آموزش بهترین برنامه های دی جی و میکس با گوشی و تبلت (آیفون و اندروید)

DJ hami

New Member
در این مقاله آموزش دی جی و آهنگسازی قصد داریم به 4 مورد از بهترین برنامه های DJ گوشی های هوشمند موجود در بازار امروز، هم برای آیفون و هم برای دستگاه های اندرویدی بپردازیم. (حرفه ای و آماتور)


برای اکثر مردم، دی‌جی کردن فقط در فستیوال، کلاب، کافه رستوران و عروسی خلاصه می‌شود. حقیقت این است که، هر جا که یک نفر موسیقی را برای یک ترکیب موسیقی با هم ترکیب می کند، نقش یک دی جی را بازی می کند.


به لطف گوشی هایی که همه ما در دسترس داریم، تقریباً هر کسی می‌تواند به دنیای دی‌ جی وارد شود و تجربه های لذت بخشی به دست بیاورد از نحوه میکس آهنگ‌ ها با هم، افزودن فیلترهای صوتی و انجام برخی تغییرات دلخواه در آهنگ‌ها.


معرفی بهترین برنامه های آموزش دی جی با گوشی (آیفون و اندروید)​


در دانشگاه آموزش دی جی به 4 مورد از بهترین برنامه های DJ با گوشی و تبلت های IOS و Android موجود در بازار امروز می پردازیم.


1- Djay: بهترین برنامه دی جی گوشی با هوش مصنوعی​


دی جی با تبلت و ddj200 ddjflx4



اولین برنامه در لیست بهترین برنامه های دی جی ما برای اندروید و iOS اپلیکیشن Djay است. djay سابقه گسترده ای به عنوان یک ابزار با کیفیت بالا برای تقریباً هر کسی که علاقه مند به تبدیل شدن به یک دی جی با گوشی است، دارد.


می‌توانید آهنگ‌ها را زنده اجرا کنید، آهنگ‌ها را ریمیکس و مشاپ کنید، یا حالت Automix را فعال کنید تا به djay اجازه دهید یک میکس بدون درز را به‌طور خودکار برای شما ایجاد کند.


اگر تازه آموزش دی جی را شروع کردید خوب است بدانید که djay برندی با سابقه است که تقریباً اکثر نیاز پایه های شما را پوشش داده.


این برنامه رایگان DJ به شما امکان می دهد به کتابخانه موسیقی خود دسترسی داشته باشید و آهنگ ها را میکس کنید و همچنین به شما امکان دسترسی به میلیون ها آهنگ مختلف را از طریق پخش با soundcloud می دهد.


این برنامه انواع مختلفی از ویژگی های ضروری مانند کنترل تمپو (BPM)، لوپ گیری و beatmatching را ارائه می دهند. همچنین گزینه ای برای ایجاد انواع انتقال transitions و افکت های مختلف برای کمک به ایجاد یک میکس خوب وجود دارد. ویژگی‌هایی مانند دی‌جی سمپلر شامل مجموعه‌ای از صداهای آماده می‌شود تا ریمیکس‌های شما جذاب تر شوند.


در نهایت، djay نه تنها بهترین برنامه DJ شماره یک ما است، بلکه به تنهایی یک برنامه عالی است، با توجه به ماهیت برنامه گوشی بودن آن تقریباً تمام ابزارهای ابتدایی برای انجام کار دی جی با گوشی، بدون توجه به سطح مهارت یا تجربه شما دارد.


لینک های دانلود از پلی استور و اپ استور (رایگان با پرداخت دورن برنامه ای):


دانلود برنامه Djay با گوشی برای اندروید





دانلود Djay pro برای آیفون IOS




2- Recordbox: برای DJ مبتدی تا حرفه ای / گوشی و تبلت تا لپ تاپ​


rekordbox-mobile-Key-visual-iOS-1200x630-1-e1705668579309-1024x461.jpg



rekordbox یک برنامه دی جی است که به همه، از مبتدی تا حرفه ای ترین DJهای دنیا، این امکان را می دهد تا هیجان دی جی را به بهترین نحو ممکن تجربه کنند.


با استفاده از این برنامه، هر کسی که عاشق موسیقی است می تواند به راحتی دی جی را به صورت رایگان شروع کند. اگر فکر میکنید در آینده ممکن است از DJ با گوشی به یک دی جی حرفه ای با استفاده از لپتاپ و کنترلر های حرفه ای Pioneer تبدیل شوید، بهترین گزینه برای شما Recordbox است.


می‌توانید با ترکیب این برنامه با دستگاه دی جی و دی جی کنترلر ارزان قیمت پایونیر Pioneer مانند DDJ-FLX4 و DDJ-200، کار دی جی تان را به سطح بعدی ببرید. این دستگاه ها به صورت رایگان لایسنس rekordbox را دارا هستند.


دی جی با تبلت و ddj200 ddjflx4



ویژگی های برنامه آموزش دی جی با گوشی Recordbox:​


تمام ویژگی‌های اساسی مورد نیاز برای دی‌جی، از جمله دک، سمپلر، میکسر، افکت، لوپ و موارد دیگر، به صورت رایگان در دسترس هستند. با رکورد باکس در مهمانی های خانگی، کافه رستوران ها، کلاب ها و جشنواره ها پلی کنید. موزیک های هر سبکی که دوست دارید EDM، ایرانی، هیپ هاپ، پاپ یا هر موسیقی دیگری را که دوست دارید را باهم میکس کنید و مشاپ و پادکست های خودتان را بسازید.


