کونارت، این موضوع نشان دهنده بخش مهمی از مناسب بودن یک خانه مدرن است. آنها سیستم ABB-free@home را انتخاب کردند که تمام نیازهای آنها را برآورده می سازد.

هر پریز به عنوان بخشی از یک شبکه عمل می کند
BURKHALTER Elekrotechnik AG در شافهاوسون کل 61 اجزای خانه کونارت ها را اعم از لامپ ها، پرده ها، سیستم گرمایش، تهویه هوا، و بخش های امنیتی را از طریق یک ABB-free@home®به پریز یک قهوه ساز متصل کرد. شبکه سازی هوشمند، بهره وری تکنولوژی را افزایش می دهند. خط اتوبوس ABB-free@home®، که برای انتقال سیگنال لازم است را می توان در تقریبا همه شیوه های قابل تصور قرار داد – آن می تواند به شکل توپولوژی یک خط، درخت، و یا ستاره باشد. آن را در همان کانالی قرار می دهند که کابل برق در آن قرار دارد.



“زمانی که همه اجزای ABB-free@home® را از نظر فیزیکی نصب کردند، می توان سیستم را همانگونه که از نامش بر می آید، به صورت آزادانه پیکربندی کرد. مثلا، در این سیستم شما بر خلاف سیستمKNX، نیازی به هیچ نرم افزار خاص و یا دانش تخصصی ندارید.”

%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B1-%D8%A2%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%D8%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-BURKHALTER-Elektrotechnik-AG-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%88%D8%B3%D9%86.jpg

راجر آکلین، مدیر عامل شرکت BURKHALTER Elektrotechnik AG در شافهاوسن ABB-free@home



مهندس برق، راجر آکلین (سمت چپ) و صاحب خانه، دیتر کونارت، توابعی از جمله سیستم های تنظیم نور و دما را با استفاده از کابینت سوئیچ مرکزی در انبار نصب کرده اند.

یک سوئیچ برای همه دستگاه ها ABB-free@home
این سیستم را می توان به صورت جداگانه و مطابق با نیاز کاربر تنظیم کرد. به عنوان مثال، کاربران خودشان می توانند نور صحنه را ایجاد کنند و یا ارتباط بین حسگرها و محرک را تغییر دهند – و در نتیجه چند چراغ را به جای سه سوئیچ، تنها با استفاده از یک سوئیچ واحد، روشن و خاموش کنند. علاوه بر بهره وری انرژی که در این سیستم وجود دارد، خانواده کونارت، برای امنیت و آسایشی که توسط این سیستم ارائه می شود هم ارزش قائل هستند: مثلا تابع ارتباطی درب با ABB-خوش آمدگویی و امکان خاموش کردن همه دستگاه های الکتریکی به طور همزمان با یک سوئیچ همه کاره.

اتوماسیون انعطاف پذیر خانه های تک خانواده که از سیستم ABB-free@home® استفاده می کنند مزایای بسیاری برای خانواده کونارت به همراه آورده اند:

– برقراری ارتباط مناسب بین لامپ ها، پرده ها، و دمای اتاق

– صرفه جویی در زمان و پیکربندی بصری با استفاده از یک برنامه بر روی یک تبلت یا لپ تاپ

– توابع و ویژگی های راحتی که در هر زمان تغییر پذیر است

– پیکربندی آسان بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار اضافی و یا دوره های آموزشی

– نسبت قیمت / عملکرد فوق العاده برای خانواده ها



“اطمینان یافتن از امنیت و راحتی برای من موضوعی مهم است. این که بتوانم همه توابع مورد نظر را به صورت جداگانه یا با هم – از طریق یک سوئیچ، پانل، و یا برنامه – کنترل کنم هم برای من سرگرم کننده است. این بدان معنی است که شما خانه خود را تحت کنترل خود دارید.”

دیتر کونانرت، مشتری ABB-free@home®



راحتی و حداکثر انعطاف پذیری

ABB-free@home® این امکان را برای شما فراهم می کند تا زندگی هوشمندانه ای داشته باشید و درجه بالایی از راحتی، امنیت و بهره وری انرژی را در اختیار شما می نهد. بخش ها و خطوط ABB را می توان به صورت جداگانه نصب کرد و می توان پیکربندی آن را در هر زمان تغییر داد. این ویژگی بالاترین سطح از انعطاف پذیری را برای مشتری به ارمغان می آورد: همه این شرایط را هر زمان که بخواهید می توانید اصلاح کنید. حتی غیر متخصصین هم می توانند این توابع را تنظیم کنند. چه چیزی بیشتر از این می خواهید، کنترل کردن آن به راحتی استفاده از نرم افزارهای آشنا بر روی گوشی های هوشمند و یا تبلت های شماست.



دزدگیر اماکن خانگی شرکت مرکزی آژیر
لینک منبع:شرکت مرکزی آژیر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا