آموزش css از سیر تا پیاز

جلسه هجدهم :
در مورد list style و نحوه استایل دهی لیست ها صحبت می کنیم و به پراپرتی های list-style-type, list-style-image, list-style-position و value های آن می پردازیم و در نهایت حالت shorthand آن را بیان می کنیم.

دانلود


منبع آموزش
 
آخرین ویرایش:
جلسه نوزدهم :
باز به مبحث pseude class یا کلاس های کاذب می پردازیم و در مورد کلاس های hover, link, active, visited و focus صحبت می کنیم و به شرح آن ها می پردازیم.

دانلود


منبع آموزش
 
آخرین ویرایش:
جلسه بیستم :
وارد مبحث box model می شویم و پراپرتی padding را معرفی کرده و به حالت short hand آن پرداخته و انواع مقدار دهی آن را بررسی می کنیم.


دانلود

منبع آموزش
 
آخرین ویرایش:
جلسه بیست و یکم :
با توجه به مطالبی که آموختید یک منو اکاردئونی کاملا جذاب بدون استفاده از حتی یک خط کد jquery را طراحی می کنیم.

دانلود


منبع آموزش
 
آخرین ویرایش:
جلسه بیست و دوم :
به ادامه مبحث box model می شویم و پراپرتی border را معرفی کرده و به حالت shorthand آن پرداخته و انواع مقدار دهی آن را بررسی می کنیم.

دانلود


منبع آموزش
 
آخرین ویرایش:
جلسه بیست و سوم :
به ادامه مبحث box model می پردازیم و پراپرتی margin را معرفی کرده و به حالت shorthand آن پرداخته و انواع مقدار دهی آن را بررسی می کنیم.

دانلود


منبع آموزش
 
آخرین ویرایش:
جلسه بیست و پنجم :
به نحوه وسط چین کردن عناصر و کاربرد آن در طراحی سایت می پردازیم و سپس یک منوی افقی ساده زیبا را با استفاده از آموخته های مان طراحی می کنیم.


دانلود

منبع آموزش
 
جلسه بیست و ششم :
با توجه به مطالبی که آموختید یک دکمه را فقط با استفاده از css برای حالت های عادی و هاور و اکتیو طراحی می کنیم و همچنین با پراپرتی border radius که در نسخه css3 ارائه شده آشنا می شوی

دانلود


منبع آموزش
 
جلسه بیست و هشتم :
به پراپرتی cursor و به نحوه تغییر کرسر در css می پردازیم و سپس در مورد استایل های پیش فرض مرورگرها صحبت می کنیم و نحوه ریست کردن آن ها در reset.css را توضیح می دهیم و سلکتور * را مطرح می کنیم.

دانلود


منبع آموزش
 
جلسه سی و دوم :
به پراپرتی float و مفهوم شناور شدن می پردازیم و کاربرد آن را مطرح می کنیم و در مورد تفاوت آن با display صحبت می کنیم و مشکلات float را بررسی و حل می کنیم و در نهایت به پراپرتی opacity می پردازیم.

دانلود


منبع آموزش
 
سلام در جلسه سی و نهم css3 به پراپرتی و خاصیت outline می پردازیم و مقدار های آن را معرفی می کنیم و در مورد تفاوت آن با پراپرتی border صحبت می کنیم. در ادامه به تکمیل گالری جلسه قبل پرداخته و نکاتی را پیرامون float مطرح می کنیم و مشکلات احتمالی در آآینده را بر طرف می کنیم.

دانلود


منبع آموزش
 

جدیدترین ارسال ها

بالا