دانلود برنامه دی جی با گوشی:​


دانلود Recordbox برای اندروید


دانلود Recordbox برای آیفون






3- Virtual DJ: برنامه مجازی دی جی در گوشی و تبلت شما​


DE-Beitrag-DJ-Apps-VirtualDJ-Remote-1024x732.jpg



نسخه رایگان Virtual DJ که در لیست بهترین برنامه های DJ با موبایل قرار دارد، واقعاً کارهای زیادی برای خود و کاربرانش انجام می دهد. به زبان ساده، این برنامه واقعاً به شما کمک می‌کند که هم در میکس موسیقی و هم در ساخت آهنگ متخصص شوید.


اگر تازه‌کار هستید یا فقط چند سالی است که دی‌جی می‌کنید، طراحی بصری برنامه Virtual DJ Mixer و میزبانی از عملکردهای ساده آن را حتی در مقایسه با آن بسیار متمایز می‌کند. به بسیاری از گزینه های دیگر در این لیست.


این برنامه به شما امکان می‌دهد آهنگ‌ها را از کتابخانه موسیقی مورد علاقه‌تان روی دک‌های مجازی بارگذاری کنید، همچنین به شما اجازه می‌دهد سرعت پخش را تنظیم کنید، جلوه‌های صوتی مختلف را اعمال کنید، و همچنین در حین پخش، انتقال‌های تر و تمیز بین آهنگ‌های خود ایجاد کنید.


با برنامه Virtual DJ Mixer، می‌توانید میکس‌های خود را کاملاً درون برنامه ضبط کنید و آنها را با دوستان و طرفداران خود یا با عموم مردم از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در حالی که برای هر دو دستگاه های iOS و Android در دسترس است، باید بگویم که با اندروید کمی بهتر کار می کند.


همچنین دارای تعداد زیادی ویژگی مختلف از جمله نمونه‌بردار، جلوه‌های صوتی مختلف و گزینه‌های حلقه‌ای است. همچنین دارای یک ویژگی همگام سازی است که به شما امکان می دهد ضربات آهنگ خود را به طور خودکار همگام کنید و روند beat matching را برای شما بسیار آسان تر می کند.


برای استفاده از این برنامه رایگان باید تبلت یا گوشی همراه تان را به نرم افزار VirtualDJ در حال اجرا بر روی مک یا لپتاپ ویندوز متص کنید. نرم افزار VirtualDJ به صورت رایگان در www.virtualdj.com موجود است.


دانلود Virtual DJ Remote با گوشی برای اندروید


دانلود برنامه VirtualDJ Remote برای آیفون






4- YouDJ Mixer: میکس آهنگ در گوشی (آیفون و اندروید)​


n
newsite4-e1705669087276.jpg



با برنامه YouDJ Mixer به آسانی گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ خود را به استیج اجرای DJ تبدیل کنید. این برنامه به شما کمک آهنگ های تان را به میکس های باحال و ترکیبی تبدیل کنید.


YouDJ برای افراد سطح مبتدی و همچنین دی جی های حرفه ای به خوبی کار می کند و باعث می شود استفاده از آن بسیار آسان و در دسترس باشد.


در اینجا، برنامه به شما امکان می دهد آهنگ های مختلف را از آرشیو موزیک های خود انتخاب کرده و در عین حال آنها را به روشی آسان و مؤثر ترکیب کنید.


YouDJ Mixer همچنین در کمک به اسکرچ از طریق یک صفحه گردان مجازی و همچنین در کنار هم قرار دادن برخی صداهای منحصربه‌فرد واقعاً چشمگیر است.


همچنین این برنامه دی جی با گوشی به شما امکان می دهد میکس های خود را ضبط و رکورد کنید و آنها را درشبکه های اجتماعی، ساندکلود و همچنین با دوستان و طرفداران خود منتشر کنید.


دانلود برنامه YouDJ Mixer برای اندروید


دانلود برنامه You DJ Mixer برای آیفون و آیپد



آموزش دی جی با گوشی برای چه کسانی مناسب است؟


جدا از اینکه نصب و یادگیری این برنامه ها برای افرادی که دنبال سرگرمی و امتحان کردن چیزهای مختلف از جمله دی جی کردن هستند مناسب است. با استفاده از یک برنامه دی‌جی با گوشی، می‌توانید از امکانات پایه و ابتدایی برای میکس آهنگ ها بهره ببرید. می‌توانید هر جا که هستید حتی داخل واگن مترو روند تمرین و آموزش دی جی با گوشی را ادامه دهید. تمرین و تمرین و تمرین است که شما را به یک دی جی حرفه ای و بهترین ورژن خودتان تبدیل می کند.


درست زمانی که ایده میکس دو موزیک باهم به دهنتان میرسد و شما در اسنپ یا ایستگاه مترو هستید، با این اپلیکیشن ها قادر به آزمایش آن هستید. در حالی که آن لحظه به سادگی نمی توانید با استفاده از لپ تاپ و دستگاه دی جی ایده تان را امتحان کنید. پس به راحتی در هر مکانی میکس های مختلف را امتحان کنید، سرگرم باشید و ایده های مختلف را کشف کنید.

منبع: دانشگاه آموزش دی جی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا