ابزار انتخاب -چطور قسمتی از عکس رو انتخاب کنم؟

hamed19

New Member
سلام -خدا قوت دوستان

من میخوام با استفاده از Action Script 3 یه عکس لود کنم سپس کاربر بتونه قسمتی از اون عکس رو انتخاب کنه و رنگ اون قسمت رو عوض کنه.
در اصل باید عکس لود بشه سپس یک لایه جدید ایجاد بشه قسمتی از عکس رو که کاربر میخواد روی لایه جدید انتخاب کنه سپس قسمت انتخاب شده با فیلتر Alpha شفافیتش کم بشه و در آخر با انتخاب رنگ مورد نظر اون قسمت رنگ بشه.

من نمیدونم چطور لایه جدید رو ایجاد کنم و چطوری ابزار بنویسم که باهاش بتونه قسمتی از لایه جدید رو انتخاب کنه.
ممنون میشم راهنمایی کنید
 

++Hadi++

Active Member
می تونم بنویسم وقت ندارم...الگریتمش بازگشتیه...بعد به چهار جهت به ترتیب
راست
پایین
چپ
بالا
می رید و البته به شرطی که مکان نقطه تون بیرون از محدوده کلی نباشه،اونو به رنگ مربوطه درش می یارید یا مختصات اونو تو پشته ای نگه می دارید و با کم و زیاد کردن اسلایدر ،آلفای اون پیکسل ها رو کم و زیاد می کنید.
اواخر هفته یه سمپل می زارم...انشاءالله...
 
آخرین ویرایش:

hamed19

New Member
سلام

یه سورس پیدا کردم که میتونی یه محدوده رو باهاش انتخاب کنی
حالا میخوام بعد از اینکه محدوده رو انتخاب کردم بتونم یه لایه جدید به صورت ماسک ازش بسازم.بعد یه رنگی مثلا زرد به اون لایه بدم با شفافیت مثلا 30% طوری که انگار عکس پس زمینه اصلی در قسمت انتخاب شده به رنگ زرد در اومده.
 

پیوست ها

  • Polygon_Drawing_Lasso_52.zip
    1.8 مگایابت · بازدیدها: 31

++Hadi++

Active Member
انشاءالله به زودی یه سورس می زارم خودم درش آوردم و استادمون (آقای عادلی نیا مدیر دروس کامپیوتر دانشگاه شمسی پور) از الگریتمم تعریف و تشکر کرد و البته می تونید یه محدوده رو کلیک کنید و تا جایی که به مرز مثلا مشکی نرسیده ،محدوده رو رنگ می کنه.اینو می شه به fill تک رنگ هم نسبت داد ،بعدش می شه مجموعه پیکسل های این دو حالت رو تو یه آرایه قرار داد و بعدش هر بلایی که خواستید سرشون بیارید.انشاءالله به زودی آپ می شه...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا