آموزش ساخت حساب دمو فارکس برای افراد مبتدی

thekachal

New Member
درصورتی که قصد آشنایی با حساب دمو فارکس را دارید و می‌خواهید نحوه افتتاح حساب آزمایشی (دمو) در فارکس را یاد بگیرید؛ ما در این مطلب ضمن معرفی حساب دمو فارکس و مزایا و معایبش، به آموزش ساخت آن در بروکرهای مختلف به صورت تصویری پرداخته‌ایم و ضمن آن، یک دوره خوب آموزش فارکس در مشهد هم معرفی خواهیم کرد؛ پس حتما تا آخر مطلب همراه ما باشید.

بهترین حساب دمو فارکس​

همانطور که گفته شد، بسیاری از بروکرهای فارکس حساب دمو رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین برای انتخاب بهترین حساب دمو فارکس، باید از این نکات توجه کنید:

  1. مطمئن شوید که حساب دمو با بروکر معتبری است که توسط سازمان‌های نظارتی معتبر تأیید شده است.
  2. حساب دمو باید شبیه به حساب واقعی باشد، یعنی قابلیت تجربه شرایط بازار واقعی را داشته باشد.
  3. انتخاب بروکری که حساب دمو با آن ایجاد می‌کنید باید به نیازهای شما پاسخ دهد، به عنوان مثال اگر شما قصد دارید با سرمایه کمتر از ۱۰۰ دلار به معاملات بپردازید، بهتر است یک بروکر با حداقل سرمایه اولیه کمتر از ۱۰۰ دلار انتخاب کنید.
بنابراین بهترین حساب دمو فارکس برای شما، آنی است که با بروکر معتبر و مناسب نیازهای شما همراه باشد. برای پیدا کردن بهترین حساب دمو فارکس برای خود، می‌توانید با تحقیق در مورد بروکرهای مختلف و مقایسه ویژگی‌ها و شرایط آن‌ها، تصمیم بهتری بگیرید.

  1. قابلیت بازاریابی: برخی از بروکرها با ارائه حساب دمو، برنامه‌های بازاریابی خود را همراه با آن‌ها ارائه می‌دهند. بنابراین، اگر قصد دارید به عنوان بازاریاب فعالیت کنید، بهتر است یک بروکر را انتخاب کنید که این قابلیت را ارائه دهد.
  2. سرعت و کیفیت اجرا: یک حساب دمو با سرعت اجرای سفارشات و کیفیت خدمات خوبی همراه باید باشد. بنابراین، قبل از ایجاد حساب دمو، بهتر است با سرویس‌های پشتیبانی و اجرایی بروکر تماس بگیرید و به تجربه خود از کیفیت خدمات و سرعت اجرای سفارشات در حساب دمو پی ببرید.
با توجه به این نکات، شما می‌توانید برای خود بهترین حساب دمو فارکس را انتخاب کنید. بهتر است با ایجاد چند حساب دمو، با بررسی و مقایسه شرایط هر بروکر و تجربه معاملات در هر حساب دمو، تصمیم نهایی خود را بگیرید.



آموزش افتتاح حساب دمو فارکس و نکات مهم درباره آن​

با استفاده از حساب دمو فارکس می‌توانید به صورت عملی ترید در فارکس را تجربه کنید، بدون اینکه به مخاطرات پول واقعی بپردازید .برای افتتاح حساب دمو فارکس، شما باید به یک شرکت فارکس معتبر مراجعه کنید و فرایند ثبت نام را آغاز کنید.

بیشتر شرکت‌های فارکس به شما اجازه می‌دهند تا با استفاده از ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود، به حساب دمو فارکس خود وصل شوید. در ادامه همین مقاله به بررسی انواع ثبتنام در حساب دمو فاکرس بروکرهای مختلف میپردازیم. در ادامه میخواهیم به نکات مهمی پیش از افتتاح حساب دمو اشاره کنیم.

نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. انتخاب یک شرکت فارکس معتبر: باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که برای حساب دمو فارکس خود انتخاب می‌کنید، یک شرکت معتبر و با تجربه است.
  2. تمرین کنید: با استفاده از حساب دمو فارکس، شما باید برای تمرین خود زمان کافی را در نظر بگیرید و بهترین راه حل‌ها برای هر معامله را ارزیابی کنید.
  3. نگه داشتن رفتار خود در حالت پول واقعی: در حالی که از حساب دمو فارکس استفاده می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که هدف شما این است که تجربه خود را به حداکثر برسانید، به همین دلیل، شما باید رفتار خود را در حالت پول واقعی نگه دارید.
  4. مدیریت ریسک: با استفاده از حساب دمو فارکس، شما باید بتوانید ریسک معاملات خود را مدیریت کنید.


آموزش افتتاح حساب دمو فارکس آلپاری​


۱.یک حساب دمو فارکس آلپاری باز کنید.

۲.در صفحه باز شده باید اطلاعات شخصی خود (نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل) را وارد کنید و سپس تأییدیه ارسال شده به ایمیل و شماره‌تلفن خود را تا کنید. سپس موجودی حساب دمو خود را شارژ کنید و حساب دمو فارکس خود را خیلی راحت باز کنید.


این روش برای افرادی مناسب است که در بروکر ثبت‌نام نکرده‌اند و حساب باز نکرده‌اند.

۳.پس از ثبت‌نام در این بروکر و داشتن حساب کاربری، می‌توانید وارد حساب خود شده و در قسمت افتتاح حساب، نوع حساب مجازی را انتخاب کرده و یک حساب آزمایشی باز کنید.

۴.در یک حساب مجازی می‌توانید انواع حساب‌های بروکر را برای خود باز کنید و نحوه تجارت با آنها را یاد بگیرید. در قسمت موجودی شروع می‌توانید با هر مقدار موجودی حساب خود را بدهکار کرده و معامله کنید.

مزایای و معایب استفاده از حساب دمو فارکس​

حساب دمو فارکس، یک حساب معاملاتی مجازی است که به شما امکان می‌دهد تا به صورت شبیه‌سازی شده، معاملات در بازار فارکس را انجام دهید. در ادامه، مزایا و معایب حساب دمو فارکس را بررسی می‌کنیم:

مزایا:

  1. آموزش: با استفاده از حساب دمو، شما می‌توانید بازار فارکس را به صورت عملی و در عین حال بدون هیچ گونه خطر مالی، آموزش ببینید. با این کار، می‌توانید با نحوه کار با نرم‌افزار معاملاتی آشنا شوید و مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در بازار فارکس را پیدا کنید.
معایب:

  1. عدم واقعیت: یکی از معایب حساب دمو این است که به دلیل این که شما با پول مجازی معامله می‌کنید، این حساب به شما احساس واقعیت بازار فارکس را نخواهد داد. این باعث می‌شود که بعضی از مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در بازار واقعی که با پول واقعی معامله می‌کنید، بهترین تصمیمات را می‌توانید بگیرید.
به طور کلی، حساب دمو فارکس یک ابزار بسیار مفید است که به شما این امکان را می‌دهد تا بازار فارکس را به صورت عملی آموزش ببینید و استراتژی‌های خود را تست کنید. با این حال، باید به یاد داشته باشید که با توجه به شبیه‌سازی بودن این حساب، معاملات و تصمیمات شما در بازار واقعی ممکن است با شرایط حساب دمو متفاوت باشد.
 

Connector

New Member
سلام
در مورد سایت amarkets اطلاعات دارید؟ آیا سایت معتبری هست برای فعالیت در فارکس؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا