آپلود سنتر دائمی و رایگان عکس و فایل | اولین سیستم کسب درآمد از آپلود و دانلود به ...

hanijafari

New Member
[h=2]آپلود سنتر دائمی و رایگان عکس و فایل | اولین سیستم کسب درآمد از آپلود و دانلود به ازای هر فایل[/h]آپلود سنتر دائمی و رایگان عکس و فایل "کا دی آپلود"
اولین سیستم کسب درآمد از آپلود و دانلود به ازای هر فایل آپلودی و هر فایل دانلودی
پرداخت منظم و کمتر از 12 ساعته به کارت بانکی و یا درگاه پرداخت سایت شما
kdupload.ir
جهت احترام به یکدیگر ، افزایش خدمات از جانب ما و همکاری بیشتر و صمیمی تر بین همدیگر ، از آپلود فایلهای خلاف قوانین کشوری و سایت " کا دی آپلود" خودداری فرمائید.
با تشکر
در صورت وجود هرگونه سوال در خدمتیم.
 

hanijafari

New Member
جشنواره دهه فجر

با سلام.
تغییرات انجام شده برای بهبود وضعیت سایت :
افزوده شدن روش جدید کسب درآمد ( کسب درآمد به ازای تعداد فایلها - هر فایل عکس برای کاربر عادی 10 تومان - ویژه 20 تومان - حرفه ای 30 تومان و هر فایل دیگر غیر عکس به ترتیب 10 - 30 و 50 تومان)
آپلود از آدرس اینترنتی فعال شد ( فایلهای خود را از سایتهای ارائه دهنده دانلود با لینک غیر مستقیم در "کا دی آپلود" آپلود کنید و سپس به صورت مستقیم و با قابلیت ادامه در دفعات بعد فایل خود را از " کا دی آپلود" دانلود کنید)
حجم مجاز فایلها برای گروه کاربری میهمان 10 مگابایت - کاربران عادی 30 مگابایت - کاربران ویژه 100 مگابایت و کاربران حرفه ای 200 مگابایت برای هر فایل و با هر فرمتی
و ....
در کا دی آپلود KDupload.iR


و اما اصل موضوع برای کاربران خوب مجیدآنلاین
***** به مناسبت دهه مبارک فجر ، پس از ثبت نام در کا دی آپلود از قسمت تماس با ما کد : majidonline.com را برای ما ارسال کنید تا به مدت 3 ماه و به صورت کاملا رایگان به گروه کاربر ویژه ارتقا داده شوید.
همچنین کاربرانی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اند ، میتوانند با ارسال کد بالا از این جشنواره استفاده کنند و نیاز به ثبت نام مجدد نیست.
کاربران استفاده کننده از این جشنواره پس از 3 ماه به کاربر عادی برگشت داده میشوند ، اما فایلهای آنها که در زمان کاربر ویژه بودن آپلود کرده اند ،در سایت کا دی آپلود و به نام آنها نگهداری خواهد شد.*****
 

hanijafari

New Member
با تشکر از تمام دوستان
ساعت 24 امشب آخرین فرصت استفاده از این جشنواره (به ارزش 30.000 تومان 3 ماهه) میباشد.
گروه کاربری تمام کاربران ثبت نام کننده و کسانی که قبلا ثبت نام کرده بودند و درخواست ارتقا داده بودند به مدت 3 ماه برای استفاده کاملا رایگان از خدمات گروه کاربران ویژه ارتقا داده شد.
کا دی آپلود | آپلود سنتر دائمی و رایگان عکس ، فایل ، آهنگ و ... | اولین سیستم کسب درآمد از هر فایل آپلود و دانلود شده به ازای هر فایل KDupload.iR
 

hanijafari

New Member
با سلام و تبریک پیشاپیش سال نو خدمت شما کاربران عزیز
با وارد کردن آدرس سایت ما : kdupload.ir در قسمت سفارشات سایت کا دی هاست از 30% تخفیف در تمام خدمات ارائه شده سایت کا دی هاست استفاده نمایید.
همچنین در جشنواره نوروزی کا دی اپلود به ازای هر فایلی که آپلود میکنید ، 30 تومان دریافت کنید. ( قیمت فایلهای عکس و غیر عکس یکی شد - قیمتی ثابت و بالا)
کاربرانی که قبلا ثبت نام کرده اند با ارسال کد : majidonline.com-noruz93 از قسمت تماس با ما ، به مدت یک ماه به کاربر ویژه ارتقا داده میشوند و از خدمات این گروه کاربری بهره مند میشوند.
کاربرانی هم که جدیدا ثبت نام میکنند با ارسال کد بالا به مدت یک ماه به کاربر ویژه ارتقا داده میشوند از خدمات این گروه کاربری بهره مند میشوند. ( ارزش : 30 هزارتومان)

منتظر خدمات ویژه و جدیدتر از ما باشید
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا