»» یه خبر خوش ... بخش ویژهء انجمن فیلم سازی راه اندازی شد ««

وضعیت
موضوع بسته شده است.

animeditor

Active Member
سلام جمیعاً

خبر خوش اینه که بخش ویژهء انجمن فیلم سازی راه اندازی شد. :oops:
حالا این بخش چی هست؟ :-?

با پیگری هایی که انجام شد و با مشورت با سایر مدیرا، تصمیم گرفتیم بخشی رو راه اندازی کنیم که با سایر بخش های این سایت فرق کنه.
این بخش، زیرمجموعهء انجمن فیلم سازی هست؛ ولی یه بخش مخفیه. البته این بخش با بخش کاربران ویژه VIP فرق می کنه.
این بخش مخفی رو فقط مدیران سایت و کاربرای فعال می تونن ببینن و توش فعالیت کنن.


کاربرای فعال کیا هستن؟
همون جوری که از اسمشون مشخصه، کاربرایی هستن که به خاطر فعالیت مفیدشون توی بخش های مختلف انجمن، این عنوان و دسترسی به این بخش ویژه بهشون داده می شه. یعنی به تعداد پست نیست؛ به این بستگی داره که فعالیتشون تا چه حد توی انجمن مفید بوده و مشکلات کاربرا رو حل کردن و به قولی، خودشون رو نشون دادن و ثابت کردن که توی این کار، خبره هستن.


کاربرای فعال چی کار می کنن؟
این کاربرا هیچ امکانات مدیریتی و مسئولیت خاصی ندارن؛ فقط توی تصمیم گیری های انجمن و رای گیری های اصلی (مثل انتخاب برندگان مسابقات) رای نهایی رو صادر می کنن.


خاصیت این بخش ویژه چیه؟
از اون جایی که این بخش از دید سایر کاربرا مخفیه، یه محیط دوستانه رو تشکیل می ده تا این افراد بیشتر با هم آشنا بشن. هم صمیمیت بین کاربرا بیشتر می شه و هم حس رقابت بالاتر می ره و هم رسیدگی به کارهای انجمن، راحت تر و سریع تر انجام می شه. مشورت با مدیران هم آسون تر از قبل می شه.
توی این بخش، مسائلی مطرح می شه که گفتنش توی بخش عمومی درست نیست؛ مثل پیشنهادها و انتقادهایی که باید در موردشون بحث بشه تا به نتیجه برسه و بعدش نتیجه به همه اعلام بشه. و یا رسیدگی به فعالیت کاربرا و انتخاب کاربر فعال جدید و حتی انتخاب مدیران جدید.
در بخش ویژه، همه (تا حدی) آزادن که با همدیگه شوخی هم بکنن و تاپیک های بی ربط به انجمن و حتی شخصی هم بزنن.
حتی ممکنه بعضی از تاپیک ها، اول توی بخش ویژه راه اندازی بشن و بعد از تکمیل شدن، به بخش عمومی منتقل بشن.

نکتهء مهم اینه که مطالبی که توی این بخش مطرح می شه، بدون رضایت صاحب امتیاز اون مطلب و بدون اجازهء مدیرا، حق بیرون رفتن از بخش رو ندارن. چون دوستان به هم اعتماد می کنن و مطالبی رو می گن که بهتر دونستن (فعلاً) توی جمع گفته نشه.


مهم ترین خاصیت این بخش اینه که تعداد کاربرای فعال، اصلاً محدود نیست. وجداناً من که آرزومه همهء کاربرا، عنوان کاربر فعال رو بگیرن و سطح دانششون بالا بره. :cool:


کسانی که به عنوان کاربر فعال انتخاب می شن، عنوان "کاربر فعال انجمن فیلم سازی" بهشون داده می شه و می تونن از این بخش ویژه هم استفاده کنن. این کاربرا، پس از انتخاب شدن، یه پیغام خصوصی بهشون داده می شه که هم از انتخابشون باخبر بشن و هم یه سری توضیحات بهشون داده بشه. :wink:


سوالی بود پیغام خصوص بدید و جوابشو توی همین تاپیک بگیرید. :)


خب دوستان؛
امیدوارم همهء شما رو توی این بخش ببینم و این پیغام رو واسه همهء شما بفرستم :rose: (خب بفرست و خیال خودتو راحت کن دیگه ...! :mad: ... :lol:).


التماس دعا
یا علی
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا